Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

a-ha
Esőféktárcsát s nyerget mennyiért ruháznál át rám ?
nemtom csak valaki keresett ducati fesz szabot és raktam fel képet
értekezünk.
Miben jobb a ducati feszabi ?
fogas pár tom adni ( a párjával 1üt ) 5 eft
wie fíííl forint ?
ellenőtizd a szivató része rendesen zár e
De 150-es van benne és még mindíg sokat kap.
150-160 kozott.. Hajoltudom..
34-es karbihoz hanyas fúvóka kell?
ami kellene.
azt sajna ki kell mérni esetleg a csatlakozókat érdemes átnézni mert eloxidálódik és utánna megég a csatlakozó
volt már rá példa hogy a fesz szabből kijövő csatlakozó lába olyannyira megégett hogy a műanyag csatlakozót elolvasztotta
nekem csak egy kell.

Töltésemre van tipped ?
van műanyag fogaskerék szettem is :)
Szóval urak ?
kiben rejlik annyi együttérzés hogy megszánjon egy meghajtó kerékkel ?
Nem lóg.
De lemértem és megfordítható a tengely.
A szimering méret 10x26x7 ?
+ két O gyűrű
És akkor még mindig csak a fogaskerék ami kell.
A száma 634 025
Az enyémet elnyírta a kuplung amitól elgyengült s eltört.
Bár az oka egyenlőre homály.
Én nem érzek rajta lógást.
De mintha nútok keletkeztk volna a tengelyen.
És ha megfordítom a tengelyt s a sértetlent fele megy a lapáthoz ?
pill megnézem.
A váltóolajba nem szabadna víznek lenni. Nem lóg a vízpumpa csapágya? Mert akkor szétverte a szimeringet és összekeveredett a víz az olajjal. A henger talpán lévő pakolás nem a vizet szigeteli az olajtól.
DE lehet hogy az sem
Mert amikor felfort akkor a vízpumpa tömítését át ment az olajhoz a víz s így mixelte a sűrített tejet.
S így megúszhatnám egy vátltóolajcserével s egy fpgaskerékkel.
a vízgőz meg távozhatott a csövek mellet is.

Mert ott ez a pattintós bilincs volt ami szerintem egy rakás fos ráadásul már elóttem baztatták is.
Jött a túlnyomás ott spriccelt.

Jól gondolom ?
Segítsetek. !
Ok akkor RS-é.

Kinn a vízpumpa kivettem a tengelyt elpuccANTOTTAM VISSZA TETTEM ELMÚLT A FESZESSÉG.
Tehát akkor jó a tippem hogy csak az alső tömítés szált el ?
Af1-et 92-ig gyártottak. 95-ben már RS-ek voltak.
naaaa !

Köszi a segítségeket.
Mostanra kaptam majdnem szét.
A váltóból sűritett tejet engedtem le.
Tehát hengerfejel lett az aranyom.
Viszont szerintem csak az alsó tömítés ment szét ezért ment a váltóba a víz.
Viszont Tisztelt márkatársak.
kiben van annyi szánalom hogy tudna adni egy olajpumpameghajtó fogaskereket !
Mert nekem az tört el !
S az öntvénydátum szerint 95 ös kiadás. Lehet hogy AF 1-é ?
Azért állt meg a vízpumbpa s fort meg a mocim.
Most próbálom kiemelni a vízpumpát
mert olyan mintha feszesen forogna.
Tehát kinek van egy kallódó fogaskereke ?

Pleeeeaaaassseeeeee !
Én is meteor dugattyút rendeltem, elvileg erre is azt mondták ,hogy jóminőségű
Hengerfejben egy gumi O-gyűrű tömít, a csapágyboltban nem hiszem h több 200Ft-nál. A kör átmérőjét mérd le. Az AF1-en én cseréltem, és bírta...

Nekem meg volt szakadva az egyik hengerfej csavar, és kifújta a vizet, melegedett kegyetlenül, valamint a víz befeketedett.
Szervusz! Ha tudsz hozzá adni 110-es első gumit is akkor megveszem tőled! Persze az első gumi árával együtt!