Az sr-hez írtad oda h ditech, de mindegy. Gyárilag 4-et evett, ezek az új NRG-k szarrá vannak folytva(de neked ezt nem kell mondani), haver vizes karbis nrg-je is megevett annyit. Rárakott egy manuális szivatót 4 alá tudta vinni (mondjuk az már "picikét" át van alakítva). Nekem most kipu meg szűrő meg 80-as fúvóka van és zabál. Amúgy adhatsz tippet h tudnám lejjebb vinni.
Nekem ne mond hogy mennyit eszik elég sokat szereltem már amugy nem a karbis levegősről van szó hanem az injektorosról de szerintem oda is írtam.Jah amugy a karbisnak se lenne szabad 3 felett enni valami nagyin el van rajta állítva
Tudom ajánlani számodra az Aprilia SR Ditech,Piagio NRG és Gillera Runner tipusu robogókat ha a fogyasztás ennyire számit.Egy RS nem arra való hogy minden nap városban nyúzzad az rohadtul nem tesz jót neki azt szereti ha pörgetik igaz hogy 12000 km-enként ajánlatos benne dugót cserélni és kiváló minőségű olajat használni de hát a 2T az 2T .amugy az RS-t a CBR-el egy lapon se lehet venni szerintem a CBR egy nyugdíjasoknak vagy lányoknak való motor.Egy klaszikus példa amit a leg laikusabb motort még csak képen látott ember is megért.Egy új CBR ára annyi mint egy 2000-2001-es RS-é.
hát igen. ezek a kétütemüek iyenek. nem mindenkinek. de pl joe is 300-t költött az sp-jére, de meg lehetne kérdezni schreibercsabit is mennyi ment el ebben az évben a mocijára. de mondjuk azt vedd hozzá, hogy nekem volt egy bukásom ami 50 rugóba fájt... de asszem költött rá eleget JAMAL vagy akárki
270 az télleg sok szerelésre eddig az NS-1be scak izó kellett, gumi ami az én hülyeségemből, meg lánc ja és benzin a többit apuval megcsináltuk és azóta nem volt vele baj.
De most olaszra vágyom.
De most olaszra vágyom.
na jó de jövőre nem is lesz vele semmi gond mert már mindent megcsináltattam végre....