Szia!
Szóval az 50-t akarod lecserélni 125-re. Rendszámosat ajánlanák, mert azokra jobban vigyáztak a tulajok és persze legális. Ha 125/50-t nézel akkor jó alaposan nézd át. Ha lehet Rotax 122-t vegyél. Igaz több embernél olvastam, hogy a Rotax 123 erősebb. Ezt megerősíteni de cáfolni sem tudom. A 122 hidd el elég erős ha fojtatlan. Azt hiszem 97-98-tól már 122-el szerelték de 99 utánit tutira azzal. Hát mire figyelj? A pover 8000 környékén nyit. Na akkor elszabadulnak a lovak. 150-160-t kel hogy vigye. A tulajt ki kell kérdezni. Mikor cserélt ezt azt. Dugót 15000-t illő cserélni. Évente olajat sem árt. A különolajozás nem baj ha be van kötve. Ha kikötötték akkor valszeg már elromlott és besült a blokk valamikor. A csörgés zörgést az 50-nél is ua mint a 125-nél. De gondolom ezt már te is tudod. Hidegen kell persze beindítani. Fel kell melegíteni nem pedig egyből ráülni és húzni neki. Ha a tulaj azt csinálja akkor lehet ott is hagynám. Én azt csinálnám. Kb 50 fokra fel kellene melegedni és utána menet közben megy fel 70-ig. Ha 70 fölé megy akkor valami gubanc van. Bemelegedve is beindítani indul e. NGK BR10EG gyertyával jó megy 9-es is jó. Mikor beindul furcsa csörgést hallasz. Az a kuplung miatt van. Behúzod a kart és lás csodát elhalkul. Azt nem tudom miért így szerkesztették meg a tervezők de ez van. Szabadon kotyog egy kicsit és azért adja azt a fura hangot. Ha valamit rosszul írtam majd rám szólnak. Egyenlőre ennyi.
üdv! egy kis segítségre lenne szükségem!
125 rs-hez nikacilios kellene : dugó , hajtókar, vízpumpa , teljes tömítés szett új jó minőség ezt hol tudnám jó áron beszerezni?
esetleg jó állapotú henger ha van valakinek?
köszönöm előre is
Sziasztok! Lenti oldalrol rendeltem par cuccot angliabol (haver hazahozta mert nem szallitanak hunba) de az egyik dekli kupaknak a szine nem tetszik... mashogy kepzeltem a keprol. Az oldalon lathatod az arat. Persze nekem joval tobbe volt 2 postaval szal barati aron 2500ba vihetitek ingyenpostaval!!
Most egy 98 as Rs en nyomom,de szeretnék egy 125 ös gépet,milyet érdemes venni? Milyen blokkal max 300.000 ig és mire figyeljek? Köszi
Az 50 és is nagyon jó,csak már lassú
Sziasztok!
Az lenne a problémám, hogy ha 4 vagy 5 fokozatban vagyok és nagy sebességgel, magas fordulatszámon megyek akkor egyszerűen eltűnik a motor húzása . Olyan mint ha kapna gyújtást, aztán meg elvenné és ez folyamatosan.
Köszönjük szépen, ez egy nagyon hasznos dolog: jó lenne, ha nem veszne el és valamelyik modernebb fórumra (ha ismer talán valaki ilyet), vagy minél több helyre is felkerülne.
