Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Meg kurva sok van benne mert zsír új.
120/60 azt hiszem. Legközelebb hétfőn tudom megmondani ha ugy jo.
Szerintem a végén azt a hülyeséget nem kellet volna bele írni!
Blokk állapot függvénye ez inkább! Az RS meg a Mito a két olasz vetélytárs... Nem hinném hogy nagy eltérések lennének így! szinte egy tempót diktálnak szerintem!
Amúgy én is néztem az EVO-t mikor vétel előtt álltam hát elég szép az is de valahogy nekem az RS kellet nekem jobban bejött ez de az EVO-t is csodálom azért!
Hátsó gumi érdekelne lehet!
Neve, típusa, mérete? Profilmélysége szélen és középen? Képet is rakhatnál fel.
Merre laksz?
Nah igen látom nem csak nekem fura ez
Pedig az RS meg a mito szinte egy! Olasz gépek! Sok különbség nicns bennük szerintem az RS jobb pár szempontból alkatrész mondjuk. A mitonak egyszer néztem a tank alá ott már nem igazán tetszetek ahogy megvannak oldva a dolgok...
gyere le hozám beleprobáljuk a rotax 123-t
S.o.s olajleeresztő csavarja nincs valakinek?
120/70/17 van ára 6e
elmail:czegledizsolt@freemail.hu
tel:06307316232
Idomszettje esetleg valakinek ?

Csak a viszonyitas végett.
Sziasztok első gumit keresek S.O.S ben gabofreemail.hu9@freemail.hu vagy https://www.facebook.com/Gabes...
Igen, elromlott a power elektronika és csak a nyelv+ mechanika volt a motorban, leeresztett nyelvvel.
:D
Leereszett ezt úgy érted hogy ki volt kötve a powered?
Ez kicsit túlzás szerintem nekem is volt már rotaxos gépem volt mitom is olyan nagy különbséget nem vettem észre :D
Igen az rs vázkialakítás illetve anyaga sztem is jobb és sztem qrva szép mind2 motor...
Régen én is néztem RS-t és Mitot is és örülök, hogy mitot vettem. Nem akarok vitát kezdeni, de talán szebb is, legalább is az én szememmel, futómű egykutya, azt mondják az RS-nek jobb a váza, vázgeometriája (jobb pályára), viszont sok RS ellen mentem már és tudásra kb mint a mitom 9-10 ezerig pörgetve, pedig ha van kompresszió 11000-12500 között van igazán a jajj :) Vagy pl mikor leeresztett powerral használtam akkor voltak kb egy tudással.
Eladó Aprilia AF1 Sintesi alkatrészei! Rotax 123!

Frissen fúrt és hónolt Henger+ ÚJ dugó (számlával, dobozával)-még nem ment vele motor!: 30.000Ft

Használt henger és dugó amiben van 2800km: 30.000 Ft

Alaplap, : 10.000Ft

Dellorto 34-es karbi: 13.000Ft

Arrow full rendszer (rezó+dob): 27.000Ft

Kerekek (fehér), idomok (matt fekete): 10.000Ft

Blokk váltóval : 22.000Ft

Slick gumik( 3db): 5.000Ft/ db

Egyéb cuccok: 30-403-65-51
Üdv.
Megkérdezhetném mért nem jött be neked a gömbölyű 2004 s rs?
Mito pedig miért jött be jobban?
Nem tudom de nekem még a 2004es volt de nem jött be és nem vennék RSt mégegyszer.A mitot viszont el nem adnám,lehet gondolkodni!
Az olyan biztosítóelem amit egyszer szerelünk be...
Beszereléshez meg hozzá való fogó kell, nem feszegetni csavarhuzókkal...

125 4t kb. munkábajárni jó vagyis arra se mert a rendszám drágamóka....
Eladó Aprilia Rs Arrow full rendszer!
Rezó+ dob. Rotax 122,123-ra jó.
Ár:27.000 Ft
06-30-403-65-51
Arra jó másra nem nagyon.
Valami tuti nem volt jól összerakva. A zéger gyűrű igen ha meg van nyúlva már vagy valami akkor igen kieshet...
Adóm a hozzászólásod szerintem is azok!
250cc alatt nem ér semmit egy ilyen 4t
Lehet, de azért hogy élvezd a motorozást("érezd a szabadságot"..), munkába, iskolába járáshoz tökéletes. Szívesebben vennék most is olyat, ha vásárlás előtt állnék.
Amit írtam árat, az nekem is alkatrész ár, nyilván a blokkot nem én húztam szét, de amit lehet, azt meg kell tanulni(pl. karbi tisztítás, az ilyen alap dolgok, amikért nem visszük szerelőhöz). Nicasilos hengereim voltak mindig, egyszer 50-el akadtam meg olyan 4-5ezres fordulaton(kiugrott a biztosító gyűrű a csapszegtől), előtte 600 km-t járattam, a másik ragadásom 100-al 6ezres fordulaton, itt 800-at járattam már. Ezzel csak arra akarok utalni, hogy járathatod akármilyen szépen, lehet bele venni gyári alkatrészeket(ahogy csináltam), mindig van valami, ami elbaszódik. Ha valaki nem ért úgy komolyabban hozzá, hogy egy blokk széthúzást maga megcsináljon, akkor nem igazán éri meg, főleg úgy ha nincs még állandó fix jövedelmed.
azok viccek :D
Egy rs50 tuning szettel többet ér :D