Lendkerék is le volt véve, ott nézz szét...gyújtás probléma a puffogás, tüsszögés. Hézag a jeladónák, rosszul visszatett lendkerék, elnyírt lendkerék ék.
sziasztok most lett össze rakva a blokkom (rotax123) új főtengelycsapágy illetve szimering és új tömitések,és új gyertya .a probléma az lenne hogy puffog a motor erőtlen üresbe 5-6 ezernél többet nem nagyon akar forogni se csak tüsszög puffog karbin hiába állítok nem sok változás van, lehet esetleg hogy valami vezeték nincs jó helyen vagy így elég nehéz megmondani? .kompresszió van szét szedés előtt hibátlanul járt a motor
Heló!
Rs 125 2004 plexit és tank burkolatot keresek! Plexiből jó állapotú, tank burkolatból bármilyen érdekel(törött, repedt, horzsolt is)! Előre is köszönöm!
Sziaszto! :) olyan kerdesem lenne, hogy 2004 es rs 125 öm van es 5-6 ezer koruli fordulaton ledadog es nem porog tovabb ..de ha forgatom akkor szepen vegig porog ...keves lenne az uzemanyag vagy sok ? Illetve gaz elvetelkor fordulat eseskor csattog valami .. elore is köszi
Átalakítás miatt eladó lett pár cucc 2004-es Aprilia RS 125 ről!
Power hibátlan
Kipu pánt
Tanksapka ülés nyitó két hibátlan kulcs
Kapcsoló (gázkar felőli)
Új réz emelőszem több pár
Használt emelőszem kék eloxált
Kormányvég használt karbonos
Kormányvég új műanyag, dugós
Racing légszűrő
Első sárvédő fölötti takaró idom
Árat mondj te, eladni akarom nem tárolni, nem lesz már rájuk szükségem, biztos megegyezünk! Nagyobb tétel esetén a postát állom!! Viberen is elérsz!
NULHAT HETVEN 60 kilencven 8,6,7
A főtengelycsapágyak és a tűgörgők ha beszélni tudnának lehet nem ezt mondanák. Értem én, h értesz hozzá, benne vagy a témában. Viszont a kolléga nem versenyenként szeretné felújítani az RS-t, utcán használja úgy sikerült kivennem a szavaiból. Szeretné +bíz6ónak tudni a motorját. Ahhoz, h tízezer km-en keresztül bírja 1 dugó, ne ragadjon be folyton a powernyelv nagyon nem mind1 mivel kenni. Így a Motullal biztosan elégedett lesz.
Először emeld ki legjobban a tűt, tehát a legalsó rovátkában. Próbáld ki így hogyan viselkedik, a fordulatszám tartomány középső 2/3-ára lesz hatással és nézz 1 gyertyaképet ezen a fordulatszámon használva. Ha ebben a tartományban vhol nehezen forog tovább használat közben és a gyertya is feketedik engedd lejjebb a tű és így tovább... Ha sehogy sem az igazi érdemes más formájú tűvel is próbálkozni.
Köszi a válaszokat. amúgy ha már itt a benzin mennyiségnél tartunk. a karburátor tű végén lévő "ütközőt" hanyadik állásra célszerű tenni? mi a gyárija? minden origi még rajta. :)
Power 1 Racinggel, pedig +ragadt, de csak 1 pillanatra. Szétszedtük húzásnyom a dugón. Összerakás: karbi, légszűrőhöz hozzá sem értem. Utána Agip Speed 2t-ből 9 litert rendeltem és semmi baj nem volt azzal, pedig még hónolva sem lett a henger. Ez igaz, h a kétütemű motort érdemes kicsit dúsabban járatni, de ebben nem hiszek, h nem számít az olaj minősége.
Sziasztok!
Van valakinek eladó gyári kipufogódob-ja?
Műszaki vizsgához kéne a 2003-as RS 125-ös motoromhoz, mivel csak Arrow dobom van, amivel nem engedik át a vizsgán. :(
Én ajánlom még az Elf Moto 2 tech-et vagy valami hasonlót 2-3ezer körül/liter, az Igol Racing STS-t és Competition-t (utóbbi komolyabb). És én is gyűlölködök a BP Castrolján.
Volt, hogy tiszta benzint tettünk a motorba, úgy sem ragadt meg. Annak, ohgy milyen minőségű az olaj általános használat mellett általános beállításnál nem sok érdeme van abban, hogy megragad-e vagy sem.
A ragadás a hűtés hiánya miatt következik be: ha ragad, akkor nagyobb főfúvóka és/vagy kehelycső, tű/tű állítás szükséges.
Nyilván az olaj is szükséges, de nem elégséges, a több benzin olaj nélkül pedig nemcsak szükséges, de akár elégséges is lehet, persze nem javasolt.
A kolléga által használt Moto Sintetico 2T átlagos igénybevételhez ajánlott, rész szintetikus motorolaj. Alacsonyabb teljesítményű motorokhoz, kisebb fordulatszámhoz tervezve. A Competition 2T, pedig észter bázisú, teljesen szintetikus. Nagy teljesítményű és fordulatú motorokhoz tervezve, sőt még olajpumpával is használ6ó, akinek ez szempont. Magas fordulaton sem szűnik + a hengerfalán az olajfilm, tehát nagy terhelésen is ken. Igazából teljesen szintetikusból is 100 márkát fel lehetne sorolni, egyéni preferencia kinek mi tetszik, mennyiért tudja beszerezni és a tapasztalatok vele kapcsolatban stb. Nálam eddig az Agip Speed 2T, a Motul 710 és 800 és a Repsol Competition 2T vált be. Castrol Power 1 Racing 2T-t nem veszek soha többet.
esetleg zala megye körül alkatrészek ?
Rs 125 2004 plexit és tank burkolatot keresek! Plexiből jó állapotú, tank burkolatból bármilyen érdekel(törött, repedt, horzsolt is)! Előre is köszönöm!
Átalakítás miatt eladó lett pár cucc 2004-es Aprilia RS 125 ről!
Power hibátlan
Kipu pánt
Tanksapka ülés nyitó két hibátlan kulcs
Kapcsoló (gázkar felőli)
Új réz emelőszem több pár
Használt emelőszem kék eloxált
Kormányvég használt karbonos
Kormányvég új műanyag, dugós
Racing légszűrő
Első sárvédő fölötti takaró idom
Árat mondj te, eladni akarom nem tárolni, nem lesz már rájuk szükségem, biztos megegyezünk! Nagyobb tétel esetén a postát állom!! Viberen is elérsz!
NULHAT HETVEN 60 kilencven 8,6,7
10,000
Érd:klassz41@gmail.com
Többe keverném a gyengébbel. Nem számít így.
6ezer+posta
Van valakinek eladó gyári kipufogódob-ja?
Műszaki vizsgához kéne a 2003-as RS 125-ös motoromhoz, mivel csak Arrow dobom van, amivel nem engedik át a vizsgán. :(
A ragadás a hűtés hiánya miatt következik be: ha ragad, akkor nagyobb főfúvóka és/vagy kehelycső, tű/tű állítás szükséges.
Nyilván az olaj is szükséges, de nem elégséges, a több benzin olaj nélkül pedig nemcsak szükséges, de akár elégséges is lehet, persze nem javasolt.