Noh egy kis szösszenet ha valaki hasonló cipőben járna mint én. 2004 rs 125 fordulatszámmérő rázás hatására hol működött hol nem, hol csak állt hol felugrott a tartományba. Később megnéztem ha hátul a három eres fehér csatlakozót mozgattam volt jel ha nem nem. Mivel emberi áron nem találtam eladót és azt olvastam szétszedni nem lehet... mondom mégis neki esek ez már úgyis szar. Jelentem szétszedhető, és a probléma javítható. A mellékelt képen látható (ami csak illusztráció nem így szedtem szét). Az órát kiszedve a pirossal jelzett perem alá egy kicsit szélesebb csavarhúzóval benyúlva azt felfeszítve, az óra üvegtartó pereme lepattintható, pontosabban letörhető, mert a piros körrel jelzett kis pontokon ragasztva van, de óvatosan igényesen sérülés nélkül szétpattintható. Majd ha lejött az üvegtartó perem (amit ilyenkor ki lehet takarítani), és a keret, akkor az óra hátulján lapos csavarhúzóval azt a három réz "csavart" amit kékkel jelöltem kilazítva és kipattintva lehet kiszedni a számlapot a mutatót és magát a mutatómozgató mechanikát, majd ezt kiszedve elénk tárul az elektronika nyáklapja. Itt jól látszik hogy az érzékelőket az a három réz csavar húzza be a nyáklaphoz. Mivel a csatlakozón problémát nem találtam, így a három eres csatlakozót, akörül, és az óra érzékelőinek is adtam a WD40et mint pornós a vazelint, majd kapott a műszerfalnál lévő apás csati is.... Majd összeszerelés, fehér házba nyáklap, majd rá óvatosan a számlap érzékelővel (ha lehet ne fogdossátok össze a számlapot, mert olyan anyagból van amin nagyon meglátszik minden, majd ha ez megvan, hátulról egy réz csavarral a helyére lehet húzni óvatosan. Végül az óra üveglapja a ragasztás ellenére óvatosan visszapattintható. (Habár nem tudom így mennyire véd a víz és egy nagyobb kátyú ellen, de nálam ez nem játszik pályán, így én csak visszapattintottam, de ha ragasztópisztollyal húztok egy csíkot köré az megteszi bőven) Ha ez megvan hátul mind a három réz csavart jól meghúzva fixálod az érzékelőt a nyáklaphoz, majd mehet vissza az óra a helyére. Egy jó 15 percig teszteltem, mozgattam, működött.... szóval röviden ennyi! :) Bocs a regényért ....
Pályán hol mutat hol nem mutat a fordulatszám mérőm. Megvan a hiba, a mérő 3 eres csatiját ha mozgatom ugy mér ha elengedem nem mér. Nem a kábel hanem a mérő csatija a ludas. Se a kitámasztás se a wd40 nem működött valakinek tapasztalat!? Szét lehet ezeket szedni!???
7500,-/db
Szóval az 50-t akarod lecserélni 125-re. Rendszámosat ajánlanák, mert azokra jobban vigyáztak a tulajok és persze legális. Ha 125/50-t nézel akkor jó alaposan nézd át. Ha lehet Rotax 122-t vegyél. Igaz több embernél olvastam, hogy a Rotax 123 erősebb. Ezt megerősíteni de cáfolni sem tudom. A 122 hidd el elég erős ha fojtatlan. Azt hiszem 97-98-tól már 122-el szerelték de 99 utánit tutira azzal. Hát mire figyelj? A pover 8000 környékén nyit. Na akkor elszabadulnak a lovak. 150-160-t kel hogy vigye. A tulajt ki kell kérdezni. Mikor cserélt ezt azt. Dugót 15000-t illő cserélni. Évente olajat sem árt. A különolajozás nem baj ha be van kötve. Ha kikötötték akkor valszeg már elromlott és besült a blokk valamikor. A csörgés zörgést az 50-nél is ua mint a 125-nél. De gondolom ezt már te is tudod. Hidegen kell persze beindítani. Fel kell melegíteni nem pedig egyből ráülni és húzni neki. Ha a tulaj azt csinálja akkor lehet ott is hagynám. Én azt csinálnám. Kb 50 fokra fel kellene melegedni és utána menet közben megy fel 70-ig. Ha 70 fölé megy akkor valami gubanc van. Bemelegedve is beindítani indul e. NGK BR10EG gyertyával jó megy 9-es is jó. Mikor beindul furcsa csörgést hallasz. Az a kuplung miatt van. Behúzod a kart és lás csodát elhalkul. Azt nem tudom miért így szerkesztették meg a tervezők de ez van. Szabadon kotyog egy kicsit és azért adja azt a fura hangot. Ha valamit rosszul írtam majd rám szólnak. Egyenlőre ennyi.
