Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

ne vagd ki, tovabb fogsz motorozni.. ;-)
neharagudj de mondtam hogy 2009-es a moci! ahoz nemtaláltam leírást a googl-ban max 2005 ösöknél jó az a megoldás hogy kivágod az áthidalást de 2006-ban már más cdi-t tettek bele és ahhoz nem találtam leírást hogy hogylehet kiiktatni a folytát! ha találtál 2006 fölötti évjáratú motorokhoz megoldást linkeld be vagy írd le lécci hogylehet:D
Igen valami ilyesmit szeretnék
ott van amit mondtam google ba beírod ott vannak a szöveg mellett a képek még az is hogy kell rendesen visszarakni
Csoki !
Hányas évjáratú rs ?
Az idomgarnitúra érdekelne ha minimum 2006-os !
nincs powerbovden, csak egy tákolt sz@r... rugó ha kell akkor jelezz, email az adatlapon!
Csak azt a gyújtást tedd fel, ahol az állórész maga a 3 fázisú generátor és a jeladó. Mert ott külön tudod cserélni a jeladót, és nincs egybe mű gyantázva a tekercssorral. Továbbá a CDI-je aksiról kapja a tápot, ezért tudsz bármilyen CDI-t építeni hozzá, és mivel külső jeladós, könnyebben fel tudsz szerelni 2 db jeladót.
rendben, köszönöm!
rugót tudok, bovdent megnézem
azt hiszem megprobálkozok a" power-valve" szaki által felajánlott 2000-évj. aprilia gyujtással,de mivel kéthengeres lesz igy kell még egy cdi,trafo,jelfogo,kábel
állorésze hogy néz ki van képetek rola? szerintetek meg lehet oldani ugy hogy mindenböl kettöt használok csak egy lendkerékkel? két jeladoval?
Üdv!

rotax 122 power rugót és bowdent keresek!
van valakinek eladó?
dezaxiált dugyattyúcsapszeg
Igen tudom hogy csak egyszer használhatom, csak a vastagságára értettem hogy jó azzal.
Egy tömítést csak egyszer használsz, gyárilag 1,5, de az 1,2 jó még.
Helo mindenki! A hajtókar felső tűgörgő mérete ez lenne? 15*19*20 és a préstáv 1,2 mm? Ha nem ezek az értékek megköszönném ha leírná valaki. Elméletileg ha visszarakom azt a vastagságú tömítést ami volt akkor gond nem lehet?

Ákos.
hello: úgy tudom gyárilag 2 tő van lendkeréken , mito cdi vel vitték őket, igaz kompleten kábelköteget- meg feszabot is...
Tehát azt mondod, hogy a dugattyú csapszegfurata nincs eltolva, és a henger sincs eltolva a szimmetriatengelytől. Csupán ezzel az utógyújtás trükkel oldják meg a dugattyú verődését a FHP-ban? Érdekes. Ezt nem is tudtam a rotax blokkról.
igen a mai gépek igy készülnek csak sajnos a rotax nem,azért variálták meg a gyujtástérképét,én is meglépödtem hogy nincs eltolva se a dugo se a henger
ezt nem ismerem....és a mito elektronikát használják? lendkeréken két jelado van vagy faragnak rá?
Én nem tudom, hogy mérted ezt, de elhiszem. Bár én úgy tudom, hogy a mai blokkokat dugattyúcsapszeg eltolással készítik..

Ezt az utó-gyújtásos dolgot meg nem vágom, ilyet még nem láttam.
hello: már több szett gyujtást el vittek pannoniára versenyzők
ebből a fajta cagiva gyujtásból...
igen,elögyujtást elviszi utogyujtásba
esztergáltam egy csucsot a hengerbe és az egyik fötengely csapágyba,beledugtam a blokkfélbe, henger rá és tökéletesen egymásra mutatnak,dugot meg egyszerü megmérni
És ezen a negatívon mit értesz? Előgyújtás szög értéket, vagy mit?
És hol nézted meg?