Én Házi körülmények közt úgíy vettem ki a hátsó kereket hogy sztenderen finoman neki döntöttem a falnak.
De persze a fal s a moci közt rongy volt.
Így a levegőben volt a kerék és lehetett dolgozni rajta.
Szép gépezet.
Leld örömöd benne.
a 100 as benya télleg jó ötlet, bár télleg csak inkább felső tarcsiban érvényesül. de hisz ott használjuk őket.
Olaj csakis full szintetikus, erre igen érzékenyek
A castrol az egyik legjobb.
Jó lenne tudni hogy gyárilag melyik kivitel mert akkor ki lehetne nézni hogy mi volt a lánckerék összeállítás.
Mert lehet hogy valaki módosította a jó gyorsulásért feláldozta a sebességet.
Továbbá lehet hogy valaki ""kiürítette"" a rezót.
ha látsz heggesztési nyomot rajta akkor valaki már belényult.
Nem feltétlen hátrány de ha nem hangolják rá a karbit akkor baj is lehet belőle.
Rövidbe sajátból most ennyi a többi a kollegák már ecsetelték
Széles utat !
Gondolom azért valamit majd csak ki kéne találni ahoz hogy használjam. Végülis a haverom Mitoját amikor jogsi nélkül elkapták (50 esre sem volt) Nem vették észre a 240 es órát. Ők sem hülyék gondolom csak nem tudnak sok mindent tenni ellene...
most fejből meg nem mondom neked, 520 as kell rá, érdemes jobb minőségűt venni, enyémen DID van JT lánckerekekkel.
15-20 között van most csak egy láncszett.
Középen nem lehet emelni, nem krossz gép ez, ne próbálkozz vele :D
A stopper az gyárilag ki van oda vezetve, nekem is ott van sőt mindenkinek egy picike kis nyomógomb. ha 2.ban emeli az elejét akkor tuti nem gyári az áttételed :) Nekem is volt elől -2 foggal kevesebb 15 ös lánckerék, és az enyém se szenved erőhiányban, sőőőőőt, mégse emelte csak úgy gázra, de te tudod! Grat hozzá, vigyázz rá!
Köszönöm a válaszokat szereltem eddig rengeteg motort de csak veteránokat és azoknál mindegyiken volt középsztender. Oldalsztendert soha sem szerettem. Hátsó kereket szeretném kiszedni lánckerék megpucolása miatt meg lehet kap új gumit. Szóval motoremelő nélkül pl középen krokodil emelővel felemelve meg sem próbáljam? A motor nagyon tetszik, az a jó hogy a gyári stopperóra ki lett vezetékelve a kuplung alá így nem kell előkeresgetni. Gyorsulásra 2. ban amikor nyit a power még emeli az elejét és nagyon kell kapaszkodnom. Ebből kiindulva motorikusan biztos jó. Ami viszont nem tetszik az az alapjáraton a hangja. Nem valami szép szerintem. De fordulaton már más a helyzet
Benzinből jó a sima is...utcára nem kell túlzásba esni, de ezt is próbáld ki...tankolj bele 7-8 liter 100asat és nézd meg hogy megy....ha annyival jobbnak érzed és úgy ítéled meg, hogy megéri, akkor mehet bele az...inkább felső fordszámtartományokon lehet jelentősége!
Heló!
1: lecsavarod a csavart, egyikőtök megemeli a motort a másik kiveszi a kereket és alá stócolja a villát.
2: Olajból full szintetikusat csakis. Én Motult raktam bele. Benzinből meg teljesen jó bele a 95-ös is, de ha van pénzed akkor tankold a 100ast nyugodtan :D
3:A csapon rajta van, hogy melyik irányba hogy van, de most fejből úgy tudom, hogy ha feléd mutat akkor zárva van, függőleges helyzetbe tartalék és ha előre mutat akkor nyitva.
