uj rs 125 höz idomok eladok ! akit érdekel irjon !
fejidom lámpa:25 000 ft
jobb tökör: 4 000 ft
hasidom : 15 000 ft
hátso lámpa idomal együtt : 20 000 ft
hátso ülés 15 000 ft
index : 3 000 ft
akit érdekel írjon ! küldök képet !
Szervusztok!
Én úgy tudom, hogy a Castrol Racing 2T-t nem lehet olaj pumpával nyomatni, mert ahhoz elég sűrű, szóval csak a tankba való keverék olaj! Ha tévednék bocsánat!
Azt hiszem, hogy akkor megmaradok az Agip Speed 2T-nél!
Köszi a segítséget!
A gyári a 40
Annyira érezhető nem hinném hogy lesz.
39 nél nő a gyorsulás csökken a végsebesség
40nél fordítva
Nem gyorsul eléggé ?,
Vagy pályajátékos ?,
Jut eszembe. Szívócsonkot hol lehet venni RS hez és mennyibe kerül? Mert nekem ami rajta van ki van öregedve a gumi része. Jól megy meg minden csak nemtudom mikor esik szét az ilyen. Sajnos nem volt még ilyen motorom.
Hát esetleg úgy , bár kicsit extrémebb, én így légtelenítettem.
1 le a bal oldalidomot
2 le az olyajpumpa takaróval ( egy kis többnyire ezüst műanyaglap 3 db inbuszos csavar tartja) DE ARRA NAGYON FIGYELJ HOGY MINDEN CSAVAR UGYANODA KERÜLJÖN VISSZA MINT AHOL VOLT , NE TÉVESSZEN MEG HOGY EGYIK 3 MMEL HOSSZAB MINT A MÁSIK.
4 feltárul maga az olajpumpa . Szedd ki ! 2 db inbusz tartja Nem elkeverni a másikakkal
5 Az olajpumpának a meghajtótengelyét fogd egy fúróba és pörgesd óra járásnak megegyező irányba , és közben figyeld a kicsi csövet mozog e benne a bubi.
ezzel a módszerrel nem a motor forgatja a pumpát ami ha rosz akkor száraz keveréket hazsnél a 2T , s az nem jó neki
A bal oldalidom leszedésével, feltárul az olajcső a kicsi vékonyra gondolok.
Elvileg átlátszó ha nincs benne olyaj akkor cida.
3: a gyár úgy írja hogy 60 fok után lehet magasabb tartományban használni
E-mailban átküldöm neked az RS szervízkönyveket
Sajna csak az 1 ik magyar de az is tanulságos
Olvasgasd , hasznodra lesz
http://racing-bazar.hu/alkatre...
fejidom lámpa:25 000 ft
jobb tökör: 4 000 ft
hasidom : 15 000 ft
hátso lámpa idomal együtt : 20 000 ft
hátso ülés 15 000 ft
index : 3 000 ft
akit érdekel írjon ! küldök képet !
http://www.revolutionmotor.hu/...
Nézd át a biztiket is, és a kapcsolót
Én úgy tudom, hogy a Castrol Racing 2T-t nem lehet olaj pumpával nyomatni, mert ahhoz elég sűrű, szóval csak a tankba való keverék olaj! Ha tévednék bocsánat!
Azt hiszem, hogy akkor megmaradok az Agip Speed 2T-nél!
Köszi a segítséget!
Annyira érezhető nem hinném hogy lesz.
39 nél nő a gyorsulás csökken a végsebesség
40nél fordítva
Nem gyorsul eléggé ?,
Vagy pályajátékos ?,
Mit ajánlotok hátsó fogaskeréknek? 39 vagy 40? Van érdemleges különbség a kettő között?
Köszi
A váltótengelyen lévő kis alu.kar kellene nekem,amire a rudazat csatlakozik
Ár?
egy új féklámpa kapcsoló 3000 huf ahogy egy új szivató is
melyik legyen ?
1 le a bal oldalidomot
2 le az olyajpumpa takaróval ( egy kis többnyire ezüst műanyaglap 3 db inbuszos csavar tartja) DE ARRA NAGYON FIGYELJ HOGY MINDEN CSAVAR UGYANODA KERÜLJÖN VISSZA MINT AHOL VOLT , NE TÉVESSZEN MEG HOGY EGYIK 3 MMEL HOSSZAB MINT A MÁSIK.
4 feltárul maga az olajpumpa . Szedd ki ! 2 db inbusz tartja Nem elkeverni a másikakkal
5 Az olajpumpának a meghajtótengelyét fogd egy fúróba és pörgesd óra járásnak megegyező irányba , és közben figyeld a kicsi csövet mozog e benne a bubi.
ezzel a módszerrel nem a motor forgatja a pumpát ami ha rosz akkor száraz keveréket hazsnél a 2T , s az nem jó neki
A photoshop művelet sikerült. Ugyanaz a betűtípus és méret csak nem annyira vastag a betű szerintem jó lesz.
Elvileg átlátszó ha nincs benne olyaj akkor cida.
3: a gyár úgy írja hogy 60 fok után lehet magasabb tartományban használni
E-mailban átküldöm neked az RS szervízkönyveket
Sajna csak az 1 ik magyar de az is tanulságos
Olvasgasd , hasznodra lesz