Csuky nem teljesen van így... valóban a tiéd a 123-as blokkal, 34es karbival az egyik legerősebb RS. De a többi is kb azt tudja gyárilag. A gömbölyű is, meg a hegyes is... teljesítményben szinte ugyanolyanok.
Namost amennyit kaptak már ezek a motorok szerelés terén, ott lehet különbséget tenni, melyiket hogyan rakták össze... melyiket hogyan állították be, mennyire van általános használatra hangolva stb.
tudtommal az extrema vagy gs változat a legerősebb, ami nekem is van, de igazából én azt mondom hogy igencsak állapot függő, mert láttam már sokféle RS-t illetve próbáltam is már (eddigi tapasztalat alapján enyém volt a legerősebb) de azért is mondom hogy állapotfüggő mert nyilván használt motorok és nem tudni gyárilag milyenek is voltak :D http://motorcyclespecs.co.za/b...
itt egyébként úgy írja az extrema 25nm nyomatékkal rendelkezik a többi csak 20-al
Nekem különös gondom úgy sose volt vele. Főleg mióta felújítottam magam. Ha hajtókar dugó csapágy... cserélsz úgy ki jöhetsz 100 alatt, de ha szerelőhöz viszed akkor már nem. Jó motorok ezek gond nincs velük nagyon ha oda figyelsz rá.
Asszem 96ig gyártották 34-es karbival. Utána kezdték el szerelni 28-al. A 34-el kicsit erősebb meg ha okosságot viszel bele akkor nem árt ha 34 van főleg. szívocsonkot kell cserélni ha 34-esre módosítasz egy 28-asal szereltet.
Az évjárat meg úgy ízlés kérdése én azt a fajtát vettem ami nekem tettszett ez a féle szívlámpás...
A 122-es blokk újabb és erősebb is valamivel. De nem jelentős. Én jobbnak is tartom személy szerint, jobban bejön.
hát, igazából tavaly volt újrafestve (oldalidomokat kivéve), de előtte is ilyen állapotnak örvendett :D
az izzó egyébként zöldes fényű, csak képen nem jön át annyira, és azóta benne van amióta megvettem :D
7éve van nálad nem semmi!
Ez volt újra festve amúgy? Mert elég jó állapotnak néz ki.
Ha jól gondolom akkor xenon hatású izzó van benne ugye? Rég használod azzal? Csak azért kérdezem, mert én nekem is volt és kb. 2hónapot bírt utána ki is éget...
értem
persze minden tuning ami valamit ad el is vesz ez értelemszerű de igazából nem nagyon beszélhetünk hosszú szervízidőkről mármint úgy értem hogy nem fut sokat 2 szervíz között így gyakorlatilag nemsokat számít hogy 10 ezer kmerenként lesz felújítva vagy 12 ezer mondjuk csak mondtam egy példát
A szívócsonkot kell cserélni, Plusz kell egy hozzáértő mester aki be tudja karburálni normálisan, nehogy megragadás legyen e vége.
De ha nyitott és jól működik 28 assal ( ami ráadásul az eredetije) akkor szerintem felesleges piszkálni. ... ez az én véleményem...
Nyilván minden plusz kicsikart lóerő valahol az élettartam rovására fog menni.
akkor nem jól gondoltam.
én inkább újabbat vennék ilyen 2000 utánit
és ha azon 28 as van de rá szeretném dobni a 34 est akkor miket kell cserélnem hozzá? motorhoz kell e nyúlni vagy bírja?
gondolom egy másik légszűrőház kell csövekkel, membrán az gondolom nem befolyásolja vagy mégis?
Nem feltétlen. 28-as karbival szeret motorok is 30 LE-sek.
A 34-es jellemzően a rotax 123-sokon volt a 122-ket 28-assal szerelik.
Persze rárakható arra is a 34-es.
Egy teljes generál alkatrészköltségen 90-100 ezer között mérhető+ munkadíj. (dugó: 27-30, hajtókar szintén, tömítés 10, + csapágy szimering megint egy 10-es, + műanyagfogaskerekek ).
értem tehát akkor értelemszerűen amin 34 es van az folytatlan és azt érdemes venni
esetleg tudna valaki mondani egy viszonylagos árat blokkfelújításra? ilyen időszerű szervizre gondolok dugó gyűrűk csapágyak így egyben ha egyéb más baj nincs (persze normális cuccokkal nem ilyen meteor dugóval meg ilyenek :D )
pár kérdéssel fordulnék hozzátok. mostanában készülök venni egy rs 125 öt a kerek idomosat nem a legújabbat és igazából a tipusról érdekelne pár dolog.
mégpedig hogy melyik évjárattól jobb esetleg melyiket érdemes venni tipusbetegségek esetleg ilyesmi dolgokra vagyok kíváncsi.
ja meg legfőbbként hogy dellorto 34 es karbival volt gyárilag vagy ez utólagos átalakítás és ha utólagos milyen egyéb munkákkal jár az átszerelése
köszönöm előre is a válaszotokat.
ja és ha esetleg valakinek van egy jó darab szivesen veszem. 300 körül érdekel és csak rendszámos.
Namost amennyit kaptak már ezek a motorok szerelés terén, ott lehet különbséget tenni, melyiket hogyan rakták össze... melyiket hogyan állították be, mennyire van általános használatra hangolva stb.