Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

430 köbcenti villánként.. nekem se ártana lecserélni úgyhogy utánanéztem...
hát igen, sok megoldás szóba jött már ezért is nehéz eldönteni mi lenne a legjobb.
Hello! Szerintem nem éri meg használt hajtókarra venni egy főtengelyt, nem éri meg. Én most vettem egy Jasil (top race, mhr más néven) hajtókar felújítószettet 16e Ft-ért az omega motor-nál. Mellékesen egy német oldalon ez 26e Ft, wössnertől drágább. Mondjuk ez nem mérvadó összehasonlítás, csak egy megjegyzés. Én is csak most fogom majd tesztelni, ha összerakom a gépet. Szóval 16e+4e gépmunka, ergó 20ból van egy vadi új főtengelyed.
Láttam nemkell megenni.. csak ami nekem kellene az kicsit drága és nem RÉSZENKÉNT adja hanem 1be...
egy kicsit lejjebb a lap alján bontódik motor... lapozzz, görgesss kicsit.
ha valaki bont Rs-t az írjon !
valaki tudja mennyi olaj kell az Rs első villájába?
Lent az elérhetőségnél ott az e-mail címem arra írhatsz nyugodtan .
háát igen, jobb az új, de az ára nem éppen tetszik. Major Gabi pedig jó "gyerek" és nem hiszem, hogy átverne. azért köszike!
Én ilyet vennék, ezzel nem kell szórakozni, sokan rámondják a rossz hajtókarra, hogy hibátlan állapotú, persze ki lehet fogni jót is. Engem akartak már átverni ilyesmivel, a legtisztább ha újat veszel azzal van a legkevesebb probléma.
igen, már tegnap megnéztem.
valahogy nem tudunk magánban beszélgetni? lenne egy nem ide illő kérdésem. (van pasim)
Hajdúszoboszlón lakok .
Komplett motor bontásából alkatrészek:

Bitubo gázos rugós tag: 30.000
Teljes idom garnitúra (az összes fekete műanyaggal együtt): 28.000 Ft
Kerekek kompletten gumival (Metzeler Sportec m3): 65.000
Metzeler Sportec m3 kb.: 95%-os első és hátsó gumi: 15.000
Zár szett (gyújtás kapcsoló, tanksapka, ülés alatti zár) : 17.000
Első villa 2 db van! Jó állapotú: 18.000
Rosszabb de működő: 10.000
Komplett hátsó fék szett: 10.000 (RÉSZENKÉNT IS ELADÓ)
Komplett első fék szett: 30.000 (RÉSZENKÉNT IS ELADÓ)
Hűtő kompletten: 20.000
Műszerfal: 10.000
Lámpa: 10.000
Légszűrő ház: 4.000
Kormány kapcsolók: 3.000/db
28-as Dellorto karburátor: 9.000
Arrow kipufogó: 22.000
Power motor, bovden, nyelv, ház: 20.000
Power elektronika: 5.000
Gyári indexek: 1500/db
Karbon membrán: 10.000

Ha valami olyan dologra van szükséged ami nincs kiírva akkor írj e-mailt légyszíves!vagy érdeklődj a
06/30-40-33-613
06/20-49-18-679
Email: krx93@windowslive.com
szia. Külön a hátsó gumi eladó? Ha igen milyen árban?
drága csillag, mikor jársz a sulink felé? akkor elhozod vagy elpostázod?
Kriszta a MAMI-ból
18000 a kettő dunlop 150, 110.
a gyári 8000ft hibátlan, jó állapotba van.
http://www.expressz.hu/harro-borruha-es-trace-rx-1-csizma-44106480/
megtaláltam!
hová valósi vagy?! érdekelne a dolog! csak mert élőben is megnéznénk a "szaki"val.
Már ne is haraudj de a reagálásod tükrözi az inteligenciád.
Gondolom te már úgy születtél ,hogy mindent tudsz , szóval elnézést kérünk tőled. A fórum ha nem tudnád azért van hogy az emberek megbeszéljék a kapcsolódó témákat és segítsenek egymásnak amiben csak tudnak.
20 000 km van benne . Szép állapotba van , a nicasilos hengert hónolni szokták ha szükséges , el kell vinni egy szakemberhez aki intóval kiméri és ha szükséges korrigál a felületen és akkor úgy állítja be a dugattyú illesztését ami ezeknél 0.03-0,04mm.
Ha kellene is rajta hónolni 1-2 000 Ft szokott lenni az ára.
Persze nicasilos hengert fúrni, oldalról kell 10-es fejjel 9 furatig ideális, ellenben nem mindegy, h melyik oldalról hányat fúrsz, ehhez kell a tapasztalat...
ebben kb mennyi km van? kell vele foglalkozni? fúrni vagy egyéb?
Szia !
Persze . Erről lenne szó.