Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

van csak ezeket gokartra szokták rakni
http://bakonymotor.com/compone...
Hát én még olyan hengert nem láttam, ahol nincs kialakítva a power nyelv helye, viszont robbantott ábrán láttam már olyat ahol tényleg nem tüntetik fel. Olyat viszont láttam már, hogy egy fix power nyelv van betéve amit ki is tudsz venni.

No meg ugye ez az EFI rendszer nem tudom mikortól tették bele az rs-be, ott már pár szenzor megjelenik a karburátornál, vagy már nevezhetjük injektornak is majdnem hasonlít rá. Erre írtam neked, hogy szinte mindent le kell cserélni a motoron.
Sikerült egy szerelőt eléri aki pályára k3észit föl rs-eket és tud mindent róla és a power helye sincs rajta
Maximum a kipufogóhoz nyúltak hozzá de powernek lennie kell benne mert nem hiszem hogy emiatt az egész motor blokkot újratervezték volna. Am ezt az infót honnan vetted hogy a powernek nincs benne hely?
Közben sikerült megtudni az igazságot! 2008-tól olyanok micik amiket nem lehet tuningolni:s nem az elektronika miatt hA
nem a henger és a karbi miatt és power mehanika sincs benne még a helye sincs kialakitva. 2006-2007-esekkel lehet szórakozni:d
2005-ös, szerintem ez lesz a motor baja mivel írtad hogy nem torpan meg sehol tehát nincs benne elektronikus fojtás. én megvettem a motorom CDI és minden egyéb fojtással és úgy ment 150-et 2000 km múlva ez már csak 120 volt. ekkor jött a dugócsere ami 50000-ft volt azóta a motor 160-at megy úgy hogy alig kap kaját. nem tudnád belinkelni hogy melyik mocit akarod megvenni?
hányas évjáratú a mocid?:D
Nekem is hasonló volt a problémám hogy csak 120-at ment nem tudtam miért majd 20000 km-nél dugó csere volt és egyből 160-n lett a 120-ból =D
írtam mail-t!:)
maradék alkatrészek eladók
érd telefon vagy e-mailben
Komplett RS 125 bontásából alkatrészek:

Bitubo gázos rugós tag: 25.000
Teljes idom garnitúra (az összes fekete műanyaggal együtt): 28.000 Ft
Kerekek kompletten gumival (Metzeler Sportec m3): 65.000
Metzeler Sportec m3 kb.: 95%-os első és hátsó gumi: 15.000
Zár szett (gyújtás kapcsoló, tanksapka, ülés alatti zár) : 17.000
Első villa 2 db van! Jó állapotú: 18.000
Rosszabb de működő: 10.000
Komplett hátsó fék szett: 10.000 (RÉSZENKÉNT IS ELADÓ)
Komplett első fék szett: 30.000 (RÉSZENKÉNT IS ELADÓ)
Hűtő kompletten: 20.000
Műszerfal: 10.000
Lámpa: 10.000
Légszűrő ház: 4.000
Kormány kapcsolók: 3.000/db
28-as Dellorto karburátor: 9.000
Power motor, bovden, nyelv, ház: 20.000
Power elektronika: 5.000
Gyári indexek: 1500/db
Karbon membrán: 10.000

