mekkora szarszopo majom vagy te bazmeg, inkabb kerned meg apadat szepen h vegye le a potkereket a biciklidrol. azzal a nyomorult NS50el sem birsz el nemhogy egy 600RR-el es ez 2ev mulva sem fog valtozni napnal is vilagosabb h tokeletesen alkalmatlan vagy ra h motorozzal, es ezt anyadek is tudjak nem veletlenul akarjak h kocsikazz,legalabb nem halsz meg olyan konnyen.
csajokat meg felejtsd el, csak magadat kimeled meg ezzel a kesobbi pofara esestol
grrr lehet nem lesz 125ösöm sőt 99% ha nem vagy megkapom apu kocsiját egy 2001es opel f astra 1.4est 35ezer km-mel vagy várok 2 évet és talán 600rr :S de az még sok idő
sztetek mit tegyek ? mert 125ös jogsiból meg februárba vizsgázhatnék hogy a pénzt átrakassam kocsiba ? mert ez a legnagyobb gáz hogy a csajok nem mindig ülnk fel a motorra ha mondjuk esik az eső is
meg 600asra lehet több mint 2 év kéne mert a pénzt elő kell teremteni szóval ez nem divat motorozás volt az eddigi és remélem sikerül majd.
várom a javaslatokat tanácsokat
Ez az olajkérdés mindig is örök vita marad kinek ez kinek az. De már a mai fullszintetikus csucsminöségü olajok között nemsok különbség van szerintem. Mind jó Castrol Motorex Elf Repsol stb stb........
Lényeg hogy full syntetic legyen.
hát lehet hülyeségetláttam de a 8rongyos Elf versenyolajat a Mol versenybenzinbe is elkeverték míg egységes szine nem lett (Honda Rs 125be tették, nem simsonba)
Nem arol-al megyek ember!A motul meg 1ből elkeveredik a benyában,le sem ér a tank aljáig!
De igazából ezt is leszarom mert ahoz a hengerhez nem tudják tutira beállítani az olajzást-szerintem
Bár csont hülye vagyok a szerelősdihez
jóval erősebb lesz a gép de az erő az élettartam rovására fog menni lényegesen!
egyébként már soxor felhoztuk a topikban a különolajas témát és nemértem hogy utcára minek kikötni a különolajat? mert pályán fogod bekevered beöntöd és egyből motorozod ki... utcán bekevered mész megállsz áll x órát, napot aztán beinditod jár (ilyen időben több időt) és lehet hogy az uccsó 3liternél már nem 1:35ös keveréked van hanem 1:45... ha nemjól látom akkor cáfoljatok!!!!
erősített főtengely kimaradt max 1 dugócsere évközbe aztán megy a piacra!
Te úgyis járatosabb vagy ezügyben a szerelő meg azt mond amit akar:szal mekkora változásra számítsak?
DEA 160as hengert, nikasilos.Megemelt kompresszió, 11.6ccm-es hengerfej. Felömlők, karter megköszörűlve, kittes kipufogó, magas fordulatra hangolva, nagyobb karbi, nagyobb membránház. Gyújtásdoboz.Azt mondta a szerelő,hogy ezekkel összeszarom magam
csajokat meg felejtsd el, csak magadat kimeled meg ezzel a kesobbi pofara esestol