Sziasztok!
Troják Ádám árult itt fent pár napja 122-es hengert!
valakinek véleménye róla?
Jó lenne, ha nem fikázódás lenne belőle, ha nem normális vélemény nyilvánítás!
Köszönöm szépen előre is!
Üdv.: Béci
Hello mindenki!
Kérlek szépen benneteket, aki tud segítsen nekem abban, hol a túróban találok sportlégszűrőt a gyári helyére(nem a pipe cross-t).Egyszerűen sehol nem találok neten.Ebbe kellene Rs 125 Extrema(92-94).
Előre is köszönöm a választ.
Keresnék Rs 125 (2003)hoz
Első féknyerget (Vagy felújítókészletet)hozzá betétet
Tárcsát ami használható.
Továbbá Kuplungkart.
Légbeömlő csövet jobb oldalit
Esetleg Új vagy Újszerű 28 as delortho-t honnan ?,
Felújítókészletet?
Továbbá kellene aza fekete guma a karbi és a henger közé 3 tömítése. Az enyém sajna tiszta repedés.
Egy jó zaftos beszólás után az ember megnézi az adatlapot: Üres
Utána a szaki további hozzászólásait, szakmai megnyilvánulásait:
Nincsenek.
Miután az ember megállapította, hogy egy sima arctalan troll, szépen napirendre is lehet térni az esemény felett.
Ha megnézed, Atta, aki nem iylen, nem egy súlytalan troll, csak kérdezett, és utána udvariasan hallgatott, mert nincs szüksége iylen tipusu önigazolásra.
Ráadásul, aki farigcsált már hengert, vagy mozog iylen farigcsálók körében, mindenki látott már ritka ocsmányul megcsinált hengert is kegyetlen jól menni, és szépen megcsináltat is gyengélkedni.
Persze, azért általában tényleg tükröz valamit a munka minőségéről a kinézet, de egyáltalán nem feltétlenül jó is ami szép.
A motára való vergődés meg külön vicces, ma már bárki megveheti csak a megfelelő pár 10 ezer forintot kell leszurkolni és kész.
Nekem volt szerencsém több mint 10 évvel ez előtt intézni egy iylen mota vásárlást. Ez az elsök között volt itthon "civil kézben " lévő mota.
NA és akkor mivan?
Semmi.
Árucikk, bárki megveheti és a program birtokában még teljesen nyugodtn faraghat kiváló és szar hengereket egyaránt:)
Rutinos szakik a mai napig kézből szemre dolgoznak és bárki arctalan nyikhaj motás cuccát leverik.
(Mondjuk Wittmann Pistabá például)
(amúgy a mi motás sztorink tizenéve nagyon vicces volt, irtunk az ombrénak, hogy "agggyáá program" nem nagyon akarta elhinni hogy mi komoylan akarunk iyet, szerintem meg is nézte téképen, hogy ez a "Hungry" nevű ország egyáltalán létezik e:)
Elutaltuk neki előre a pénzt, akkor meg azt nem akarta elhinni, hogy az OTP Bank az létező pénzintézet mindenkppen átverést gondolt a háttérben, mert mi uyge innen a balkánról csak gyanúsak lehetünk egy ausztrálnak. Utána a többi mota vásárlás már könynebb volt:)
Jó reggelt !
Keresnék Rs 125 (2003)hoz
Első féknyerget (Vagy felújítókészletet)hozzá betétet
Tárcsát ami használható.
Továbbá Kuplungkart.
Légbeömlő csövet jobb oldalit
mert tudálékoskodik!
mert itt rengetegen dobálóznak a lóerővel és rengeteg fejlesztőmérnök van!
vicc.
valóságalapja a legtöbb itt lévő tuningnak semmi!
nulla!
fogalmatlan!
te is mérnök vagy?
Fejlesztőmérnök?
nem kell olyat írni amit nem teljesen tud és akkor nincs oltás!
ellentétben veled, én elég jól ismerem a motát is!
a hengered ránézésre is szar.
a mota nem is használ olyat, hogy a hengermembrán milyen szögben áll, mert nem számolja!
az axiális, radiális szögeket hidd el tudom, szerintem jobban mint te!
mert én faszságot nem csinálok és nem teszem közzé
a gátak kiélazését már az ókorban sem csinálták!
amit csináltál szar az egész!
az aszalósék motorjait elég sok rs kikerülte eddig itthon a versenyeken!
és nem te csináltad őket!
azért nem veszed fel a kesztyűt mert nem értesz hozzá csak szeretnél!
ezzel nincs is semmi gond csak ne add akkor elő, hogy milyen tutit csináltál, ha szar az egész, de akármibe fogadok veled, hogy a te hengered szarabb mint a gyári!
bármiba fogadok!
máskor dolgozz szépen, tudd mit csinálsz és azt rakd fel!
akkor nem leszel tudálékosnak nézve!
két egyforma rádiuszt nem láttam a csatornák szélén, amit a mota számításba vesz!
alap dolog, amit te nem csináltál meg, amin már magában látszik, hogy nem tudod használni a motát vagy nincs is!
Sziasztok! 2006 évjárattól vam eladó: új kuplungkar 5e,váltókar 4e, 2 db visszapillantó kis műanyag konzol 4e! Ha valakit érdekel akkor itt várom az érdeklődést! email: palipanos@gmail.com,Tel:+36/30-878-84-57 Előre is köszönöm!
Sziasztok!
