Persze a régifajta tárcsafékek kurvára nem fognak ezekhez az újakhoz képest.
Például a yamaha első szériás cupla tárcsaéféke, semmivel nem jobb, mint egy jüképességű kétkulcsos dobfék:)
Számít a tárcsa anyaga(ez szokott kaki lenni a zündappokonkreidlereken) és persze a fékbetét anaga.
VAn nagyon harapós betét, és van, kevésbé radikáis.
Tavaly az egyik ombre panaszkodott, hogy adagolhatatlan a hátsóféke, kipróbáltam, tényleg nem volt csak megáll a kerék-nem fog a fék özemállpot, valami hűderacingos betét volt benne.
Kicseréltük nrmálra, egyből értelmezhetőbb lett.
De az elsőfék az más, nem vagy még hozzászokva, pár hét és megszokod.
Hello! Csak a henger? Még le kell vegyem az enyémet, de nekem is lehet előbb-utóbb be kell újítanom egyet, de lehet csak a karburálással van problémám, fúvókázgatok még szerintem, csak ellentéteset mutat a menettulajdonság a gyertyaképpel...
Én is így jártam ma.:D Jót röhögtem magamon. Gondoltam az mint a régebbi elöregedett grimeca fékek hogy olyan öregurasan fognak de a f.szt! Olyat koppant a fejem én meg felcsúsztam a járdára.:D Zolibá mit szólsz a gépemhez?:)
Tudom hogy jó.:D Mert úgy fog hogy majdnem megfejelem az idomot!:D De hogyan lehet ezt megszokni? Gyakorlásra esetleg? Vagy csak szimplán ne menjek gyorsan olyan időben amikor még kint van az a fekete szemét az utakon?
VAn egy ombre, aki simsonkupázik, és gyakran járt utcán is simsonnal, de van egy NSR 250-sp je is.
eccer, gyök kettővel gurult egy busz után, amikor a busz fékezett, belenyúlt a fékbe megszokásból, mintha a simson dobféke lenne ,simán megfejelte a plexit:)
Ma volt meg első nagyobb köröm a kicsimmel ^^
Nem gondoltam volna de még 100 nál is nyit a power akkorát húz, hogy kapaszkodnom kellett a kormányba. 150 et mentem vele maximum nem mertem tovább húzni Nagyon bitang gép. 60 ról 150 re pillanatok alatt gyorsult. Viszont lenne egy olyan kérdésem ti hogyan szoktátok meg hogy ilyen erős az elsőfék? Mert én ma majdnem megfeküdtem vele az egyik sarkon azon a híresnevezetes fekete kavicson mivel azon szépen blokkolt :( Viszont vicces, hogy 125 ös motor létére milyen jól gyorsul. Szerintem nagyobb köbcentis 4T társait is elveri...
Vennék rs 125 váltókart,ha tud valaki megköszönném az infót!
patvaros87@gmail.com
Üdv
Például a yamaha első szériás cupla tárcsaéféke, semmivel nem jobb, mint egy jüképességű kétkulcsos dobfék:)
Számít a tárcsa anyaga(ez szokott kaki lenni a zündappokonkreidlereken) és persze a fékbetét anaga.
VAn nagyon harapós betét, és van, kevésbé radikáis.
Tavaly az egyik ombre panaszkodott, hogy adagolhatatlan a hátsóféke, kipróbáltam, tényleg nem volt csak megáll a kerék-nem fog a fék özemállpot, valami hűderacingos betét volt benne.
Kicseréltük nrmálra, egyből értelmezhetőbb lett.
De az elsőfék az más, nem vagy még hozzászokva, pár hét és megszokod.
Ezt szólom hozzá:
Kabbe :)
eccer, gyök kettővel gurult egy busz után, amikor a busz fékezett, belenyúlt a fékbe megszokásból, mintha a simson dobféke lenne ,simán megfejelte a plexit:)
Nem gondoltam volna de még 100 nál is nyit a power akkorát húz, hogy kapaszkodnom kellett a kormányba. 150 et mentem vele maximum nem mertem tovább húzni Nagyon bitang gép. 60 ról 150 re pillanatok alatt gyorsult. Viszont lenne egy olyan kérdésem ti hogyan szoktátok meg hogy ilyen erős az elsőfék? Mert én ma majdnem megfeküdtem vele az egyik sarkon azon a híresnevezetes fekete kavicson mivel azon szépen blokkolt :( Viszont vicces, hogy 125 ös motor létére milyen jól gyorsul. Szerintem nagyobb köbcentis 4T társait is elveri...