azt sajna ki kell mérni esetleg a csatlakozókat érdemes átnézni mert eloxidálódik és utánna megég a csatlakozó
volt már rá példa hogy a fesz szabből kijövő csatlakozó lába olyannyira megégett hogy a műanyag csatlakozót elolvasztotta
Nem lóg.
De lemértem és megfordítható a tengely.
A szimering méret 10x26x7 ?
+ két O gyűrű
És akkor még mindig csak a fogaskerék ami kell.
A száma 634 025
Az enyémet elnyírta a kuplung amitól elgyengült s eltört.
Bár az oka egyenlőre homály.
Én nem érzek rajta lógást.
De mintha nútok keletkeztk volna a tengelyen.
És ha megfordítom a tengelyt s a sértetlent fele megy a lapáthoz ?
pill megnézem.
A váltóolajba nem szabadna víznek lenni. Nem lóg a vízpumpa csapágya? Mert akkor szétverte a szimeringet és összekeveredett a víz az olajjal. A henger talpán lévő pakolás nem a vizet szigeteli az olajtól.
DE lehet hogy az sem
Mert amikor felfort akkor a vízpumpa tömítését át ment az olajhoz a víz s így mixelte a sűrített tejet.
S így megúszhatnám egy vátltóolajcserével s egy fpgaskerékkel.
a vízgőz meg távozhatott a csövek mellet is.
Mert ott ez a pattintós bilincs volt ami szerintem egy rakás fos ráadásul már elóttem baztatták is.
Jött a túlnyomás ott spriccelt.
Köszi a segítségeket.
Mostanra kaptam majdnem szét.
A váltóból sűritett tejet engedtem le.
Tehát hengerfejel lett az aranyom.
Viszont szerintem csak az alsó tömítés ment szét ezért ment a váltóba a víz.
Viszont Tisztelt márkatársak.
kiben van annyi szánalom hogy tudna adni egy olajpumpameghajtó fogaskereket !
Mert nekem az tört el !
S az öntvénydátum szerint 95 ös kiadás. Lehet hogy AF 1-é ?
Azért állt meg a vízpumbpa s fort meg a mocim.
Most próbálom kiemelni a vízpumpát
mert olyan mintha feszesen forogna.
Tehát kinek van egy kallódó fogaskereke ?
Esőféktárcsát s nyerget mennyiért ruháznál át rám ?