Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Haveromnak 1 hete sült be a motorja generál után 1000km-el. Motul 800-al ment, mikor szétszedtük tele volt a belülje szürke trutyival... Lehet nem a legjobb választás utcára :)
nekem siman viszi a pumpa talan mert sűrűbb mint a többimondjuk bekeverve is teljesen jo
azért mert még nem próbáltál motul 800-at:D
Üdv . A légbeömlő menyibe fájna ?
Én csak Power1-el megyek, szerintem az a legjobb :)
Sziasztok. Segítségeteket kérném! Télen vettem egy 2007-es power-es RS 125-öst. Nagyon patent állapotú. Délelőtt mentem vele semmi gáz nemvolt . hazajöttem lemostam és délután gondoltam megyek még egy kört, bemelegítettem mentem vele és azt tapasztaltam hogy 8000-nél megtorpan a moci ahol a power nyit és megindulna, a piros felkiáltójel a műszerfalon kétszer pár másodpercre kigyulladt de nem olajhiány miatt. én a power-re gyanakszom. szerintetek mi lehet?
Enyiim
Castrol Power1 2T Racing
A kiváló minőség! És az ára is elég jó!
Szia , olvasom hogy csak keverék olajzáshoz, akkor a külön olajzáshoz nem jó igaz ?
Motul 800
Drága, de hamar megtudod miért
Jól van :) nem is azért mondtam... Csak óvatosan, mert kb egy 100-as a bünti
Castrol Power1 2T Racing
Motul Transoil Expert
Sziasztok , nektek melyik 2t olaj vált be ?
Ha írsz az e-mail címemre akkor küldök képet hőfokmérőről, meg megbeszéljük az árát!
sz.schliemann@indamail.hu
Sziasztok!
Keresek: 2db hőfokmérő órát 3db bovdent powerhez, esetleg gyári fojtatlan cdi-t
Komplett RS 125 bontásából alkatrészek:

Bitubo gázos rugós tag: 25.000
Teljes idom garnitúra (az összes fekete műanyaggal együtt): 28.000 Ft
Pirelli gumi kb. 50%, első, hátsó: 4000/db
Zár szett (gyújtás kapcsoló, tanksapka, ülés alatti zár) : 15.000
Első villa: 10.000
Komplett hátsó fék szett: 10.000
Komplett első fék szett: 25.000
Műszerfal: 8.000
Lámpa: 10.000
Légszűrő ház: 4.000
Kormány kapcsolók: 3.000/db
Power motor, bovden, nyelv, ház: 20.000
Power elektronika: 5.000
Karbon membrán: 10.000

Ha valami olyan dologra van szükséged ami nincs kiírva akkor érdeklődj a
06/30-40-33-613
vagy
06/20-49-18-679-on
mrfusi.alkatresz@gmail.com
Eladó RS alkatrészek, komplett motor bontódik, ha valami érdekel érdeklődj e-mailben!
sz.schliemann@indamail.hu
Néhány kép: http://alkatreszek.schliemann....
Egy lyukat kell vágnod a CDI-be, hogy elérd a hidat/áthidalást. Vágj a hátuljába egy téglalapot ami 30mm x 10mm-es és 5-10 mm mély.

Látni fogod a panel egy részét, ezt vágd ketté. Ez az úgynevezett híd/áthidalás (ha eléred az üveget, túl mélyen vagy!) Ha elvágtad a panelt, töltsd vissza szilikonnal a lyukat, és bizonyosodj meg róla, hogy vízálló! Mostmár nem lesz lyuk az 5000 és a 6000 között.
Sziasztok.kiszeretnem vagni holnap az ugyn.hidat a cdi-ben csak az a problema h nem talalom azt a 71000-xxx-xxx szamot.Lehet valami baj ha megcsinalom?Esetleg kaphatok utasitast hogyan kell?Nagyon megkoszonnem!
mindig a motor papírjain szereplő KW értékhez állítjuk a karbit

komolyra fordítva (sokmindentől függ, de alapnak jó lehet)

- keverékcsavar 1,5-2 fordulatra ki
- súbertű biztosítózégerje felülről 2. v 3. rovátka
- ehhez lősz egy alapjáratot és kész

a főfúvóka mérete jó a karbihoz.
Az egyik végdob érdekelne. Helyileg merre van? Mennyibe kerül?
Erre tényleg nincs konkrét recept.
Ugyanis nagyon sokmindentől függ.
Kompressziótól
kipufftól
milyen tű
Milyen hehelycső stb stb stb
Megnyugodtam. ;-)
Vennék RS gyári kipufogóvégdobot 2006 utáni RS-ról.