Átalakítás miatt eladó lett pár cucc 2004-es Aprilia RS 125 ről!
Első-hátsó tárcsa ELÉGGÉ KOPOTT!!!
Power hibátlan
Kipu pánt
Tanksapka ülés nyitó két hibátlan kulcs
Kapcsoló (gázkar felőli)
Új réz emelőszem több pár
Használt emelőszem kék eloxált
Kormányvég használt karbonos
Kormányvég új műanyag, dugós
Racing légszűrő
Első sárvédő fölötti takaró idom
Árat mondj te, eladni akarom nem tárolni, nem lesz már rájuk szükségem, biztos megegyezünk! Nagyobb tétel esetén a postát állom!! Viberen is elérsz!
NULHAT HETVEN 60 kilencven 8,6,7
Miféle karburálásokat, milyen alkatrészeket próbáltatok, és mi az, ami moddolás van a szettben, mik voltak a tünetek?
Az arrow-nak van egy eltolt főtengely éke, mi próbáltuk de a kis előgyújtással csak elforgott, és nem volt teljesítménycsúcsa, nem volt erő benne.
Tologatni a jeladót lehet asszem +-2fok körül, de ugye behatárol a blokköntvény, és a jeladó háza, hiába reszeled ki szélesebbre a két tartócsavar furatát. http://motorline.hu/ruhazat-ta...
Ezzel olyan 4-6°-ra is le lehet vinni emlékeim szerint.
Én nem szaroznék ezzel, a 13-14fok környékének is jónak kell lennie, stroboszkóppal ellenőrizzétek, hogy mennyire viszi le 12ezernél.
Kíváncsi vagyok, hogy milyen karbi alkatrészeket próbáltatok, milyen eredményekkel, reagált egyáltalán valamit a motor?
Sziasztok olyan kérdesem lenne hogy,aprillia rs 125 paripám menet közben elkezd a motor furán zugni és a következö pillanatban a hatso kerek beál mintha satu feket fognék,valakinek valami ötlet esetleg???
Sziasztok.
Szeretném kikötni az olajtartályt , és a tankba bekeverni az olajat . Aprilia RS125 öm van . Milyen keverési arányt ajánlanátok ha normálisan használom a motort és nem pályázok vele?
Köszönöm.
olajat kell cserélnem a teleszkópban és kellene mennyi kell bele és milyen?
Átalakítás miatt eladó lett pár cucc 2004-es Aprilia RS 125 ről!
Első-hátsó tárcsa ELÉGGÉ KOPOTT!!!
Power hibátlan
Kipu pánt
Tanksapka ülés nyitó két hibátlan kulcs
Kapcsoló (gázkar felőli)
Új réz emelőszem több pár
Használt emelőszem kék eloxált
Kormányvég használt karbonos
Kormányvég új műanyag, dugós
Racing légszűrő
Első sárvédő fölötti takaró idom
Árat mondj te, eladni akarom nem tárolni, nem lesz már rájuk szükségem, biztos megegyezünk! Nagyobb tétel esetén a postát állom!! Viberen is elérsz!
NULHAT HETVEN 60 kilencven 8,6,7
Henger, dugó biztosan kuka.
Durván nézhet ki, fotót csinálj a henger belsejéről majd a kedvünkért ;)
Az arrow-nak van egy eltolt főtengely éke, mi próbáltuk de a kis előgyújtással csak elforgott, és nem volt teljesítménycsúcsa, nem volt erő benne.
Tologatni a jeladót lehet asszem +-2fok körül, de ugye behatárol a blokköntvény, és a jeladó háza, hiába reszeled ki szélesebbre a két tartócsavar furatát.
http://motorline.hu/ruhazat-ta...
Ezzel olyan 4-6°-ra is le lehet vinni emlékeim szerint.
Én nem szaroznék ezzel, a 13-14fok környékének is jónak kell lennie, stroboszkóppal ellenőrizzétek, hogy mennyire viszi le 12ezernél.
Kíváncsi vagyok, hogy milyen karbi alkatrészeket próbáltatok, milyen eredményekkel, reagált egyáltalán valamit a motor?
Arrow hangtompitót keresek ha lenne valakinek.
tel: 30/371181
Ilyenje nincs valakinek for sale!?
2004 rs
- első kerék
- fejidom tartó konzol
- hátsó lengőkar
- hátsó sárvédő
- hűtő
- műanyag fogaskerekek
- kiegyenlítő tengely
- kipufogó (dob nélkül)
- levegőszűrő összekötő gumi (szinte új)
- membrán
- olajpumpa
- olajtartály
- oldaldeknik
- segédváz
- bovdenek
- sztender
- váltó(rotax 123)
- vízpumpa
- víztartály
- első gumi
- első féknyereg
És még sok minden más, ha valami érdekel írj.
szabogabor900927@gmail.com
Szeretném kikötni az olajtartályt , és a tankba bekeverni az olajat . Aprilia RS125 öm van . Milyen keverési arányt ajánlanátok ha normálisan használom a motort és nem pályázok vele?
Köszönöm.
Eladó új Rotax 122-es főtengely hajtókar.
Ezüstözött tűgörgővel.
23.000Ft