125 rs-hez nikacilios kellene : dugó , hajtókar, vízpumpa , teljes tömítés szett új jó minőség ezt hol tudnám jó áron beszerezni?
esetleg jó állapotú henger ha van valakinek?
köszönöm előre is
http://www.pjme.co.uk/acatalog...
Most egy 98 as Rs en nyomom,de szeretnék egy 125 ös gépet,milyet érdemes venni? Milyen blokkal max 300.000 ig és mire figyeljek? Köszi
Az 50 és is nagyon jó,csak már lassú
Az lenne a problémám, hogy ha 4 vagy 5 fokozatban vagyok és nagy sebességgel, magas fordulatszámon megyek akkor egyszerűen eltűnik a motor húzása . Olyan mint ha kapna gyújtást, aztán meg elvenné és ez folyamatosan.
Noh egy kis szösszenet ha valaki hasonló cipőben járna mint én. 2004 rs 125 fordulatszámmérő rázás hatására hol működött hol nem, hol csak állt hol felugrott a tartományba. Később megnéztem ha hátul a három eres fehér csatlakozót mozgattam volt jel ha nem nem. Mivel emberi áron nem találtam eladót és azt olvastam szétszedni nem lehet... mondom mégis neki esek ez már úgyis szar. Jelentem szétszedhető, és a probléma javítható. A mellékelt képen látható (ami csak illusztráció nem így szedtem szét). Az órát kiszedve a pirossal jelzett perem alá egy kicsit szélesebb csavarhúzóval benyúlva azt felfeszítve, az óra üvegtartó pereme lepattintható, pontosabban letörhető, mert a piros körrel jelzett kis pontokon ragasztva van, de óvatosan igényesen sérülés nélkül szétpattintható. Majd ha lejött az üvegtartó perem (amit ilyenkor ki lehet takarítani), és a keret, akkor az óra hátulján lapos csavarhúzóval azt a három réz "csavart" amit kékkel jelöltem kilazítva és kipattintva lehet kiszedni a számlapot a mutatót és magát a mutatómozgató mechanikát, majd ezt kiszedve elénk tárul az elektronika nyáklapja. Itt jól látszik hogy az érzékelőket az a három réz csavar húzza be a nyáklaphoz. Mivel a csatlakozón problémát nem találtam, így a három eres csatlakozót, akörül, és az óra érzékelőinek is adtam a WD40et mint pornós a vazelint, majd kapott a műszerfalnál lévő apás csati is.... Majd összeszerelés, fehér házba nyáklap, majd rá óvatosan a számlap érzékelővel (ha lehet ne fogdossátok össze a számlapot, mert olyan anyagból van amin nagyon meglátszik minden, majd ha ez megvan, hátulról egy réz csavarral a helyére lehet húzni óvatosan. Végül az óra üveglapja a ragasztás ellenére óvatosan visszapattintható. (Habár nem tudom így mennyire véd a víz és egy nagyobb kátyú ellen, de nálam ez nem játszik pályán, így én csak visszapattintottam, de ha ragasztópisztollyal húztok egy csíkot köré az megteszi bőven) Ha ez megvan hátul mind a három réz csavart jól meghúzva fixálod az érzékelőt a nyáklaphoz, majd mehet vissza az óra a helyére. Egy jó 15 percig teszteltem, mozgattam, működött.... szóval röviden ennyi! :) Bocs a regényért ....
Nem kinai
285x60
22
510 gramm
Karbon
Karbon aramid
15000
Rotax 123-ashoz keresnék gyújtástekercset és lendkereket nem horror áron.
Tudna valaki segiteni?
valaki rakott már rotax 123-ra ezt a gokartokhoz forgalmazott új hengert? Rá lehet tenni? a legnagyobb különbség a szoknya mellett van..
http://www.visualracing.hu/vis...
Pályán hol mutat hol nem mutat a fordulatszám mérőm. Megvan a hiba, a mérő 3 eres csatiját ha mozgatom ugy mér ha elengedem nem mér. Nem a kábel hanem a mérő csatija a ludas. Se a kitámasztás se a wd40 nem működött valakinek tapasztalat!? Szét lehet ezeket szedni!???