Sziasztok!
Ma húztam szét a rotax 123 blokkomat és egy persely fogadott az egyik oldali főtengely csapágynál. Szerintetek ez így gyári vagy már úgy lett felperselyezve, mivel gondolom lötyögött a házban a csapágy. Vagy esetleg ez így gyári?
Másik kérdésem, hogy milyen csapágyat tegyek bele? Műanyag vagy fémkosaras C4-es 6206-os csapágyat?
5 és 20w közötti folyadékot tegyél bele. az akár lehet 5,1 vagy 9.2 vagy 12 vagy18 (csak írtam számokat) a két érték közötti kell bele. a 15 teljese jó.
Igen-igen pontosan, könnyen összemegy és utánna nehezen tudom szét húzni, akkor szimeringeket, porvédőt cserélem, de azt nem tudom hogy mennyi olajnak kellene lennie, benne, mert már azt is kiakarom cserélni, megtudná nekem mondani valaki?
Igen-igen pontosan, könnyen összemegy és utánna nehezen tudom szét húzni, akkor szimeringeket, porvédőt cserélem, de azt nem tudom hogy mennyi olajnak kellene lennie, benne, mert már azt is kiakarom cserélni, megtudná nekem mondani valaki?
Az egyiknek rugóznia kell, a másikat össze tudod könnyen nyomni, viszont ha széthúzod, akkor nehezebben kellene szétmennie. A két villaszár belülről különböző, lehet csak egy szimering csere és megoldódott a problémád.
Csáó
Újított már fel valaki közületek első teleszkópot mennyi olaj kell bele, nekem ami fosa az olajat az a féktárcsa felőli teleszkóp, az kiszedve is ellenállás nélkül összement, a másik az jó, véleményekre, tapasztalatokra, szétszedésre, felújításra várom válaszaitokat.
Műanyag tanknál teljesen mindegy, hogy télen tele van tankolva vagy sem, fém tanknál, ha már egy kicsit korrodált belülről akkor tele kell tankolni.
A mai magyar benzin, 3 hét alatt olyan szar lesz,hogy hihetetlen. (ma tapasztaltam) Inkább tankoljátok tele e85-el a tankot télire, utána meg engedjétek le szezon előtt, legalább kitakarít mindent....
Soha nem volt vele gondom :) De tény, hogy megromlik a benya... Ennyi idő alatt egyszer sem romlott annyit, hogy érezhető "rossz" hatása legyen. Biztosan varázs garázsban állt a motorom. Hozzá tenném, hogy nekem is volt "élesebb motorom" és azzal sem volt baja. Nem adtam annyi időt neki, hogy megromoljon.
egy tél amikor az ombre nem motorozik, az 3 de inkább 4 hónap.
Ez alatt simánmegromilik a benzn.
Pannonia simán emegy vele gond nélkül, élesebb motort, mondjuk RS-t nem hazsnálnék iylan öreg benzinnel.
Ma húztam szét a rotax 123 blokkomat és egy persely fogadott az egyik oldali főtengely csapágynál. Szerintetek ez így gyári vagy már úgy lett felperselyezve, mivel gondolom lötyögött a házban a csapágy. Vagy esetleg ez így gyári?
Másik kérdésem, hogy milyen csapágyat tegyek bele? Műanyag vagy fémkosaras C4-es 6206-os csapágyat?
Rendben és Köszönöm a segítségedet!
SAE 10W (F.A. 5W 67% + F.A. 20W 33%)
SAE 15W (F.A. 5W 33% + F.A. 20W 67%)
(F.A. = Fork fluid)
Újított már fel valaki közületek első teleszkópot mennyi olaj kell bele, nekem ami fosa az olajat az a féktárcsa felőli teleszkóp, az kiszedve is ellenállás nélkül összement, a másik az jó, véleményekre, tapasztalatokra, szétszedésre, felújításra várom válaszaitokat.
Utána ami bennevolt, az megy mosónak.
A mai magyar benzin, 3 hét alatt olyan szar lesz,hogy hihetetlen. (ma tapasztaltam) Inkább tankoljátok tele e85-el a tankot télire, utána meg engedjétek le szezon előtt, legalább kitakarít mindent....
Ez alatt simánmegromilik a benzn.
Pannonia simán emegy vele gond nélkül, élesebb motort, mondjuk RS-t nem hazsnálnék iylan öreg benzinnel.
wittner.isti@freemail.hu