Ha értesz hozzá annyira hogy megcsináld akkor elég jó helyzetben vagy.
Nekem is fel kellet újítani. Nekem kijött 100.000Ft-ből és csak a minőségi cucc ment bele. Meg olcsóban jutottam az alkatrészekhez elégé!
Ha ez megvan és igényesen csinálod akkor nem hiszem hogy lesz egy ideig problémád... Az elektronika szeret szórakozni még de nekem ezel nem volt gondom pedig egy 96-os RS-em van az évjárat szerintem nem is számít a motor állapota a hangsúly.
Sokan szarozzák mert nem értenek hozzá és kicserélik a dugót de nem néznek meg dolgokat és után szidják mikor megragad és nem tudom meddig járata ami a nicasil esetébe nem sok értelme van! Lehet erről sokat regélni. A kopó alkatrész más motornál is ott van. De valamit valamiért egy 125-ös elég nagy teljesítményű gép ez ami alapból ki van hegyezve már hogy mennyen amit tud! Engem az élmény mindig kárpótolt!
Hát csak ha húzzák neki poweren elég jól meggyeget egy kezdőnek....
Én nem szívesen kezdtem volna ilyennel, de hát én szeretem csavarni neki...
Ha van egy jó RS-ed nem nagyon van ott gond!
Szerinted 16szelep meg 32szeleprugó és a 16fészek-szelep illesztés bemunkálása mi pénz?
Akkor még ha karbi kopik nem 1 hanem 4....
Nagy tömeg nagy power és ezért nagy lánc ami meg drága, mert a színesfém nem olcsó....
Aztán kopó cuccok mint szelephézagolás és vezlánc csere...
...ha csapágy kell itt bizony nem kettő hanem 9pár sikló...
Sorolhatnám reggelig...
Egy előny van a sor4 4t -nek kényelmes nagy utazótempó a 2-3 vagy 4hengeres 2t nagy ccm már komolyan drágamóka de a 125 2t 1henger az nem drága csak épp közútra kicsi, de pályázni meg pont ideális, még ringre is nemcsak kakucs,stb....
A váz dolgait vásárláskor meg lehet ítélni, hasonlóan mint minden más motornál. Ha semmi komoly csak a normál kopó cuccok, gumik, fékbetétek, láncszett stb (ezek már min 50e)
Ahol meglepetések lehetnek, az a blokk. Nem túl nehéz kinyírni egy ilyen 2T motort. Ha belenyúlsz és hozzá kell nyúlni, szét kell húzni (márpedig aki frissen tutira felújítja a blokkot, az nem adja el 500km után a motort, pláne nem 250e-ért) az meglepetéseket okozhat. A hajtókarcsere-főtengelyfelújítás, dugíttyúcsere, csapágyak szimmeringek, tömítéskészlet, gyertya, karbifelújító készlet, apróságok... A váltó jól bírja...Szóval csak a blokkra simán rá lehet szórni 100e-et, peches esetben akár 150e-et.
Ez a motor állapotától függ elsősorban. Nem tudok neked pontos infot adni, mert én pont egy olyat vettem meg, amin 1-2 hónapon belül kijött az összes hibája. Ez első körben 10-ezres nagyságrendekig ment, majd a rá következő 2 évben már 200-ezresnél tartott. Mire rendbe raktam, úgy hogy nem tudok olyat mondani, ami nem lett kicserélve, beleuntam, féltem ráülni kb., hogy vajon most mikor ragadok meg(2-szer ragadtam, úgy hogy egyik sem az én hibám volt). A "kötelező" cserés dolgokat majd leírja valaki, nekem sajnos nem csak olyanokkal kellett foglalkoznom:/:D de ha a helyedben lennék, inkább gyűjtenék még a pénzhez, és vennék egy fiatalabbat(03-04), vagy vennék egy 4t-t(igaz nem nyújt akkora élményt mint egy rs, de valószínű nem is kell rá annyit költeni). Ezzel nem kiábrándítani szerettelek volna, mert van aki épp az ellenkezőjét tudja mondani.
Szerintem 250-ért nem fogsz jó Rs-t venni. Olyat biztos nem amire nem kell költened. Enyém is eladó csak még nem hirdettem meg. Adatlapom vannak képek nézd meg aztán ha érdekel írj.
szia. 97es. ha gondolod küldök róla egy fényképet, hogy pontosan milyen kell. az a hagyományos tank aljába lévő szűrős cső, ami egy anyával kontrázódik a tank menetes csapjára
Sziasztok,
életem első motorjának a megvétele előtt állok és az rs-re esett a választásom. Nagyjából 250e Ft-om lenne a vásárlásra. Ebből szerintetek lehet olyan motort venni amire fél éven belül nem kell még ennyit költenem?
