Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nagyon köszönöm,persze csak is rendszámot jöhet szóba,125 höz hülye vok,hasznos volt amit leírták,hálás köszönet!
Eladó kormány gátló felfogató Rs 125 -hez
7500,-/db
Ja és a 122 essel eggyezik meg a gokart henger , kis találékonysággal a 122 re felszerelhető
Nem lesz jó a hajtókar hossz !
Szia!
Szóval az 50-t akarod lecserélni 125-re. Rendszámosat ajánlanák, mert azokra jobban vigyáztak a tulajok és persze legális. Ha 125/50-t nézel akkor jó alaposan nézd át. Ha lehet Rotax 122-t vegyél. Igaz több embernél olvastam, hogy a Rotax 123 erősebb. Ezt megerősíteni de cáfolni sem tudom. A 122 hidd el elég erős ha fojtatlan. Azt hiszem 97-98-tól már 122-el szerelték de 99 utánit tutira azzal. Hát mire figyelj? A pover 8000 környékén nyit. Na akkor elszabadulnak a lovak. 150-160-t kel hogy vigye. A tulajt ki kell kérdezni. Mikor cserélt ezt azt. Dugót 15000-t illő cserélni. Évente olajat sem árt. A különolajozás nem baj ha be van kötve. Ha kikötötték akkor valszeg már elromlott és besült a blokk valamikor. A csörgés zörgést az 50-nél is ua mint a 125-nél. De gondolom ezt már te is tudod. Hidegen kell persze beindítani. Fel kell melegíteni nem pedig egyből ráülni és húzni neki. Ha a tulaj azt csinálja akkor lehet ott is hagynám. Én azt csinálnám. Kb 50 fokra fel kellene melegedni és utána menet közben megy fel 70-ig. Ha 70 fölé megy akkor valami gubanc van. Bemelegedve is beindítani indul e. NGK BR10EG gyertyával jó megy 9-es is jó. Mikor beindul furcsa csörgést hallasz. Az a kuplung miatt van. Behúzod a kart és lás csodát elhalkul. Azt nem tudom miért így szerkesztették meg a tervezők de ez van. Szabadon kotyog egy kicsit és azért adja azt a fura hangot. Ha valamit rosszul írtam majd rám szólnak. Egyenlőre ennyi.
üdv! egy kis segítségre lenne szükségem!
125 rs-hez nikacilios kellene : dugó , hajtókar, vízpumpa , teljes tömítés szett új jó minőség ezt hol tudnám jó áron beszerezni?
esetleg jó állapotú henger ha van valakinek?
köszönöm előre is
Szóval ilyenre kellett volna a másikat is rendelnem... de hát késő bánat!
Sziasztok! Lenti oldalrol rendeltem par cuccot angliabol (haver hazahozta mert nem szallitanak hunba) de az egyik dekli kupaknak a szine nem tetszik... mashogy kepzeltem a keprol. Az oldalon lathatod az arat. Persze nekem joval tobbe volt 2 postaval szal barati aron 2500ba vihetitek ingyenpostaval!!

http://www.pjme.co.uk/acatalog...
Elkelt! Köszi!
Legszuro erdekelne.
Sziasztok!

Most egy 98 as Rs en nyomom,de szeretnék egy 125 ös gépet,milyet érdemes venni? Milyen blokkal max 300.000 ig és mire figyeljek? Köszi
Az 50 és is nagyon jó,csak már lassú
power szeleped kinyit ? mert lehet az a gond! kösd ki és próbáld meg nélküle! mert ha beragadt akkor simán lehet csak az a gond!
Sziasztok!
Az lenne a problémám, hogy ha 4 vagy 5 fokozatban vagyok és nagy sebességgel, magas fordulatszámon megyek akkor egyszerűen eltűnik a motor húzása . Olyan mint ha kapna gyújtást, aztán meg elvenné és ez folyamatosan.
Új víztiszta és füstszínű plexik eladók RS 125 95-98 évjárathoz. Ár: 14.000 Ft/db email: tibor.patus@gmail.com
Jollymoto kipufogót keresek !
Szia! A tőcsavarok helyzete kicsit gyanús.
Köszönjük szépen, ez egy nagyon hasznos dolog: jó lenne, ha nem veszne el és valamelyik modernebb fórumra (ha ismer talán valaki ilyet), vagy minél több helyre is felkerülne.
jó állapotú láncszett vkinek van feleslegbe? 06707073611
helló láncszett megvan még?
Sziasztok!

