AF vagy RS szinte mind1. 122-es 123-mas blokkba egy a hajtókar úgy tudom. És ha neked AF1-hez kell akkor gondolom 123-mas blokkod van.
Egyébként a PinkMotorsnál tavaly 25.900Ft volt, bár erre én még kaptam kedvezményt asszem. És itt van a kezembe a doboza és az van rajta hogy Aprilia RS, AF1 125. Szerintem inkább onnan rendeld de te tudod.
Azért nem voltam benne biztos hogy van mert csak 122-es rotax-hoz láttam és nem tudom hogy a két hajtókar eggyezik-e ?! http://www.gerecsemotor.hu/mot... Ez találtam egyedül ami elvileg jó Af-1be is!
sziasztok ! Tervezem , hogy vàsàrolok egy Rs125- et .Érdeklődnék , hogy mennyibe kerül kb egy hengerszett,karbiszinkron , esetleg kuplung csere!
Vâlaszotokat előre is köszönöm !
üdv Àdàm!
Hajtókarból Mazzucchelli-t használok. Nem régóta van benne, de semmi gond vele. Konkrétan mennyi csapágyat szeretnél cserélni? Ha csak a főtengőnél 7-8 ezer ftból +úszod, és akk műanyagkosaras SKF-ek kerülnek bele.
Pedig még a bontás előtt jó volna tudni hogy mégis mennyibe fog fájni a csapágyszett! Apropó aki már újitatott fel főtengelyt milyen hajtókar került bele , mert találtam proxot is meg mazzucchellit is! Melyik a jobb? Tapasztalatok?
4 liter körül volt, amikor mértem (28as karbival), vegyes fogyasztás meg 5l körül. Egyedül akkor fogyasztott 7-8l körül, mikor megvettem és extrém dúsra volt állítva (alig akart felpörögni annyira dús volt, 130-as fúvóka helyett 150-160-as volt benne)
Eladó pár alkatrészem:
-Power nyelv, csavaros szárral
-Aprilia RS125 ‘98-ig ülés alatti "Y" idom
-Aprilia Af1 Futura faridom hátsó üléssel együtt
-Aprilia Af1 segédváz
-Aprilia Af1 km óra
Nekem már egyikre sincs szükségem úgyhogy nagyon olcsón vihető minden.
Nincs mit.