Szia ,nekem ugyan ez volt a baj. 5500 nál rángatott ,utána ezt átugrotta és ment mint a barom. Sokat kapott és a levegőt nem tudtam utána állítani , kitakarítottam az egész karbit , a levegő szűrőt...stb.
Meguntam és kisebbre cseréltem a fő fúvókát ,és lásd megoldódott . Próbálj neki levegőt adni első körben. Szerintem.
Hali! Bejárattam a motort viszont 9e rpm töl nem forog ki jobban, illetve 5-6e környékén darál és néha ha el kezdek huzni és váltogatok meg torpan mintha le vennéd a gyújtást.... de ez max 1-2mp tart utána forog megint :/
Mi lehet a gond hol kezdjem gyertya gyújtás beállítás? köszönöm
Hülyeség. Két dolog van:
A: a csapszeg éppenhogy könnyen kézzel bemegy, ahogy mondod: kell neki kenés, mert forogni fog, érdemes kifurni egy lukat az alun alulról, hogy valamit kapjon, aki nagyon lelkiismeretes, az valami cuccal mélyíthet ott a furatnál egy hornyot is olajnak.
B: meleg dugó, hideg csapszeg az összerakásnál. Itt nincs szükség kenőfuratra, mert nem mozog.
Ki így, ki úgy szereti, én a szerelhetőség miatt, mert viszonylag gyakran húzok hnegert a motorjaimon, ki szoktam polirozni azokat a furatokat, amik szorulósak, hogy könnyen be lehessen tolni a csapszegeket.
Azért érdeklődök mert a dugattyúból a csapszeget minden erőkifejtés nélkül ki lehet húzni , oldal irányba könnyen mozog.
Viszont kotyogása merőleges irányba nincs. Most néztem pár videót az összeszerelésről és ott is egyszerűen kézzel betolja a csapszeget minden erőfeszítés nélkül a dugóba. A szerelő azt mondta hogy ennek nem szabadna így mozognia. Vélemény?
Hello lécci segítsetek van egy 98 as rs 125 öm és a hátsó lánckerék lötyög megvannak húzva a csavarok (van benne valami gumi hardy?) az lehet szar lehet venni?
Karbid phbh28? Mennyiért adod, milyen állapotú, hiányos-e?
Hűtőt méreteit lemérnéd? (csak a hűtőfelületét, a kétoldali tartályrészt ne vedd bele) Mennyi?
A henger tetején van a hőgomba, arra csatlakozik egy vezeték. Ezt le tudod húzni, tisztítsd meg, mondjuk féktisztítóval. Lehet hogy csak a kontakt rossz.
Sziasztok! 2007-es RS-en álló helyzetben is csak 2-es csíkig megy fel a vízhőmérséklet és menet közben visszaesik 1-re. Normális ez? Ha nem, akkor mit nézzek meg? Előre is köszi!
AKkor is puffog, ha nagyon kevesell; attól ugyanúgy erőtlen.
Ha nem füstöl a kipu a kérdéses fordulattartományokban, akkor adj neki arra a fordulatra többet.
Egyszerübb igy kicserélni egy-két karbialkatrészt (legalábbis nekem), mint a gyujtást megoldani/ellenőrizni.
Meguntam és kisebbre cseréltem a fő fúvókát ,és lásd megoldódott . Próbálj neki levegőt adni első körben. Szerintem.