Sziasztok a motorom szervizkönyve ami olaszul van sajna angol nincs benne mutat egy fuel feliratú benzincsapot a motoron aminek van on off és res nevű állítási lehetősége a kép szerint. Segítsetek nekem kérlek titeket hol a bánatba találom meg ezt a csapot mert én nézegettem a frissen szerzett motorom de nem találom sehol. Előre is köszönöm! A motorom 2006-os gyártású!
nekem van rotax 123 ránézésre ugyan az de meg kéne mérni!4 a elektromágnes tuti az meg a bovden! de szerintem a többi is!
tel.06307316232
e-mail:czegledizsolt@freemail.hu
Bitubo gázos rugós tag: 25.000
Teljes idom garnitúra (az összes fekete műanyaggal együtt): 28.000 Ft
Kerekek kompletten gumival (Metzeler Sportec m3): 65.000
Metzeler Sportec m3 kb.: 95%-os első és hátsó gumi: 15.000
Zár szett (gyújtás kapcsoló, tanksapka, ülés alatti zár) : 17.000
Első villa 2 db van! Jó állapotú: 18.000
Rosszabb de működő: 10.000
Komplett hátsó fék szett: 10.000 (RÉSZENKÉNT IS ELADÓ)
Komplett első fék szett: 30.000 (RÉSZENKÉNT IS ELADÓ)
Hűtő kompletten: 20.000
Műszerfal: 10.000
Lámpa: 10.000
Légszűrő ház: 4.000
Kormány kapcsolók: 3.000/db
28-as Dellorto karburátor: 9.000
Power motor, bovden, nyelv, ház: 20.000
Power elektronika: 5.000
Gyári indexek: 1500/db
Karbon membrán: 10.000
Ha valami olyan dologra van szükséged ami nincs kiírva akkor írj e-mailt légyszíves!vagy érdeklődj a
06/30-40-33-613
06/20-49-18-679
Email: krx93@windowslive.com
18+postáért érdekel engem a power szett!
90% hogy megveszem ,úgy hogy légyszíves tedd félre nekem!:)
egy e-mail címet adj légyszíves ,vagy valami elérhetőséget a részletek miatt
Üdv : Viktor
Sziasztok! Sikeres gazdája lettem egy Rs 125-nek 2006-os kiadású. Szerencsére full amatőrként és szervizkönyv nélkül tehetetlen vagyok. Az aksi merre van és kiszerelési tanácsot tud adni valaki mert elég gyengécske elviselne egy újat. Köszönöm a válaszokat! Esetlegesen egy szervízkönyv is jó lenne ha tudtok linkelni mert mindenfélét leltem de jót nem! THX
Tényleg nincs nagy jelentősége, hogy most műanyag kosaras vagy sem, gyári motornál. Most hogy halkabb vagy sem, az függ a kopásától, de 10e fordulat fölött nem fogod hallani, hogy most melyik csörög jobban, a műanyag vagy a fémkosaras. Ha normális olajjal használod, és a fordulatszám mérőd 0-24 órában nem a 10 es szám fölött van akkor vegyél nyugodtam fém kosarast.
Ugyanakkora kárt tud okozni egy széthullott fém kosaras csapágy mint egy műanyag, de ha más szét hullik ott nem csapágy hiba van, hanem hozzá nemértés, illetve már 2x meghaladtad a szervizintervallumot...
nincs mit! én amúgy müanyag kosarast teszek mindig bele! mivel ha kicsit kopikk akkor is halkabban zörren meg mint a fémkosaras! de nem esnek szét a csapágyak ne adódj!
Köszi szépen a választ!
Akkor ezek szerint ameddig Németo.-ban futott a gép odafigyeltek rá, mert még a többi csapágyak nagy része is műanyag kosaras. Azt hallottam még a műanyag kosaras csapágyakról, hogy halkabbak, és ha esetleg elszáll a kosár, nem rak "rendet" a hengertérben
De ha azt mondod hogy normál, nem versenyszerű használat mellett nem szükséges, akkor simát teszek bele, kivéve ha kb egy árban nem tudok szerezni ilyeneket
Ez így gyári. Gyárilag mindenhol fém kosaras csapágy van. Ha nem tuning célra megy, vagy csak enyhe tuningra, elég a fémkosaras csapágy. Váltónál kiegyenlítőtengelynél gyárilag c3 as illesztésű csapágyak vannak, főtengelyhez tegyél c4-et.
tel.06307316232
e-mail:czegledizsolt@freemail.hu
Bitubo gázos rugós tag: 25.000
Teljes idom garnitúra (az összes fekete műanyaggal együtt): 28.000 Ft
Kerekek kompletten gumival (Metzeler Sportec m3): 65.000
Metzeler Sportec m3 kb.: 95%-os első és hátsó gumi: 15.000
Zár szett (gyújtás kapcsoló, tanksapka, ülés alatti zár) : 17.000
Első villa 2 db van! Jó állapotú: 18.000
Rosszabb de működő: 10.000
Komplett hátsó fék szett: 10.000 (RÉSZENKÉNT IS ELADÓ)
Komplett első fék szett: 30.000 (RÉSZENKÉNT IS ELADÓ)
Hűtő kompletten: 20.000
Műszerfal: 10.000
Lámpa: 10.000
Légszűrő ház: 4.000
Kormány kapcsolók: 3.000/db
28-as Dellorto karburátor: 9.000
Power motor, bovden, nyelv, ház: 20.000
Power elektronika: 5.000
Gyári indexek: 1500/db
Karbon membrán: 10.000
Ha valami olyan dologra van szükséged ami nincs kiírva akkor írj e-mailt légyszíves!vagy érdeklődj a
06/30-40-33-613
06/20-49-18-679
Email: krx93@windowslive.com
90% hogy megveszem ,úgy hogy légyszíves tedd félre nekem!:)
egy e-mail címet adj légyszíves ,vagy valami elérhetőséget a részletek miatt
Üdv : Viktor
Ugyanakkora kárt tud okozni egy széthullott fém kosaras csapágy mint egy műanyag, de ha más szét hullik ott nem csapágy hiba van, hanem hozzá nemértés, illetve már 2x meghaladtad a szervizintervallumot...
Akkor ezek szerint ameddig Németo.-ban futott a gép odafigyeltek rá, mert még a többi csapágyak nagy része is műanyag kosaras. Azt hallottam még a műanyag kosaras csapágyakról, hogy halkabbak, és ha esetleg elszáll a kosár, nem rak "rendet" a hengertérben
De ha azt mondod hogy normál, nem versenyszerű használat mellett nem szükséges, akkor simát teszek bele, kivéve ha kb egy árban nem tudok szerezni ilyeneket
zsolt0430 - Neked is köszönöm a választ!