Üdv.
Vettem egy Rs-t idéglenesen kivonva műűszaki nélkűl, a volt tulaj átiratta nekem, ilyenkor csak akkor kapom meg a törzskönyvet meg a forgalmit ha le műszakiztatom? Vagy hogy van ez? Előre is köszönöm..
Sziasztok!
Látom ez a blokkba való olajtéma megint csak nagy port kavart!
Nagybratyóm motorszerelő, ő már évek óta a 2T motorokba 10W40-et rak bele, soha senkinek egy rossz szava sem volt, hogy zajos, nehezen jár a váltó, vagy akár bármi féle probléma!
Nekem is mindig 10W40-es valvoline olaj van benne 4T motorokhoz való!Kérdeztem tőle anno, hogy nem-e lesz tőle baja, ő azt mondta, hogy még túl jó is bele ez az olaj!
Megcsinált már jó pár 1000 motort, köztük sport motort, verseny motort is!
Szóval valamicskét csak ért a dologhoz!
Nyugodtan tegyétek bele a 10W40-es motorolajat, csak arra figyeljetek, hogy 4T motorba való legyen, ne pedig autóba való olaj!
Üdv.: Béci
ez olyan dolog, hogy akik itt használják a motorokat és bevált mindenkinek a 10w40, senkinek semmi baja nincs vele, akkor nyugodtan vegyél másikat, nem kell a többiekre hallgatni
a spec.hengerről készült 1-es ,2-es kép csalóka,mert úgy látszik mintha ragadásnyomok lennének a henger két oldalán.Erről szó sincs,ezért külön az oldalakról is készítettem képeket,amiken látszik,hogy ép a nicasil.A hengerfurat tetején látható detonálási nyom,de ez a működés szempontjából lényegtelen
Plexi 99-2005-ig vadonat új ,még sose volt felszerelve,füstszinű,gyári minőség 17e
optimalizált gyujtáselektronika,a 6000-es gyári lyuk megszüntetve (3 db van belőlle) 11e
CNC-n készült tuning hengerfej(egy gyürütörés nyomait viseli,de nem mélyek,esztergapadon könnyen kiszedhető, én így használtam és semmi gond nem volt vele) 11e
főtengely,kottyanásmentes 22e
122-es henger,jelentősen módosított csatornákkal, nagyon sok munkaóra van benne, a henger nagyon erős,9000-től kezd el nagyon menni és a határ a.....,pályamotorként volt használva,elsősorban annak ajánlott aki szereti forgatni a motort,ez a henger a fenti hengerfejjel alkotott egy egységet 32e(fej nélkül)
Az oké, hogy a blokk alján lévő olaj annyi fokos amennyi, csakhogy az a kutsát nem érdekli, mivel nem az dolgozik éppen.
Az az olajfilm ami éppen a csapágyban van amelyik éppen dolgozik, az nyilván jóval melegebb.
Ez egy dolog, viszont korábban nem erre utaltam, hanem, hogy másként vannak számozva a motor és hajtómű olajok.
A 100 fokos témát azáért írtam, mert csak látszólag különböznek jelentősen.
Köszi a hozzászólásokat de nem kerültem közelebb a megoldáshoz.
A gyári szervízkönyv a 75 w90-et írja
Ehhez képest tömjük meg 10w40-el ?
A két olaj közt sok a különbség.
Akkor most mi legyen ?
Kapva kaptam az alkalmon és csináltam egy videót róla, nézzétek meg :)
http://youtu.be/JZGvoZX75dM