Ha valami olyan dologra van szükséged ami nincs kiírva akkor írj e-mailt légyszíves!vagy érdeklődj a
06/30-40-33-613
06/20-49-18-679
Email: krx93@windowslive.com
Az a baj, hogy ez a tavszereles es magyrazas, nekem nem megy sajnos. Ha meg 10000 fölé is elforog a motor, es csak 110 a vege 6.-ban akkor ott mòdosìtottàk a hajtason, mert tobbet kene mennie.
nemhiszem hogy a szekunder levegő rendszer ki lenne kötve mert tényleg teljesen gyári a moci. ezeknél az új(2009 körüli) rs-eknél is olyan hogy 5-6000 között torpan meg? (olasz a moci) Mennyiben befolyáslja a levegőrendszer a moci teljesítményét?:O (szentendre mellet lakok) Ez a moci igazábol olyan hogy megvan hogy milyen erős és ennek megfelelően megy nem torpan meg sehol hirtelen sem ehez hasonló! 110-nélnemmegy gyorsabban mert kevés az ereje ha erősebb lenne sokkal nagyobb lenne a végsebessége! az hogy magas fordulaton 10000 fölött sincs nagy ereje az "EFI rendszernek" köszönhető vagy ez most mi?:O mert ha kikell mindent cserlni stb akkor valószínű befolyásolja a motorvásárlást( most venném meg):S
Áhh így már értem a dolgot. Igazából a power szelep csak azért van, hogy kis és nagy fordulaton is jó legyen az öblítése a motornak, azáltal hogy leszűkíti illetve kinyitja ezt a bizonyos szelepet (kipufogó gáz áramlását befolyásolja). Ettől nem lesz erősebb a motor nagyobb fordulaton, csak ugye alacsonyabban erőtlenebb lenne, ha nem lenne benne.
Szóval ha már megvetted, és van benne power szelep stb, akkor max kicseréled a cdi-t (ha tényleg fojtott), majd hozzákarburálod és kész.
Addig meg nem hiszem hogy több mindent megtudnál, úgy hogy nincs nálad a motor.
Sok sikert a vételhez!
Üdv.
No, ha ki van kötve a szekunder levegő rendszer, le van vágva és hegesztve a vakcső, ha nem gondolkodik 5-6 között, hanem átsiklik e fordulatszám fölött akkor nincs benne CDI fojtás, ha 8000-nél tovább forog van benne power mechanizmus. Tehát vagy ki van hajtva a bele a motornak, vagy el van taknyosodva, vagy már ezzel az EFI rendszerrel jött ki a gép, amibe most nem bonyolódnék bele, és akkor mindent le kell cserélni, a kábelkötegtől kezdve a műszerfalig stb... Merre laksz helyileg?
nembántódok meg tudom hogy motoros motorosnak nemmond rosszatXD igazábol poweres motorom nemvolt most fogom megvenni a mocit 1-2 napon belül és addig is szeretnék képben lenni a dolgokkal meg elkezdeni utánajárni dolgoknak:D namost zsír gyári a moci szóval elektromos folytás van benne ezt biztosramondom! sőt sajnos az újabb fajta cdi van benne:S sajnos messze van a moci ezért nemtudom megnézni hogy van e benne power csak ez nagyon érdekel hogyha esetleg nincs benne power az mekkora hátrányt jelent nekem:D
Ha nem gondolkodik, akkor az azt jelenti hogy van benne power szelep, vagy hogy nincs, de akkor a karbit hozzá karburálták. Amúgy ha nem értesz hozzá, akkor szerintem vidd el szervízbe, vagy egy olyan emberhez aki egy kicsit is ért hozzá.. Nem bántás képp, de ez így halott ügy.
Akármi lehet a géppel, fojtott elektronika, nincs benne power szelep, kopott henger dugó, karbi beállítás rossz... bármi
nem nemcsinál:D ebben az újabb fajta van:S nemtudod hogy hogylehet az újabb fajtábol kiütni ezt az elektromos folytást? annyi a jelenség hogy nemakar gyorsulni nincs benne akkora erő... olyasmit halottam hogy x-edik szikrát kihagyja:S :D és ha kiveszem a folytást vagy kicserélem a cdi-t és nincs a mociban power akkor nekem az nagygond? vagy magas fordulaton isznyatos erő van mint a poweresekben!:D
Csinál olyat a motor 5-6 ezer között h gondolkodik?
Sztem az aprilia se viszi el mínuszba de ez legyen az én véleményem.
Ugy latom ez lesz a megoldas,gondolom ez tölt akkorát h akksi nélkül is elmegy.pannonian amit használunk irhato gyujtást azt nem lehet elvinni minuszba a gyujt.értéket,persze átt lehetne verni ugy h máshol adjuk meg a nullát neki de akkor még mindig nem tudjuk az aprilia gyujt.térképét. Kiindulásnak ez a megoldás látszik jonak.akkor ha minden igaz már csak egy cdi meg egy trafo kell,meg a jelado.köszönöm az eddigi segitségeteket!
értsm sajnos nem ez a fajta cdi van benne hanem az újabb:S és ha valami módon sikerül kivenni az elektronikai folytást belőle és nincs benne power az nekem gondlesz?
Előző hsz-ban linkeltek képet, a generátor már meg is van oldva, a 2 db jeladód meg egymással szembe teszed és megvan a 180 fokonkénti gyújtás jel. De persze te jobban tudod, hogy hova teszed a jeladókat, de a képed alapján látom, hogy bárhova teheted, mert magad alakítod a helyét :) A gyújtást sztem meg terveztesd meg, ha már ennyire belemászol a témába.
Az állórész így néz ki. Szerintem kivitelezhető a 2 jeladós módszer és akkor elég lesz hozzá 1 állórész +1 lendkerék. Én is így próbálnám meg először a súly és a pluszköltség miatt is.
Pár hónapja csináltam egy RS-t, 2006 utáni, mivel már az új idomos (hegyes orrú). A vakcső és a szekunder levegőrendszer már ki volt kötve, de benne volt még ez a CDI "fojtás". Nézd meg a CDI-n a sorozatszámot, ha valami ilyet látsz, hogy 071000-XXXX-XXXXX, akkor benne van ez a kis bibi. Kiveszed a dobozt a helyéről, vágsz egy téglalapot a hátulján van egy kis biztosíték alakú nyáklap, azt eltöröd, majd vízmentesen felöntöd valami tömítő anyaggal.

Vannak olyan verziók is, ahol nem csak ez a fojtás van benne, hanem maga a power (RAVE) mechanizmus és elektronika sincs benne gyárilag. Ehhez sajnos be kell szerezned az elektronikát, behúzómotort, power nyelvet fedelet, rugót bowdent. Ezt onnan tudod, hogy ha megcsinálod a CDI fojtás kiszedést az istenért nem akar 8000 fölé menni a fordulatszám. És gyertyát is cserélj benne, NGK BR10EG!