Noh egy kis szösszenet ha valaki hasonló cipőben járna mint én. 2004 rs 125 fordulatszámmérő rázás hatására hol működött hol nem, hol csak állt hol felugrott a tartományba. Később megnéztem ha hátul a három eres fehér csatlakozót mozgattam volt jel ha nem nem. Mivel emberi áron nem találtam eladót és azt olvastam szétszedni nem lehet... mondom mégis neki esek ez már úgyis szar. Jelentem szétszedhető, és a probléma javítható. A mellékelt képen látható (ami csak illusztráció nem így szedtem szét). Az órát kiszedve a pirossal jelzett perem alá egy kicsit szélesebb csavarhúzóval benyúlva azt felfeszítve, az óra üvegtartó pereme lepattintható, pontosabban letörhető, mert a piros körrel jelzett kis pontokon ragasztva van, de óvatosan igényesen sérülés nélkül szétpattintható. Majd ha lejött az üvegtartó perem (amit ilyenkor ki lehet takarítani), és a keret, akkor az óra hátulján lapos csavarhúzóval azt a három réz "csavart" amit kékkel jelöltem kilazítva és kipattintva lehet kiszedni a számlapot a mutatót és magát a mutatómozgató mechanikát, majd ezt kiszedve elénk tárul az elektronika nyáklapja. Itt jól látszik hogy az érzékelőket az a három réz csavar húzza be a nyáklaphoz. Mivel a csatlakozón problémát nem találtam, így a három eres csatlakozót, akörül, és az óra érzékelőinek is adtam a WD40et mint pornós a vazelint, majd kapott a műszerfalnál lévő apás csati is.... Majd összeszerelés, fehér házba nyáklap, majd rá óvatosan a számlap érzékelővel (ha lehet ne fogdossátok össze a számlapot, mert olyan anyagból van amin nagyon meglátszik minden, majd ha ez megvan, hátulról egy réz csavarral a helyére lehet húzni óvatosan. Végül az óra üveglapja a ragasztás ellenére óvatosan visszapattintható. (Habár nem tudom így mennyire véd a víz és egy nagyobb kátyú ellen, de nálam ez nem játszik pályán, így én csak visszapattintottam, de ha ragasztópisztollyal húztok egy csíkot köré az megteszi bőven) Ha ez megvan hátul mind a három réz csavart jól meghúzva fixálod az érzékelőt a nyáklaphoz, majd mehet vissza az óra a helyére. Egy jó 15 percig teszteltem, mozgattam, működött.... szóval röviden ennyi! :) Bocs a regényért ....
125 2t re dobok
Nem kinai
285x60
22
510 gramm
Karbon
Karbon aramid
15000
Sziasztok!
Rotax 123-ashoz keresnék gyújtástekercset és lendkereket nem horror áron.
Tudna valaki segiteni?
Szoval ha van valakinek 2004esre elado fordulatszammeroje fekete szamlapos ne tartsa magaban!!!
Sziasztok,

valaki rakott már rotax 123-ra ezt a gokartokhoz forgalmazott új hengert? Rá lehet tenni? a legnagyobb különbség a szoknya mellett van..

http://www.visualracing.hu/vis...
Sziasztok!

Pályán hol mutat hol nem mutat a fordulatszám mérőm. Megvan a hiba, a mérő 3 eres csatiját ha mozgatom ugy mér ha elengedem nem mér. Nem a kábel hanem a mérő csatija a ludas. Se a kitámasztás se a wd40 nem működött valakinek tapasztalat!? Szét lehet ezeket szedni!???