Szerintem alapból se használj motorféket de látom nem vagy tisztába vele mi az az az mikor visszafele pakolod a sebességet és ugye nem húzol gázt ekkor van motorfék.Járatás max 100kmter sztem mert alu hengert nem szokás járatni csak vashengert
Sziasztok
valaki tudna segiteni probléma azonos tipusu motorcsere történik,kiszerelt motoról csak adásvételim van mivel soha nem volt forgalomba helyezve,ez bekerült egy rendes forgalomba lévö motorba,és vinnem kéne eredeti vizsgára+müszaki,hogyan tovább mert ezt igy jelenleg szerintem nem fogadják el,mi a teendő ?
Sziasztok,, ha minden igaz jövö héten kész a motorom teljesen ,felújitva ,Henger,Dugo,Hajtókar ,csapágyak meg a többi cseréje :)
És olyan kérdés ,hogy milyen bejáratást csináljak ? olvasgattam,de amit nemértek az a motorfék hogy nehasznaljam,,az hogyis van ? :)
Dugattyú az Meteor lett ,remélem lemegyek vele egy 5-10 ezer kmert sikeresen :)
Zsoltika hanemválaszolsz a levélre nemleszünk annyira jóban sőt ha felpiszkálom egy kicsit az idegeimet és mondjuk felülök a motoromra és megteszem h lemegyek hozzátok Komádi ba lehet h többet nem kell neked az interneten árulgatnod a szarjaidat csak maximum az intenziv osztályon enni a vénás rántott húst!nem a négyezer forint érdekkell hanem az h átvágtál mint sz..t a palánkon!pont az ijen szarházi taknyok miatt megy galyra az össze shasonló fórum meg a használt alkatrészekkel foglalkozó kereskedelmi oldal! üdv
Félreértettél, nem az olajra gondoltam hanem amikor kitekered a teleszkóp tetején levő zárókupakot és alatta ha kiveszed a 2 db éket ami meggátolja hogy alulra kicsússzon a becsúszószár és kiveszed az alatta levő "alátétet" és az alatt van egy olajlabirint(olyan mint egy kis nokedliszaggató ) nah olyan mind a 2 teleszkópban van vagy csak az egyikben? (1996-os újabb lámpás RSről van szó)
Köszönöm!:) És mondjuk ha már lett egyszer dugó, stb. cserélve benne, főtengely, hajtókar, váltó, nem szokott gyengélkedni? Persze hogyha nem egy nyúzott darabról beszélünk(ilyen árszinten gondolom a régebbiekből vannak jó állapotban lévők:P).
A blokk ugyan az az újban is mint a régebbi gépekben is. Gondolok itt a gömbölyű Rs re mint "régi" Futómű szintén. Ezt neked kell eldöntened, hogy melyik tetszik, az újat még drágábban tudod megvenni.
Ahogy írtad, re rendesen van használva akkor kb 15 ezrenként érdemes ki hajintani belőle a dugót biztos ami biztos. Fékek kopása szintén használat függő. Kuplunggal nekem még semmi problémám nem volt. ( full fel újítás óta mentem vele 5500 körül ) Jó váltóolajat kell használni és fölöslegesen nem kell gyilkolni.
Vásárlásnál az általános dolgokra figyelj oda nem csörög zörög hangja legyen szép ne lógjon rajta semmi, ilyenek.
De vannak itt nálam sokkal tapasztaltabb tulajok, szerelő srácok az Ő véleményüket is hallgasd meg
Most tervezem '08-as RS50-es eladását, és szeretném letenni a B125 jogsit, majd megvenni a nagytesót. A határ olyan 500.000 körül lenne meghúzva, és érdekelne a javaslatotok. Ti az újabb, vagy a régebbi szériás gépeket ajánlanátok? 10-15ezer km mennyire sok ezeknek? Gumi, láncszett, olaj egyértelmű, de dugó, kuplung, bármi szokott viszonylag gyorsan kopni? Mikre érdemes odafigyelni, ilyesmikre gondolok:)
van pár gumim! is eladó!
ezek vannak most
brigestone:
110/80/17 =8e
100/80/17=8e
mishlen:
120/70zr17=5e
metzeler:
130/70/17= 7e (ez látható a képen!)
continental:
130/70/17=10e
ird meg mejk érdkel és készitek róla képket!
Hello!
Volna egy kérdésem, hogy az első teleszkópokban neked mind a 2-ben van olaj labirint? Jah és még egy kérdés, az első gumi külön eladó? Ha igen milyen méretű és mikori gyártású, mekkora mintamélységgel és persze nem utolsó sorban mennyiért?
Üdv!
valaki tudna segiteni probléma azonos tipusu motorcsere történik,kiszerelt motoról csak adásvételim van mivel soha nem volt forgalomba helyezve,ez bekerült egy rendes forgalomba lévö motorba,és vinnem kéne eredeti vizsgára+müszaki,hogyan tovább mert ezt igy jelenleg szerintem nem fogadják el,mi a teendő ?
És olyan kérdés ,hogy milyen bejáratást csináljak ? olvasgattam,de amit nemértek az a motorfék hogy nehasznaljam,,az hogyis van ? :)
Dugattyú az Meteor lett ,remélem lemegyek vele egy 5-10 ezer kmert sikeresen :)
nek kaptam semi üzenetet
Ahogy írtad, re rendesen van használva akkor kb 15 ezrenként érdemes ki hajintani belőle a dugót biztos ami biztos. Fékek kopása szintén használat függő. Kuplunggal nekem még semmi problémám nem volt. ( full fel újítás óta mentem vele 5500 körül ) Jó váltóolajat kell használni és fölöslegesen nem kell gyilkolni.
Vásárlásnál az általános dolgokra figyelj oda nem csörög zörög hangja legyen szép ne lógjon rajta semmi, ilyenek.
De vannak itt nálam sokkal tapasztaltabb tulajok, szerelő srácok az Ő véleményüket is hallgasd meg
Most tervezem '08-as RS50-es eladását, és szeretném letenni a B125 jogsit, majd megvenni a nagytesót. A határ olyan 500.000 körül lenne meghúzva, és érdekelne a javaslatotok. Ti az újabb, vagy a régebbi szériás gépeket ajánlanátok? 10-15ezer km mennyire sok ezeknek? Gumi, láncszett, olaj egyértelmű, de dugó, kuplung, bármi szokott viszonylag gyorsan kopni? Mikre érdemes odafigyelni, ilyesmikre gondolok:)
üdv, Bence
http://www.kepesmotor.hu/motor...
Ugyanitt Rotax 123 122 önindító + relé eladó! Nagyon jó állapotban, 5000 Ft.
ezek vannak most
brigestone:
110/80/17 =8e
100/80/17=8e
mishlen:
120/70zr17=5e
metzeler:
130/70/17= 7e (ez látható a képen!)
continental:
130/70/17=10e
ird meg mejk érdkel és készitek róla képket!
Volna egy kérdésem, hogy az első teleszkópokban neked mind a 2-ben van olaj labirint? Jah és még egy kérdés, az első gumi külön eladó? Ha igen milyen méretű és mikori gyártású, mekkora mintamélységgel és persze nem utolsó sorban mennyiért?
Üdv!