Másik kérdésem pedig a gép típushibáiról szólna: vannak e neki és ha igen akkor mik azok?
Szia!
Most lefotoztam, tehát amit tudok adni idomgarniturában igyvan ahogy a képeken is láthatod: https://plus.google.com/u/0/10...
Normál jó állapotú.
Ha érdekel akkor csörögj rám és a többit megbeszéljük!
Nekem is fel kellet újítani. Nekem kijött 100.000Ft-ből és csak a minőségi cucc ment bele. Meg olcsóban jutottam az alkatrészekhez elégé!
Ha ez megvan és igényesen csinálod akkor nem hiszem hogy lesz egy ideig problémád... Az elektronika szeret szórakozni még de nekem ezel nem volt gondom pedig egy 96-os RS-em van az évjárat szerintem nem is számít a motor állapota a hangsúly.
Sokan szarozzák mert nem értenek hozzá és kicserélik a dugót de nem néznek meg dolgokat és után szidják mikor megragad és nem tudom meddig járata ami a nicasil esetébe nem sok értelme van! Lehet erről sokat regélni. A kopó alkatrész más motornál is ott van. De valamit valamiért egy 125-ös elég nagy teljesítményű gép ez ami alapból ki van hegyezve már hogy mennyen amit tud! Engem az élmény mindig kárpótolt!
Én nem szívesen kezdtem volna ilyennel, de hát én szeretem csavarni neki...
Ha van egy jó RS-ed nem nagyon van ott gond!
Akkor még ha karbi kopik nem 1 hanem 4....
Nagy tömeg nagy power és ezért nagy lánc ami meg drága, mert a színesfém nem olcsó....
Aztán kopó cuccok mint szelephézagolás és vezlánc csere...
...ha csapágy kell itt bizony nem kettő hanem 9pár sikló...
Sorolhatnám reggelig...
Egy előny van a sor4 4t -nek kényelmes nagy utazótempó a 2-3 vagy 4hengeres 2t nagy ccm már komolyan drágamóka de a 125 2t 1henger az nem drága csak épp közútra kicsi, de pályázni meg pont ideális, még ringre is nemcsak kakucs,stb....
Ahol meglepetések lehetnek, az a blokk. Nem túl nehéz kinyírni egy ilyen 2T motort. Ha belenyúlsz és hozzá kell nyúlni, szét kell húzni (márpedig aki frissen tutira felújítja a blokkot, az nem adja el 500km után a motort, pláne nem 250e-ért) az meglepetéseket okozhat. A hajtókarcsere-főtengelyfelújítás, dugíttyúcsere, csapágyak szimmeringek, tömítéskészlet, gyertya, karbifelújító készlet, apróságok... A váltó jól bírja...Szóval csak a blokkra simán rá lehet szórni 100e-et, peches esetben akár 150e-et.
Mi az amire nagy valószínűséggel költenem kell majd?
Erősnek én se hinném, hogy túl erős lenne. Kinőttem már abból, hogy az első oszlopra felcsavarjam magam.
életem első motorjának a megvétele előtt állok és az rs-re esett a választásom. Nagyjából 250e Ft-om lenne a vásárlásra. Ebből szerintetek lehet olyan motort venni amire fél éven belül nem kell még ennyit költenem?
Másik kérdésem pedig a gép típushibáiról szólna: vannak e neki és ha igen akkor mik azok?
Előre is Köszönöm!
Most lefotoztam, tehát amit tudok adni idomgarniturában igyvan ahogy a képeken is láthatod:
https://plus.google.com/u/0/10...
Normál jó állapotú.
Ha érdekel akkor csörögj rám és a többit megbeszéljük!
Üdv
Megvan minden ami a képen látszik ?
Vagy hiányzik valami ?
Komplettén érdekelne az egész.
Mindenestül.
Az utolsó apró kis bizbaszjával együtt.
Minden csavarral stb stb.
Mi lenne az ára ?
S van még más is esetleg ?
Nekem sajna most az utolsó balesetnél elég csúnyán elszállt az egész.
Foglalkozol még motor eladással is kompletten?
Ez az idom garnitúrám van, ha érdekel telefonon is rám tudsz csörögni, a számom 06303207630
Nekem van jobb első lábtartó konzolom, ha érdekel .
e-mail címem : mr.geri@hotmail.com