Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

mekkora szarszopo majom vagy te bazmeg, inkabb kerned meg apadat szepen h vegye le a potkereket a biciklidrol. azzal a nyomorult NS50el sem birsz el nemhogy egy 600RR-el es ez 2ev mulva sem fog valtozni napnal is vilagosabb h tokeletesen alkalmatlan vagy ra h motorozzal, es ezt anyadek is tudjak nem veletlenul akarjak h kocsikazz,legalabb nem halsz meg olyan konnyen.
csajokat meg felejtsd el, csak magadat kimeled meg ezzel a kesobbi pofara esestol
Te koma! Nem felejtettél el valamit?
Ha már meg van a kocsi,el is lehet adni és meg van oldva pénzügy,ennyi
Minek neked csaj??? :D:D:D:D 13évesen szép álmok :) csaj, kocsi, 600RR,
LuL! Sok sikert.
600rr baszki 50essel tanulj meg elöször motorozni huu mégilyet azthitem csak viccelsz...
600-ra előbb tapasztalatot szerezz ne pénzt
grrr lehet nem lesz 125ösöm sőt 99% ha nem vagy megkapom apu kocsiját egy 2001es opel f astra 1.4est 35ezer km-mel vagy várok 2 évet és talán 600rr :S de az még sok idő
sztetek mit tegyek ? mert 125ös jogsiból meg februárba vizsgázhatnék hogy a pénzt átrakassam kocsiba ? mert ez a legnagyobb gáz hogy a csajok nem mindig ülnk fel a motorra ha mondjuk esik az eső is
meg 600asra lehet több mint 2 év kéne mert a pénzt elő kell teremteni szóval ez nem divat motorozás volt az eddigi és remélem sikerül majd.
várom a javaslatokat tanácsokat
Ez az olajkérdés mindig is örök vita marad kinek ez kinek az. De már a mai fullszintetikus csucsminöségü olajok között nemsok különbség van szerintem. Mind jó Castrol Motorex Elf Repsol stb stb........
Lényeg hogy full syntetic legyen.
Majd összerázza mentközbe!
Én mindenesetre nem fogom visszaköttetni az olajzást
hát lehet hülyeségetláttam de a 8rongyos Elf versenyolajat a Mol versenybenzinbe is elkeverték míg egységes szine nem lett (Honda Rs 125be tették, nem simsonba)
Nem arol-al megyek ember!A motul meg 1ből elkeveredik a benyában,le sem ér a tank aljáig!
De igazából ezt is leszarom mert ahoz a hengerhez nem tudják tutira beállítani az olajzást-szerintem
Bár csont hülye vagyok a szerelősdihez
jóval erősebb lesz a gép de az erő az élettartam rovására fog menni lényegesen!

egyébként már soxor felhoztuk a topikban a különolajas témát és nemértem hogy utcára minek kikötni a különolajat? mert pályán fogod bekevered beöntöd és egyből motorozod ki... utcán bekevered mész megállsz áll x órát, napot aztán beinditod jár (ilyen időben több időt) és lehet hogy az uccsó 3liternél már nem 1:35ös keveréked van hanem 1:45... ha nemjól látom akkor cáfoljatok!!!!
erősített főtengely kimaradt max 1 dugócsere évközbe aztán megy a piacra!
Te úgyis járatosabb vagy ezügyben a szerelő meg azt mond amit akar:szal mekkora változásra számítsak?
számíts egy ilyen összeállításban 1500km re aztán jönnek a meglepetések vagy cseréled a cuccokat benne folyamatosan!
DEA 160as hengert, nikasilos.Megemelt kompresszió, 11.6ccm-es hengerfej. Felömlők, karter megköszörűlve, kittes kipufogó, magas fordulatra hangolva, nagyobb karbi, nagyobb membránház. Gyújtásdoboz.Azt mondta a szerelő,hogy ezekkel összeszarom magam
ingyen tudodmivan...

1gyürüset tesztek bele megint?
Viszont ha van ingyé 1 gyürűs dugód akkor valóban tudsz segíteni rajtam!
Literesbe
600? mennyibe van??
meg valaki árulja már el hogy hol a picsában lehet kapni, mert itt vásárhelyen sehol sem!
kösz de már a szerelőnél van a paripa!Megoldja
neked nem jó a 800! viszont a 600 igen
csak ennyit szerettem volna mert mindenki ajánlja a Castrolt hogy mekkora ász meg minden!!

Msn en vegyél fel azt lehet tudok segíteni rajtad!!
áruljátok már el, hogy miért van az, hogy van akinek kurvajól beválik az R2, van akinek meg nem????

ez a motul800, mennyibe van literje? lehet használni szivattyúshoz?
Lófaszt!800-as Motult!