RS 125 2001 Rossi replica vásárlásánál mire kell odafigyelni? Hol vannak a gyengepontjai? Külsőre makulátlannak tűnik a motor, belsőre is azthiszem mert 2. ban gázra emeli az elejét.
tel:06307316232
msn:czegledi_zsolt@freemail.hu
Troják Ádám árult itt fent pár napja 122-es hengert!
valakinek véleménye róla?
Jó lenne, ha nem fikázódás lenne belőle, ha nem normális vélemény nyilvánítás!
Köszönöm szépen előre is!
Üdv.: Béci
Kérlek szépen benneteket, aki tud segítsen nekem abban, hol a túróban találok sportlégszűrőt a gyári helyére(nem a pipe cross-t).Egyszerűen sehol nem találok neten.Ebbe kellene Rs 125 Extrema(92-94).
Előre is köszönöm a választ.
dellorto karbi jó állapotu=8000ft
kuplung kar=2000ft
érd:spmito@freemail.hu
Első féknyerget (Vagy felújítókészletet)hozzá betétet
Tárcsát ami használható.
Továbbá Kuplungkart.
Légbeömlő csövet jobb oldalit
Esetleg Új vagy Újszerű 28 as delortho-t honnan ?,
Felújítókészletet?
Továbbá kellene aza fekete guma a karbi és a henger közé 3 tömítése. Az enyém sajna tiszta repedés.
Valaki ?
Utána a szaki további hozzászólásait, szakmai megnyilvánulásait:
Nincsenek.
Miután az ember megállapította, hogy egy sima arctalan troll, szépen napirendre is lehet térni az esemény felett.
Ha megnézed, Atta, aki nem iylen, nem egy súlytalan troll, csak kérdezett, és utána udvariasan hallgatott, mert nincs szüksége iylen tipusu önigazolásra.
Ráadásul, aki farigcsált már hengert, vagy mozog iylen farigcsálók körében, mindenki látott már ritka ocsmányul megcsinált hengert is kegyetlen jól menni, és szépen megcsináltat is gyengélkedni.
Persze, azért általában tényleg tükröz valamit a munka minőségéről a kinézet, de egyáltalán nem feltétlenül jó is ami szép.
A motára való vergődés meg külön vicces, ma már bárki megveheti csak a megfelelő pár 10 ezer forintot kell leszurkolni és kész.
Nekem volt szerencsém több mint 10 évvel ez előtt intézni egy iylen mota vásárlást. Ez az elsök között volt itthon "civil kézben " lévő mota.
NA és akkor mivan?
Semmi.
Árucikk, bárki megveheti és a program birtokában még teljesen nyugodtn faraghat kiváló és szar hengereket egyaránt:)
Rutinos szakik a mai napig kézből szemre dolgoznak és bárki arctalan nyikhaj motás cuccát leverik.
(Mondjuk Wittmann Pistabá például)
(amúgy a mi motás sztorink tizenéve nagyon vicces volt, irtunk az ombrénak, hogy "agggyáá program" nem nagyon akarta elhinni hogy mi komoylan akarunk iyet, szerintem meg is nézte téképen, hogy ez a "Hungry" nevű ország egyáltalán létezik e:)
Elutaltuk neki előre a pénzt, akkor meg azt nem akarta elhinni, hogy az OTP Bank az létező pénzintézet mindenkppen átverést gondolt a háttérben, mert mi uyge innen a balkánról csak gyanúsak lehetünk egy ausztrálnak. Utána a többi mota vásárlás már könynebb volt:)
Keresnék Rs 125 (2003)hoz
Első féknyerget (Vagy felújítókészletet)hozzá betétet
Tárcsát ami használható.
Továbbá Kuplungkart.
Légbeömlő csövet jobb oldalit
Várom az ajánlatokat
mi szerepe van anak a kialkitásnak és anak a vastafségnak
mert itt rengetegen dobálóznak a lóerővel és rengeteg fejlesztőmérnök van!
vicc.
valóságalapja a legtöbb itt lévő tuningnak semmi!
nulla!
fogalmatlan!
te is mérnök vagy?
Fejlesztőmérnök?
nem kell olyat írni amit nem teljesen tud és akkor nincs oltás!
tel:06307316232
vagy a facebookon is megtanálsz!
a hengered ránézésre is szar.
a mota nem is használ olyat, hogy a hengermembrán milyen szögben áll, mert nem számolja!
az axiális, radiális szögeket hidd el tudom, szerintem jobban mint te!
mert én faszságot nem csinálok és nem teszem közzé
a gátak kiélazését már az ókorban sem csinálták!
amit csináltál szar az egész!
az aszalósék motorjait elég sok rs kikerülte eddig itthon a versenyeken!
és nem te csináltad őket!
azért nem veszed fel a kesztyűt mert nem értesz hozzá csak szeretnél!
ezzel nincs is semmi gond csak ne add akkor elő, hogy milyen tutit csináltál, ha szar az egész, de akármibe fogadok veled, hogy a te hengered szarabb mint a gyári!
bármiba fogadok!
máskor dolgozz szépen, tudd mit csinálsz és azt rakd fel!
akkor nem leszel tudálékosnak nézve!
két egyforma rádiuszt nem láttam a csatornák szélén, amit a mota számításba vesz!
alap dolog, amit te nem csináltál meg, amin már magában látszik, hogy nem tudod használni a motát vagy nincs is!
ja és nagyon csúnyán dolgozol
RS 125 2001 Rossi replica vásárlásánál mire kell odafigyelni? Hol vannak a gyengepontjai? Külsőre makulátlannak tűnik a motor, belsőre is azthiszem mert 2. ban gázra emeli az elejét.