Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

az volt akor a baj mezei gyertya ngk br10eg kell bele
nekm van 1 komplet tökéletes az ára 8e
Sziasztok
A mai nap folyamán sikerült szétszednem a motor power-ét. Az előző gazdában nem csalódtam mert tiszta koksz volt az egész =/. Megtisztítottam rendesen vissza is tettem. A próba úton 1-es fokozatban nem nyit a power a2-esben néha néha a többiben fedik úgy ahogy =(. Próbáltam a gyertyacserét BR10 volt benne beletettem egy BR8-at de azzal is ugyan olyan =/. Viszont amikor kicserélem bármelyik gyertyára a motor rendesen leforog 11e-ig de ha megyek vele 20 km-et én utánna akarom megnézni hogy le forog-e akkor csak 7-8e fordulatig pörög fel =/
Mi lehet a probléma?
Nemtudom hőértékü gyertyát nem teszünk a motorba.
azt nem tom mennyi volt, normál méretű
Volt azt mondta, hogy valószínűleg kevés benzint kapott.
Ezért túl tökéletes volt az égés ill. magas hőmérséklet, meg nem szorult!
Volt benne egy NGK gyertya szerintem irídiumos volt, de az tönkrement, nem volt vele szikra, ezért tettem bele egy Bosch gyertyát, de az szétégett a dugattyúval együtt. A bosch gyertya az sima mezei gyertya volt!
Ahogy nézem, ez gyönyörűen meg is csípte elöl-hátul, viszont égésképnek a dugótetőn nyoma sincs.
Le kellene villogni azt a gyulát hogy mit művel, belevaló ygertyát kellene bele tenni és be kellene álíltani a karbit.
Ez nem valószínű, hogy présmagasság probléma, a detonálás középről a gyertyától indult, ott volt a leg intenzívebb.
Ha túl alacson lenne, vagy rossz szögű, lehetne látni (általában) a préssávtól induló letisztulásokat is, de ez szépen középről kezdte a hisztit.
Késői-holtpontközeli- gyújtástól nemigen detonál a motor, legfeljebb durrog a kipuba és szarul megy, és gyorsan melegítei a vizet.
prés sáv mennyi volt ?
itt van róla 2 kép, még a gyűrűk is beleolvadtak a dugóba!
képet csinálj már a dugóról
Sziasztok!

Van egy AF-1-es gépem, most lett megcsinálva, ugyanis a főtengely csapágyban "összekeveredtek" a golyók, szét lett húzva, meg lett csapágyazva, új hajtókar stb. amit ilyenkor kell!
Mostani probléma csak annyi, hogy elolvadt a dugattyú!
Ez miért következhetett be?
Szerintem túlságosan a felső holtponton gyújtott, de nem tudom, kérném segítségeteket, hogy megtaláljam a probléma okát, és még egyszer ez ne fordulhasson elő!
Köszönöm a segítséget előre is!
Csáó! Elküldted a cuccokat? Csak mert mail-ra nem válaszolsz...
phb28-as karbit bont valaki?
köszi de nem
küldj majd róla közeli képeket. em@il adatlapomon. am Ok :) Üdv!
Szia hát egy 10esbe viheted!
Sziasztok!
http://www.kepesmotor.hu/april...
Ennyi maradt a motoromból, ezen kívűl megvan még a segédváz, és ami azon van, hátsólámpa, olajtartály, elektronika... stb. valamint egy szett Led-es index relével. Érdeklődni e-mail-ben: djbrudge@gmail.com vagy telefonon 06-30/44-222-54 lehet. A TOPICOT NEM OLVASOM, így itt hiába kérdeztek. Széles utat!
Hali mindenkinek !

Van egy Aprilia Leonardo 150-es moci eladó, esetleg cserélném Aprilia RS, AF1-re ha valakit érdekel küldök képet .
Üdv.
Valaki tudna-e segíteni ?

Aprilia Rs 125-nek a power nyitását lehet -e valahol szabályozni,állítani hogy mikor nyisson, vagy magát szabályozza ?
Eddig 8 ezernél nyitott , másik hengert dugót kapott most 5-6 nál már nyit . Lehet-e valamit tenni hogy ne nyisson ki olyan hamar ?
ha érdekel kompletten odaadom egy 10 esbe
ugyan ez az újfajta.
generic trigger 50 hez AM6 hoz keresek hengert dugóval-főtengelyt! árajánlatot kérek emilben ha lehet gabor8181@freemail.hu