-Első kerék kivétel: Tengely végén a nagy csavar (tán 22-es) kilazít, kivesz, a teleszkópok alján levő előre felé néző 4 darab imbusz kilazít, majd a a kivett nagy csavar felől a telgely kiüt. Ezek előtt érdemes leszedni a féknyerget. 2 db nagy imbuszcsavar. Ezt meg lehet csinálni simán, hogy valaki sztenderre húzza a motort, a másik kiveszi a kereket...
Hátsó kerék kivétel: 26os anya a tengely végén lazít, láncfeszítők lazít(értelemszerűen), a féknyerget itt is le lehet venni, majd a tengelyt kiütni és figyelni a kieső alátétekre. Ki kell ügyeskedni...nincs mese :) ehhez kell valami rögtönzött megoldás, vagy valami emelő.
Olaj: Jó a repsol, de az én javaslatom inkább a Castrol Power1 v. Agip Speed 2t. És WEBSHOPBÓL szerezd be mert ezresekkel olcsóbb literjük és vegyél nagyobb mennyiséget(pl 5x1liter) mert érdemes rászánni és jobban jössz ki nagyobb mennyiséggel. Nézz körül hol a legolcsóbbak.
Bezincsap: egyszerű. Tank föl, benzincső a csapról lehúz, majd megnézed, hol zár és hol nyit...hol folyik, hol nem... kb ennyi :)
Ha bármi gondod, bajod van sziívesen segítek;)
Elérhetőségeim az adatlapon!
Üdv!
Tegnap lettem tulaja ennek a motornak és lenne pár kérdésem hozzá kapcsolatosan.
1 Hogyan lehet motoremelő nélkül kivenni a kerekeket (elsőt vagy hátsót mindegy)
2 Milyen olajat érdemes beletankolni? Repsol Full Sintetico jó bele? Illetve mellé milyen benzint? Előző tulajtól azt a tanácsot kaptam hogy 100 as benzint tankoljak bele
3 Hogyan van nyitva zárva és tartalékon a benzincsapja?
Nagyon örülök a motornak mivel nagyon jól megy (első sportmotorom) Csak szoknom kell.
Sziasztok!
Tudna nekem valaki segíteni? Arróllenne szó, hogy van egy 94-es rs-em 123 -as blokkos de most ez mindegy is csak olyan gondom van vele ,hogy ha szépen megyek vele 100 körül és onnan gyorsítok akkor 120 körül ahogy nyit a power onnan torpan és utána megfolyik a karbi, de ha minden sebességbe kihuzatom akkor nincs ez a gond. Kérdésem, hogy ezt tudja befolyásolni az hogy kicsit ráz a motor pedig a balansz tengely a jelölések szerint van.
helo!
van valakinek olcson rotax 123as blokkja jo fotengelyel? dugattyu, henger, gyujtas nem fontos.
ajanlatokat kerem a markisa_17@yahoo.com cimre
koszonom!
De persze a fal s a moci közt rongy volt.
Így a levegőben volt a kerék és lehetett dolgozni rajta.
Szép gépezet.
Leld örömöd benne.
a 100 as benya télleg jó ötlet, bár télleg csak inkább felső tarcsiban érvényesül. de hisz ott használjuk őket.
Olaj csakis full szintetikus, erre igen érzékenyek
A castrol az egyik legjobb.
Jó lenne tudni hogy gyárilag melyik kivitel mert akkor ki lehetne nézni hogy mi volt a lánckerék összeállítás.
Mert lehet hogy valaki módosította a jó gyorsulásért feláldozta a sebességet.
Továbbá lehet hogy valaki ""kiürítette"" a rezót.
ha látsz heggesztési nyomot rajta akkor valaki már belényult.
Nem feltétlen hátrány de ha nem hangolják rá a karbit akkor baj is lehet belőle.
Rövidbe sajátból most ennyi a többi a kollegák már ecsetelték
Széles utat !