Fotóról legfeljebb az iylen nagyobb disznóságokat lehet meglátni mint itt is:)
A mélyszántás nyilván mechanikai sérülés, gondolom ez nem volt nagy újság:)
A kipuoldali beragadást nem látjuk, de végül is mindegy, mert a dugó teteje elég törvénytelen.
Ilyesmi lemezes szerű koxot nagyon szar 2t olaj vagy a hengerbe jutó váltóolaj csinál.
(és akkor meg is volna hol falsol ami magyarázat lenne, akadásra, görgődörzshegesztésre:)
Neked is mérned kellene egy nyomást a karterban, hogy mennyire tartja meg.
Nem mondtam hogy nem ragadt meg, csak azt hogy bele is van szorulva a gyűrű a dugóba, szétkenődve egyik sem volt.
korábban az alsó tűgörgő nem potyogott szét, egy az egyben bele olvadt a hajtókarba :) persze némi anyag került fel, az csiszolta is a dolgokat odafönt.... azért is kapott picit több olajat, mert nyílván az odalent melegedett nem kicsit
Nem ragadt meg, csak "beszorult a gyűrű"
Ja értem:)
(tehátszóval mégicsak megakadt, mert szétkenődött a dugó feltezsem, másként nehéz értelmezni miként "ragd be a gyűrű")
ráadásul, ha korábban szétpotyogott az alsó görgő is, akkor csak lesz ottan valami hiba, falsolás, keveselés, akármi.
Az ilyesmit nehéz távgyógyítva meogldani, tutira megmndan úgy szólván lehetetlen.
Az alkatrészeket kézben fogva, mérve (gyertyakép, égéskép a dugón,hfejen, legés a karterba ilyesmi) lehet megmondani hogy mi okazza.
Elsőre nem megragadt, hanem egyszerűen az alsó tűgörgő megadta magát, akkor a motorom nem is nálam volt, nem alattam állt meg. De akkor is megfigyelhető volt már hogy kipu oldalon be vannak szorulva a gyűrűk. Végére sokat is gyengült a gép.
Most másodjára pedig nem az a "tipikus" kerék megáll ragadás volt. egy apró pillanat volt az egész. De a végén megint nem ment úgy mint kellett volna.
De legyél kedves elárulni akkor, hogy Szerinted mi lehet a hiba oka. Olajra nem sajnálom a pénzt, sőt úgy járkáltam vele, hogy még a tankban is volt egy kevés. Nem kókány ember rakta össze, hanem hozzá értő. alkatrészekből is megkapta a legjobbakat, amit lehetett. Én nem ütöm verem a motort hidegen motorfékkel is igen igen csínnyán bánok, stb. Most nem a gyűrűből hiányzik vagy valami, olyan mintha valami bele került volna. De nem is ez izgat, hanem az hogy a gyűrűk ismét be vannak ragadva. Szivesen meghallgatnám a szakmai tanácsod hogy okosabb legyek és jó legyen a motor.
Eladó RS alkatrészek, majdnem minden van, ha valami érdekel érdeklődj e-mailben!
sz.schliemann@freemail.hu
Néhány kép: http://alkatreszek.schliemann....
Igen utána néztem hogy írtad hogy új az is na mind1 már mondom
Régebben néztem már a tiedet jó amúgy tényleg, de nekem inkább más féle jönne be jobban ízlések és pofonok ugye bár.
Hát elhiszem engem is volt hogy idegesített hogy ez a jó gép velem baszakszik itt. Meg hát én is igen csak igényes vagyok. Én is úgy vagyok hogy a jó cuccokat bele rakni a minőségit... Nekem be is jött. Remélem neked is jó lesz azért
Nem a nyelvre gondoltam, hogy hibás. A hengerben van a nyelvnek a furata (nutja), amiben csúszik. Ennek a furatnak a dugattyú (kipufogócsatorna) felöli vége egy tökéletes állapotú hengerben meg kellene, hogy állítsa a nyelvet.
azért esznek össze vissza ezek a szarok, mert összevissza állítgatja a karbit a 10-15 hozzá nemértő tulaj.
Aztán akinél éppen van az szidja, hogy milyen sokat eszik.
Normál fogyasztásuk: 4-7 literig (90 kisgáz, és 140+gyorsulgatások)
Köszi a választ
Milyen torokátmérőjű a karbi?
Üdv,
CR
A mélyszántás nyilván mechanikai sérülés, gondolom ez nem volt nagy újság:)
A kipuoldali beragadást nem látjuk, de végül is mindegy, mert a dugó teteje elég törvénytelen.
Ilyesmi lemezes szerű koxot nagyon szar 2t olaj vagy a hengerbe jutó váltóolaj csinál.
(és akkor meg is volna hol falsol ami magyarázat lenne, akadásra, görgődörzshegesztésre:)
Neked is mérned kellene egy nyomást a karterban, hogy mennyire tartja meg.
korábban az alsó tűgörgő nem potyogott szét, egy az egyben bele olvadt a hajtókarba :) persze némi anyag került fel, az csiszolta is a dolgokat odafönt.... azért is kapott picit több olajat, mert nyílván az odalent melegedett nem kicsit
Ja értem:)
(tehátszóval mégicsak megakadt, mert szétkenődött a dugó feltezsem, másként nehéz értelmezni miként "ragd be a gyűrű")
ráadásul, ha korábban szétpotyogott az alsó görgő is, akkor csak lesz ottan valami hiba, falsolás, keveselés, akármi.
Az ilyesmit nehéz távgyógyítva meogldani, tutira megmndan úgy szólván lehetetlen.
Az alkatrészeket kézben fogva, mérve (gyertyakép, égéskép a dugón,hfejen, legés a karterba ilyesmi) lehet megmondani hogy mi okazza.
Most másodjára pedig nem az a "tipikus" kerék megáll ragadás volt. egy apró pillanat volt az egész. De a végén megint nem ment úgy mint kellett volna.
De legyél kedves elárulni akkor, hogy Szerinted mi lehet a hiba oka. Olajra nem sajnálom a pénzt, sőt úgy járkáltam vele, hogy még a tankban is volt egy kevés. Nem kókány ember rakta össze, hanem hozzá értő. alkatrészekből is megkapta a legjobbakat, amit lehetett. Én nem ütöm verem a motort hidegen motorfékkel is igen igen csínnyán bánok, stb. Most nem a gyűrűből hiányzik vagy valami, olyan mintha valami bele került volna. De nem is ez izgat, hanem az hogy a gyűrűk ismét be vannak ragadva. Szivesen meghallgatnám a szakmai tanácsod hogy okosabb legyek és jó legyen a motor.
sz.schliemann@freemail.hu
Acélperselyes henger, dugócsere óta kb. 2500km van benne!
32000 Ft a szett!
hengerszett ára=40e
Rotax 123-as hengerszettet keresek, van valakinek?
értem, azért kösz :/
sz.schliemann@freemail.hu
Néhány kép: http://alkatreszek.schliemann....
Régebben néztem már a tiedet jó amúgy tényleg, de nekem inkább más féle jönne be jobban ízlések és pofonok ugye bár.
Hát elhiszem engem is volt hogy idegesített hogy ez a jó gép velem baszakszik itt. Meg hát én is igen csak igényes vagyok. Én is úgy vagyok hogy a jó cuccokat bele rakni a minőségit... Nekem be is jött. Remélem neked is jó lesz azért
Aztán akinél éppen van az szidja, hogy milyen sokat eszik.
Normál fogyasztásuk: 4-7 literig (90 kisgáz, és 140+gyorsulgatások)