Ha ki vannak kopva a nutnak a "vállai", a nyelv le tud csúszni a gyűrűkhöz. A lehúzott hengerbe próbálj bele 1 dugót (gyűrűstül) és a nyelvet. Valahol hozzáér, +van a bűnös. Más ötletem nincs. Ha rájöttök mi okozza a baj, pls írd be fórumba! Köszi! Sok sikert!
Mire gondolsz hogy milyen baj lenne a powerrel? :) Működik is és tisztán is tartom. Hogy van-e valami összefüggés a bekövetkezett dolgok között ahoz én már nem tudok hozzászólni
Főtengely is jó volt, meg ment bele a prox hajtókarszett cakk pakk. Nem csörgött semmi rendellenes hangja nem volt ezért is furcsálom a dolgot. Majd kiderül. Persze én is szeretem, főleg h ebből a színből ez az 1 van az országban elég "egyedi" a gép :D Na meg persze am is nagyon jó kis gép. csak ilyenkor haragszom rá, mikor mindneből megkapja a lehető legjobban jó olaj stb vigyázok rá. hidegen nem ütöm verem stb. és mégis megáll. más hülyegyerek üti veri stb és elpusztíthatatlan
nekem 99-es rs-em van..
volt hogy 140, de általában 90-100.. így 4,5-et eszik, én meglepődtem rajt, hogy milyen keveset..ismerősnek 95-ös évjáratú volt, elvileg hasonlóan használta mint én, ő is 90-100 néha picivel több, de az övé 8-9-et becsókolta
e-mailt nem írtál hogy hova lehetne írni, szóval itt tudok csak...
milyen évjáratú a motor? 99-esre keresek plexit..
(előfordulhat hogy már kérdeztem, sok mindenkinek írtam már, szóval nem tudom )
Meg értem a helyzeted azért mert rengeteg pénzbe van a felújítás és nem csak úgy van az embernek 100ezer ft-ja de hát ez a MotoSport
De még akkor rá költ 100-at és beszarik...
Én is kb. így csináltam csak én nem kíméltem agyon se kicsi olaj még el is túloztam picit. Meg 1500ig fölösleges járatni egy nicasilost. Én nekem is akörül volt. Nekem Wössner hajtókaros. Gondolom nem használt jónak látott főtengelyt tettél bele... Tűgörgőt kéne megnézni nem-e hiányos de az a baj az alsót csak akkor látod normálisan ha kiszeded. Vagy a zéger gyűrű is lehet még. Nézd meg jól. Én ezekre tudok gondolni. Csörgött, zörgött amúgy?
Nekem is volt kínlódás vele akkor kicsit untam de szeretem azért tetszik ez a gép nagyon főként a kinézete. Nem bántam meg azért.
Kb 2 ezer km-errel ezelőtt volt teljes felújítás, akkor kb semmi nem maradt benne, minden újra lett cserélve. Prox hajtókar, főtengely csapágyak tömítések szimeringek dugó, váltóolaj, benne volt 100 ezerbe. tényleg olyan volt úgy ment mint egy svájci óra stb. nekem is be volt szép óvatosan + olajjal pár száz km en keresztül járatva minden ahogy kell.
Nem értem hogy most mi húzta meg kicsit a hengert is meg a dugót is mikor a gyűrűkből semmi nem hiányzik, nem látok semmi idegen dolgot ott. Légszűrőt mindig tisztán tartom, stb stb. Rágen nagyon vágytam erre a motorra stb. most csak azt várom h eladjam :D
Nekem is Asso Werke volt a felújítás előtt. Most 2hete lett kész Vertex dugóval használom. És 80km-nél járok nagyon jól megy. Mind a 2 jó dugó szerintem. 10-11-ig is ki forgattam már egy ideje de azért még finomabban bánok vele. És én csináltam itthon teljesen meg egy kicsi segítséget is kaptam. Gondolom neked is lett teljesen hajtókar csere a vele járó tűgörgőkel és gondolom az ólajzás is megvolt akkor elvileg nem kéne hogy valami darabka kerüljön be szerintem de nem tudom. Vagy bejutott volna valami de ezt nehezen gondolnám...
Bitubo gázos rugós tag: 25.000
Teljes idom garnitúra (az összes fekete műanyaggal együtt): 28.000 Ft
Hátsó kerék tárcsával: 15.000
Zár szett (gyújtás kapcsoló, tanksapka, ülés alatti zár) : 17.000
Első villa: 10.000
Műszerfal: 10.000
Lámpa: 10.000
Légszűrő ház: 3.000
Kormány kapcsolók: 3.000/db
Power motor, bovden, nyelv, ház: 20.000
Power elektronika: 5.000
Karbon membrán: 10.000
Ha valami olyan dologra van szükséged ami nincs kiírva akkor írj e-mailt légyszíves vagy érdeklődj telefonon!
Tel.:
06/30-40-33-613
06/20-49-18-679
Szét lett szedve az RS. Ismételten kipufogó oldalnál leragadtak a gyűrűk és oda lett a kompresszió. Valamint kis húzás a hengeren és a dugón, valami idegen anyag kerülhetett be. -.- de nem vészes, hónolással megoldható. hálistennek nem lóg semmi stb. másodjára jártam így h kipu oldalon leragad és oda az erő és megáll. miért? most 2000 km ert se ment el...unalmas már Valaki adhatna tanácsot! Sosincs kókányolva hozzáértő szerelő rakja össze stb, rendesen illesztve.
volt hogy 140, de általában 90-100.. így 4,5-et eszik, én meglepődtem rajt, hogy milyen keveset..ismerősnek 95-ös évjáratú volt, elvileg hasonlóan használta mint én, ő is 90-100 néha picivel több, de az övé 8-9-et becsókolta
milyen évjáratú a motor? 99-esre keresek plexit..
(előfordulhat hogy már kérdeztem, sok mindenkinek írtam már, szóval nem tudom )
De még akkor rá költ 100-at és beszarik...
Nekem is volt kínlódás vele akkor kicsit untam de szeretem azért tetszik ez a gép nagyon főként a kinézete. Nem bántam meg azért.
Nem értem hogy most mi húzta meg kicsit a hengert is meg a dugót is mikor a gyűrűkből semmi nem hiányzik, nem látok semmi idegen dolgot ott. Légszűrőt mindig tisztán tartom, stb stb. Rágen nagyon vágytam erre a motorra stb. most csak azt várom h eladjam :D
Üdv.
Bitubo gázos rugós tag: 25.000
Teljes idom garnitúra (az összes fekete műanyaggal együtt): 28.000 Ft
Hátsó kerék tárcsával: 15.000
Zár szett (gyújtás kapcsoló, tanksapka, ülés alatti zár) : 17.000
Első villa: 10.000
Műszerfal: 10.000
Lámpa: 10.000
Légszűrő ház: 3.000
Kormány kapcsolók: 3.000/db
Power motor, bovden, nyelv, ház: 20.000
Power elektronika: 5.000
Karbon membrán: 10.000
Ha valami olyan dologra van szükséged ami nincs kiírva akkor írj e-mailt légyszíves vagy érdeklődj telefonon!
Tel.:
06/30-40-33-613
06/20-49-18-679
Eladó M6-os főfúvókák(Dell‘Orto PHBH 28-asban használtam)125,132,140-es méretben. 400ft/db.