Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Na srácok elővettem a motort és beindítottam :)

Kapva kaptam az alkalmon és csináltam egy videót róla, nézzétek meg :)

http://youtu.be/JZGvoZX75dM
be kell meni a okmányirodába ott mindent elmondanak!
Üdv.
Vettem egy Rs-t idéglenesen kivonva műűszaki nélkűl, a volt tulaj átiratta nekem, ilyenkor csak akkor kapom meg a törzskönyvet meg a forgalmit ha le műszakiztatom? Vagy hogy van ez? Előre is köszönöm..
Sziasztok!
Látom ez a blokkba való olajtéma megint csak nagy port kavart!
Nagybratyóm motorszerelő, ő már évek óta a 2T motorokba 10W40-et rak bele, soha senkinek egy rossz szava sem volt, hogy zajos, nehezen jár a váltó, vagy akár bármi féle probléma!
Nekem is mindig 10W40-es valvoline olaj van benne 4T motorokhoz való!Kérdeztem tőle anno, hogy nem-e lesz tőle baja, ő azt mondta, hogy még túl jó is bele ez az olaj!
Megcsinált már jó pár 1000 motort, köztük sport motort, verseny motort is!
Szóval valamicskét csak ért a dologhoz!
Nyugodtan tegyétek bele a 10W40-es motorolajat, csak arra figyeljetek, hogy 4T motorba való legyen, ne pedig autóba való olaj!
Üdv.: Béci
a MOTA 6.10 szimuláció alapján ,mint a többi hengeremet is, én magam készítettem
ez olyan dolog, hogy akik itt használják a motorokat és bevált mindenkinek a 10w40, senkinek semmi baja nincs vele, akkor nyugodtan vegyél másikat, nem kell a többiekre hallgatni
ezt a hengert ki csinálta?
a spec.hengerről készült 1-es ,2-es kép csalóka,mert úgy látszik mintha ragadásnyomok lennének a henger két oldalán.Erről szó sincs,ezért külön az oldalakról is készítettem képeket,amiken látszik,hogy ép a nicasil.A hengerfurat tetején látható detonálási nyom,de ez a működés szempontjából lényegtelen
a széria henger
képek a spec.hengerről
néhány rotax122-es alkatrész eladó

Plexi 99-2005-ig vadonat új ,még sose volt felszerelve,füstszinű,gyári minőség 17e

optimalizált gyujtáselektronika,a 6000-es gyári lyuk megszüntetve (3 db van belőlle) 11e

CNC-n készült tuning hengerfej(egy gyürütörés nyomait viseli,de nem mélyek,esztergapadon könnyen kiszedhető, én így használtam és semmi gond nem volt vele) 11e

főtengely,kottyanásmentes 22e

122-es henger,jelentősen módosított csatornákkal, nagyon sok munkaóra van benne, a henger nagyon erős,9000-től kezd el nagyon menni és a határ a.....,pályamotorként volt használva,elsősorban annak ajánlott aki szereti forgatni a motort,ez a henger a fenti hengerfejjel alkotott egy egységet 32e(fej nélkül)

122-es gyári henger,hibátlan állapotban35e
éertettem én nakkor is

De akkor mi lenne az ideális olaj ?
Az oké, hogy a blokk alján lévő olaj annyi fokos amennyi, csakhogy az a kutsát nem érdekli, mivel nem az dolgozik éppen.
Az az olajfilm ami éppen a csapágyban van amelyik éppen dolgozik, az nyilván jóval melegebb.
Ez egy dolog, viszont korábban nem erre utaltam, hanem, hogy másként vannak számozva a motor és hajtómű olajok.

A 100 fokos témát azáért írtam, mert csak látszólag különböznek jelentősen.
Legdurcább szitubn is van a váltóban jó 40 - 50 fok.
Ott a 10w40 még nem jó.
100 fokon például azonos a viszkozitásuk:)

Bár vélhetően nem lesz iylen meleg a váltóolaj, de érdemes tudni, hogy a váltó és a motorolajokat más módon osztályozzák, számozásuk nem összevethető.
Köszi a hozzászólásokat de nem kerültem közelebb a megoldáshoz.
A gyári szervízkönyv a 75 w90-et írja
Ehhez képest tömjük meg 10w40-el ?
A két olaj közt sok a különbség.
Akkor most mi legyen ?
Rajta vannak az indexek is.Kompletten a hátulja segédvázzal müanyag betétekkel stb hátsó lámpa nélkül 25 000ft
Ülések nincsennek meg de tudok neked 6000ft/db az ülésnek
Hat ulesel komplet van meg keped ? És láttam vannal még indexeid is
Igen meg van!Milyen felszereltséggel kellene?
Helló megvan még a farokidom ? :)
Gyakorlatilag semmiben, de ezt az olajat valamiért így reklámozzák :) hogy miért az már az ő titkuk
Csak a 4T-nél ugyan az az olaj keni a váltót, és a motort.
Szerkezetileg semmiben.
2T váltója miben különbözik mint a 4T-jé?