Sziasztok ! Rs 125 2005 évjárat 7200 km futott eddig, 8 ezer fölött olyan mint ha nem kapna Navtat es elfogy az erő , de ha viszont szép lassan tekertem a gazt akkor jó csak ha nyelen van akkor nem stimmel . Próbálkoztam mindennel álló helyzetben 10,5 11 ezerig forog le utánna stagnál cdi? Nem tudom lehet 28 as dellorto 128 fuvoka, felülről 2 a zeger tűnél. A keverékarány csavar 4 fordulatot van kint beljebb tekeresnel meg roszabb, alul szépen ki forog , jól pörög felül vannak problémák. , kipróbáltam 140 fuvokaval , de sok neki. Valaki segítsen előre köszi , piiiisz !;)
Bitubo gázos rugós tag: 25.000
Tükrök: 10.000
Teljes idom garnitúra (az összes fekete műanyaggal együtt): 28.000 Ft
Pirelli gumi kb. 50%, első, hátsó: 4000/db
Zár szett (gyújtás kapcsoló, tanksapka, ülés alatti zár) : 15.000
Első villa: 10.000
Komplett hátsó fék szett: 10.000
Komplett első fék szett: 25.000
Műszerfal: 8.000
Lámpa: 10.000
Légszűrő ház: 4.000
Kormány kapcsolók: 3.000/db
Power motor, bovden, nyelv, ház: 20.000
Power elektronika: 5.000
Karbon membrán: 10.000
Ha valami olyan dologra van szükséged ami nincs kiírva akkor érdeklődj a
06/30-40-33-613
vagy
06/20-49-18-679-on
rs125.gabor@gmail.com
Eladó RS alkatrészek, majdnem minden van, ha valami érdekel érdeklődj e-mailben!
sz.schliemann@freemail.hu
Néhány kép: http://alkatreszek.schliemann....
Köszönöm a tanácsokat! Nemtudom még mi lesz a sorsa a mocinak, elment a kedvem teljesen tőle. Annak örülök hogy nem eladás után következett ez be, mert elég szar alak lennék úgyérzem Egyik pillanatról a másikra kezdett el csörömpölni, minden "ép" kivéve a 2 csapágyat. Dehát ha szart árulnék nem mentem volna vele.
Valakinek esetleg főtengelye ami lehet hibás hajtókaros?! KÉREM JELEZZE.
Sziasztok.kivagtam minap a CDi bol az ugyn. hidat es meg mindig van 1kis kohoges 6nal,meg 8000 fele nem akar kiporogni. Asszem nem nyit a powerem sem,nem tudom mi baja lehet,de ha akura kapcsolom akk nyit.Leci segitsen valaki.Elore is koszonom
hát egyik naprol a másikra ment ki ez a dolog. nemtudom mi lehet. a motor,nyelv, és a bovden jol müködik. az a probléma hogy nem kap áramot a motor rész. mert ha aksirol probálom akor jó. valami az elektronikával van.csak nemtudom hogy a cdi hez tartozik-e valami vagy a power elektronika szart be :S mert volt olyan már hogy 1. esbe nem nagyon akar power felé menni.:S
Ez pedig viheted a mélybe szerintem semmit se ér!
Én nekem is ez volt és szereztem két jó állapotú sonkát...
Szerintem a legjobb megoldás viszont az lesz hogy veszel két jó sonkát vagy egy hibás főtengelyt mondjuk aminek jó ez a része (1-2ezer ft-ért láttam már) és akkor majd arra megy az új hajtókar szett...
Pedig ez kuka. Létezik olyan megoldás, hogy felszórják a felületét a tengelynek, de az elég drága, egy használt főtengely árához képest. Gazdaságosabb ezt vállad felett... Ha a hajtókar és csapágyai jók, akkor veszel egy használt főtengelyt rossz hajtókarral pár ezerért, elviszed gépműhelybe és átcserélik neked.
Helo mindenki! Tanácsot szeretnék kérni, még nem fordult velem olyan hogy a főtengőn a csapágyam megforgott, a (belső gyürü a főtengelyen) mellékelek egy képet hogyan is néz ki. A probléma az hogy akár kézzel is meg tudom forgatni szobahőmérsékleten a csapágyat a tengőn. Az új csapágyal nem próbáltam még mert nem jöttek meg... De úgy tudom a csapágy a keményebb anyag és a tengő kopott.. Nos mitévő legyek? Csapágyragasztó jó ötlet? mert sztem oldaná a benzin párszáz km után. Új tengő szóba sem jöhet használt meg köszönöm nem.. ugyan ilyen szart látatlanba nemszeretnék venni.
Bitubo gázos rugós tag: 25.000
Tükrök: 10.000
Teljes idom garnitúra (az összes fekete műanyaggal együtt): 28.000 Ft
Pirelli gumi kb. 50%, első, hátsó: 4000/db
Zár szett (gyújtás kapcsoló, tanksapka, ülés alatti zár) : 15.000
Első villa: 10.000
Komplett hátsó fék szett: 10.000
Komplett első fék szett: 25.000
Műszerfal: 8.000
Lámpa: 10.000
Légszűrő ház: 4.000
Kormány kapcsolók: 3.000/db
Power motor, bovden, nyelv, ház: 20.000
Power elektronika: 5.000
Karbon membrán: 10.000
Ha valami olyan dologra van szükséged ami nincs kiírva akkor érdeklődj a
06/30-40-33-613
vagy
06/20-49-18-679-on
rs125.gabor@gmail.com
sz.schliemann@freemail.hu
Néhány kép: http://alkatreszek.schliemann....
de a csapágyragasztó szerintem olyan sokkat nem fog hogyha már kézzl is elforgatod!
Valakinek esetleg főtengelye ami lehet hibás hajtókaros?! KÉREM JELEZZE.
nem olajtartály az 100%
Nem kotyog?
Én nekem is ez volt és szereztem két jó állapotú sonkát...
Szerintem a legjobb megoldás viszont az lesz hogy veszel két jó sonkát vagy egy hibás főtengelyt mondjuk aminek jó ez a része (1-2ezer ft-ért láttam már) és akkor majd arra megy az új hajtókar szett...