Hello! Össze ált a mocim már csak két gondom van.... hátsó lánckerék lóg pár 2-3mm oldal irányba mitől lehet? Illetve ki engedett kuplungal némi csörgess hallható ha behuzom elhallgat mi lehet a gond? Köszönöm
Valaki tudna mutatni olyan Dellorto karburátort, aminek alján van bowdenes főfúvóka állító ? Tehát kívülről lehet variálni a főfúvóka méretét! Igen van ilyen, évekkel ezelőtt láttam Rx 125-ön volt éppen,
Az durva, 120-130at egy jobb Simson is tud...
Előbb még azt irtad, hogy 10500-nál váltottál a gyárival, a jollyval 11 fölött. Ekkora különbség nem számít 30kmph-t.
Egyszerűen csak nem birta az áttételt, és 6.ban nem forogta el magát ugye? Áttételezéssel ki lehetett volna kicsivel többet hozni belőle valószínűleg.
160-170 egy full gyári fojtatlantól is igen szép adat.
nekem ha fojtottan kellene használnom ( értek itt mindent kezdve a kipufogóval ) inkább eladnám és vennék egy 4T-t mert kb azt a szintet tudja ,de igy fojtások nélkül állat kis gép ,szeret gyorsulni. A sebessége ugyanolyan fordulatszámnál nem változik természetesen viszont a végsebessége nekem 120-130 ról 160-170 lett mivel fojtással olyan gyenge volt hogy nem tudott normálisan kipörögni. Nekem ez lett kiszedve belőlele :
6206-osról van szó?
Mert a C4 is ugyanolyan gyakori, mint a C3.
2 ezer környékén mozog árban a Koyo-FAG stb.
Csak a buzi Prox csinálja azt, hogy vesz az skf-től és eladja 2,5x-es áron.
Nyugi, mint sok más fórumon itt is vannak olyan nagymenők, akik még válaszolni sem képesek emberi módon. Ink flegmáznak. Érdemes kiüríteni a rezót? Igen, mert így érvényesül a rezó-elv, amit a külső formájának köszönhet. Szinte teljes fordulatszám tartományban élénkebb lesz, javul a gázreakció is, kicsit a hangja is pattogósabbá válik. Ami ellene szól6, ha nem vagy otthon karbi állításban muszáj lesz szerelőre bíznod, mert többet fog kérni benzinből. Esetleg, ha környezetvédő lennél se ürítsd ki, mert nem felel + az emissziónak, amit eddig tudott. Remélem tudtam segíteni a döntésben.
tudom, fasz vagyok. nem vagyok műszaki lexikon, öreg vagyok, nem tuningolós kókányolós stb.. akkor azt a "aztakurva" érzést miben érezhette, vagy minek a végeredménye lett az?
Nem is értem ezeket a kérdéseket...
Miért változott volna a végsebessége, ha ugyanannyit forgott -.-"
A végsebesség akkor változik, ha az áttételt módosítod, pl előre nagyobbat teszel, eléred, hogy ugynaúgy fog gyorsulni, mint előtte, de a végsebesség több lesz.
Amikor én kiszedtem és előszőr mentem úgy vele el kellett magamba szólnom egy aztakurvát mert irgalmatlanul megnőtt a teljesítmény kb szvsz duplájára ,azóta jolly moto rendszer van fennt de nem sokat változott, mikor felraktam annyiban nyilvánult meg hogy a gyári heréltnél talán 10500-nál kellett váltanom mert elfogyott a szufla jolly-val 11000-500 körül váltok el szóval majdnem ugyanazt kapod mint egy több tízezres rendszerrel/rezóval
Előbb még azt irtad, hogy 10500-nál váltottál a gyárival, a jollyval 11 fölött. Ekkora különbség nem számít 30kmph-t.
Egyszerűen csak nem birta az áttételt, és 6.ban nem forogta el magát ugye? Áttételezéssel ki lehetett volna kicsivel többet hozni belőle valószínűleg.
160-170 egy full gyári fojtatlantól is igen szép adat.
Mert a C4 is ugyanolyan gyakori, mint a C3.
2 ezer környékén mozog árban a Koyo-FAG stb.
Csak a buzi Prox csinálja azt, hogy vesz az skf-től és eladja 2,5x-es áron.
Miért változott volna a végsebessége, ha ugyanannyit forgott -.-"
A végsebesség akkor változik, ha az áttételt módosítod, pl előre nagyobbat teszel, eléred, hogy ugynaúgy fog gyorsulni, mint előtte, de a végsebesség több lesz.
2001-es RS125 Apriliához milyen váltó olajat ajánlanátok ami jó is?!
Köszi.
Amikor én kiszedtem és előszőr mentem úgy vele el kellett magamba szólnom egy aztakurvát mert irgalmatlanul megnőtt a teljesítmény kb szvsz duplájára ,azóta jolly moto rendszer van fennt de nem sokat változott, mikor felraktam annyiban nyilvánult meg hogy a gyári heréltnél talán 10500-nál kellett váltanom mert elfogyott a szufla jolly-val 11000-500 körül váltok el szóval majdnem ugyanazt kapod mint egy több tízezres rendszerrel/rezóval