Sziasztok
A mai nap folyamán sikerült szétszednem a motor power-ét. Az előző gazdában nem csalódtam mert tiszta koksz volt az egész =/. Megtisztítottam rendesen vissza is tettem. A próba úton 1-es fokozatban nem nyit a power a2-esben néha néha a többiben fedik úgy ahogy =(. Próbáltam a gyertyacserét BR10 volt benne beletettem egy BR8-at de azzal is ugyan olyan =/. Viszont amikor kicserélem bármelyik gyertyára a motor rendesen leforog 11e-ig de ha megyek vele 20 km-et én utánna akarom megnézni hogy le forog-e akkor csak 7-8e fordulatig pörög fel =/
Mi lehet a probléma?
Volt benne egy NGK gyertya szerintem irídiumos volt, de az tönkrement, nem volt vele szikra, ezért tettem bele egy Bosch gyertyát, de az szétégett a dugattyúval együtt. A bosch gyertya az sima mezei gyertya volt!
Ahogy nézem, ez gyönyörűen meg is csípte elöl-hátul, viszont égésképnek a dugótetőn nyoma sincs.
Le kellene villogni azt a gyulát hogy mit művel, belevaló ygertyát kellene bele tenni és be kellene álíltani a karbit.
Ez nem valószínű, hogy présmagasság probléma, a detonálás középről a gyertyától indult, ott volt a leg intenzívebb.
Ha túl alacson lenne, vagy rossz szögű, lehetne látni (általában) a préssávtól induló letisztulásokat is, de ez szépen középről kezdte a hisztit.
Van egy AF-1-es gépem, most lett megcsinálva, ugyanis a főtengely csapágyban "összekeveredtek" a golyók, szét lett húzva, meg lett csapágyazva, új hajtókar stb. amit ilyenkor kell!
Mostani probléma csak annyi, hogy elolvadt a dugattyú!
Ez miért következhetett be?
Szerintem túlságosan a felső holtponton gyújtott, de nem tudom, kérném segítségeteket, hogy megtaláljam a probléma okát, és még egyszer ez ne fordulhasson elő!
Köszönöm a segítséget előre is!
Sziasztok! http://www.kepesmotor.hu/april...
Ennyi maradt a motoromból, ezen kívűl megvan még a segédváz, és ami azon van, hátsólámpa, olajtartály, elektronika... stb. valamint egy szett Led-es index relével. Érdeklődni e-mail-ben: djbrudge@gmail.com vagy telefonon 06-30/44-222-54 lehet. A TOPICOT NEM OLVASOM, így itt hiába kérdeztek. Széles utat!
Aprilia Rs 125-nek a power nyitását lehet -e valahol szabályozni,állítani hogy mikor nyisson, vagy magát szabályozza ?
Eddig 8 ezernél nyitott , másik hengert dugót kapott most 5-6 nál már nyit . Lehet-e valamit tenni hogy ne nyisson ki olyan hamar ?
A mai nap folyamán sikerült szétszednem a motor power-ét. Az előző gazdában nem csalódtam mert tiszta koksz volt az egész =/. Megtisztítottam rendesen vissza is tettem. A próba úton 1-es fokozatban nem nyit a power a2-esben néha néha a többiben fedik úgy ahogy =(. Próbáltam a gyertyacserét BR10 volt benne beletettem egy BR8-at de azzal is ugyan olyan =/. Viszont amikor kicserélem bármelyik gyertyára a motor rendesen leforog 11e-ig de ha megyek vele 20 km-et én utánna akarom megnézni hogy le forog-e akkor csak 7-8e fordulatig pörög fel =/
Mi lehet a probléma?
Ezért túl tökéletes volt az égés ill. magas hőmérséklet, meg nem szorult!
Le kellene villogni azt a gyulát hogy mit művel, belevaló ygertyát kellene bele tenni és be kellene álíltani a karbit.
Ha túl alacson lenne, vagy rossz szögű, lehetne látni (általában) a préssávtól induló letisztulásokat is, de ez szépen középről kezdte a hisztit.
Van egy AF-1-es gépem, most lett megcsinálva, ugyanis a főtengely csapágyban "összekeveredtek" a golyók, szét lett húzva, meg lett csapágyazva, új hajtókar stb. amit ilyenkor kell!
Mostani probléma csak annyi, hogy elolvadt a dugattyú!
Ez miért következhetett be?
Szerintem túlságosan a felső holtponton gyújtott, de nem tudom, kérném segítségeteket, hogy megtaláljam a probléma okát, és még egyszer ez ne fordulhasson elő!
Köszönöm a segítséget előre is!
http://www.kepesmotor.hu/april...
Ennyi maradt a motoromból, ezen kívűl megvan még a segédváz, és ami azon van, hátsólámpa, olajtartály, elektronika... stb. valamint egy szett Led-es index relével. Érdeklődni e-mail-ben: djbrudge@gmail.com vagy telefonon 06-30/44-222-54 lehet. A TOPICOT NEM OLVASOM, így itt hiába kérdeztek. Széles utat!
Van egy Aprilia Leonardo 150-es moci eladó, esetleg cserélném Aprilia RS, AF1-re ha valakit érdekel küldök képet .
Valaki tudna-e segíteni ?
Aprilia Rs 125-nek a power nyitását lehet -e valahol szabályozni,állítani hogy mikor nyisson, vagy magát szabályozza ?
Eddig 8 ezernél nyitott , másik hengert dugót kapott most 5-6 nál már nyit . Lehet-e valamit tenni hogy ne nyisson ki olyan hamar ?
ugyan ez az újfajta.