Hát elég szép ha te már így szedted ki az RS-ből, a víztől nagyon óvni kellene...
Szerintem a CDI-vel nem csináltak semmit csak akartak úgy látom...
Valószínű hogy az lesz a baja amúgy!
Idézem a folytás eltávolítást szépen leírták pedig:
Tuki_Rs125
[22] 2006. október 3. 15:58
Csak az ilyen sorszámú CDI-vel működik! : 071000-XXXX-XXXXX
Egy éles késsel vájj ki egy téglalap alakú lyukat a CDI hátulján (ahol a szilikon van) középen, alul, körülbelül 30mm x 10mm es mértben és kb. 5-10 mm mélyen. A lyuk teljes kivájása eltarthat egy ideig, mivel a cdi-ben használt szilikon nagyon erős. Ha kivájtad észre fogsz venni egy darabot az áramkörös panelből, ezt általában „híd”-nak hívják. Csavarhúzó vagy csipesz segítségével törd el ezt a hidat. Miután megcsináltad ezt, töltsd ki a lyukat szilikonnal, győződj meg róla, hogy megfelelően csináltad és nem juthat be víz. Miután megcsináltad , nem szabad „lyuknak” lennie 5-6000-es fordulat közt!
Szét szedtem ilyen a hátulja. Még is van ez az 5-6 ezer közötti dadogás megtorpanás elképzelhető, hogy mást csináltak volna az elektronikába, vagy ezt szerették volna de nem jól csinálták?
Bitubo gázos rugós tag: 25.000
Tükrök: 10.000
Teljes idom garnitúra (az összes fekete műanyaggal együtt): 28.000 Ft
Pirelli gumi kb. 50%, első, hátsó: 4000/db
Zár szett (gyújtás kapcsoló, tanksapka, ülés alatti zár) : 15.000
Első villa: 10.000
Komplett hátsó fék szett: 10.000
Komplett első fék szett: 25.000
Műszerfal: 8.000
Lámpa: 10.000
Légszűrő ház: 4.000
Kormány kapcsolók: 3.000/db
Power motor, bovden, nyelv, ház: 20.000
Power elektronika: 5.000
Karbon membrán: 10.000
Rotax 123-as block (2. sebességben csörög a váltó egyébként hibátlan): 35.000
Ha valami olyan dologra van szükséged ami nincs kiírva akkor érdeklődj a
06/30-40-33-613
vagy
06/20-49-18-679-on
rs125.gabor@gmail.com
Sziasztok!
2001-es RS-em van, 5-6 ezer közt "ledadog" megnéztem az elektronikát 7100 - xxx szóval valószínűleg fojtott ez okozza a gondot. Valaki részletesen leírná, hogyan tudom eltávolítani? Visszaolvastam volt itt fent még kép is róla, hogy hogyan kell, de sajnos az a link már nem él.
Sziasztok!
Sérült,motorhibás rs-t keresek megvételre.
Ajánlatokkal emailben bombázhattok,mivel ezt a fórumot nem igen olvasom.
admin@rsvforum.com
Köszönettel:
Kenyér
Nem igazán éri meg. Az NKH megyei kirendeltségénél lehet lepapíroztatni 11kW-ra. Macerás nagyon. Elsőnek 11kW-osra le kell fojtanod, utána be kell méretni. Ha minden rendben a motor műszaki állapotát illetően(hogy átmenjen a hatóság műszakiján), akkor viheted a motort hozzájuk. Én is leakartam 11-re papíroztatni, de mire utánajártam a dolgoknak, már belefáradtam. Az anyagi költségekről nem is beszélve. Tavaly nyáron 110 körülre saccolták az árát az NKH-nál.
Szerintem a CDI-vel nem csináltak semmit csak akartak úgy látom...
Valószínű hogy az lesz a baja amúgy!
Idézem a folytás eltávolítást szépen leírták pedig:
Tuki_Rs125
[22] 2006. október 3. 15:58
Csak az ilyen sorszámú CDI-vel működik! : 071000-XXXX-XXXXX
Egy éles késsel vájj ki egy téglalap alakú lyukat a CDI hátulján (ahol a szilikon van) középen, alul, körülbelül 30mm x 10mm es mértben és kb. 5-10 mm mélyen. A lyuk teljes kivájása eltarthat egy ideig, mivel a cdi-ben használt szilikon nagyon erős. Ha kivájtad észre fogsz venni egy darabot az áramkörös panelből, ezt általában „híd”-nak hívják. Csavarhúzó vagy csipesz segítségével törd el ezt a hidat. Miután megcsináltad ezt, töltsd ki a lyukat szilikonnal, győződj meg róla, hogy megfelelően csináltad és nem juthat be víz. Miután megcsináltad , nem szabad „lyuknak” lennie 5-6000-es fordulat közt!
a képen bejelölt helyen kell kivájni!
link