aprilia alkatrészek eladóak!
gyujtáson kivül mindne van!
baráti áron!
ami a képen van motor az is bontásra lett itélve! rotax 123 alkatrészei is vanak!
a pairok is megvannak ha valekit érdkel!(magyar okmányok 11kw)
msn:czegledi_zsolt@freemail.hu
tel:06307316232
Szia. Fél litert fogok venni, én is annyira gondoltam. De viszont régebbről tudom, hogy ahhoz még edzőt, és lakkot is adni kell ( ha jól emlékszem, akkor a felét mint a festék) És több lesz. Ne értsd félre, megveszem a fél litert csak valami ilyesmi is van :)
szia...........csak ennyit mondott acimbim h fél liter ..többit nemkérdeztem ,de mivel hogy ő festő ezért gondolom hogy ha ő tudja akkor nekem már minek vele vitatkoznom mikor én szakács vagyok....csak segítetem vele....bajt nemcsinál ha fél litert vesz belölle---
Hellotok! Segitséget szeretnék kapni csak nem nagyon adtok... :D
Tehát félrekötöttem az akksit. és biztosíték 2db elsült a 20 as meg a 15 ös... Van más biztosíték nagyobb ezeken kivül? 20 15 7,5?
Duda, index megy,más nem. Valamelyik+ kábellel lehet a gond ami a reléhez megy. A relé jó. Légyszi segítsen valaki.. Jó idő van jó lenne gurulni :D köszi
Én pár hónapja rendeltem tőlük dugót, és a rendelés utáni napon fel is hívtak engem, és utána nap már meg is jött a dugó. Nézd meg jó adatokat adtál-e meg. Vagy próbáld meg felhívni őket.
gondolom kompresszorral akarod fújni... ha jól emlékszem, nekem 4dl elég volt, és 2 réteget fújtam akril festékből. Sztem vegyél fél litert és esetleg ha ez lesz az első fényezésed, marad tartalék, ha szükség lenne rá
Kb 4 perc kicserélni. Fent a karnál lekötöd, a bovdenbelsőt betolod a házba, alul az olajbeöntő müanyag kupakot kitekered , ott látod a kiemelőkart, ha ott kijött a helyéről a dió egyszerűen kihúzod az egész házat a blokkból. Új bovdent pedig először blokkba akasztod, csak lehet kelleni fog egy hosszú, hegyesvégű fogó, vagy csavarhúzó amivel a diót beakasztod a kiemelőkarba (de általába kézzel lazán be lehet), ha az megvan utána elvezeted az egészet mint a gyári, kuplungkarnál beakasztod, és beállítod a holtjátékot.
Nem egy bonyolult művelet szerintem bár nem tudom hogy te mennyire értesz hozzá, a kuplungdeknit kell levenni és onnan már tényleg csak be kell akasztani a mechanizmusba. Ehhez érdemes leszedni az olajpumpát, illetve le kell engedni a váltó olajat is. Ami talán bonyolultabb lehet az a megfelelő beállítás utána.
Tegnap elszakadat a kuplung bowdenem. Semmi tapasztalatom a cseréjében. Ha veszek egy újat akkor házilag meg tudom csinálni? próbálkozott már valaki ezzel?
szívesen vinném szervízbe de kuplung nélkül nehézkes vele közlekedni. :(
Hajtókarszett, henger (ha nicasilos akkor nagy valószínűséggel annyi neki, bár előfordul hogy csak egy hónolással megúszod, ha perselyes akkor meg csak hengerfúrás), dugattyú, főtengelycsapágyak, főtengelyszimeringek, tömítések. Anyagárban ez valahol 70-110 ezer forint körül lesz attól függően hogy mi a helyzet a hengerrel. De persze ennél olcsóbbra is ki lehet hozni, rosszabb minőségű cuccokból.
sziasztok sajnos tegnap 140-es tempónál besatuzott a hátsókerék:(
gyors lekuplungoztam és ha próbálom inditani nem forditja át az öninditó sajna elfogyott az olaj és nem figyeltem oda:S Szerintetek mekkora baja lehet és kb ennek mennyi a javitása?
Sziasztok. Tudom hülye kérdés, de hátha van aki már festette le a motorját.. :)
Szóval alapnak egy színt akarok. Szóval minden idomra kellene. Mennyi festék kell a motorra? Elég körülbelül.. fél liter? vagy 1? Hátha tudja valaki. előre is köszi :)
gyujtáson kivül mindne van!
baráti áron!
ami a képen van motor az is bontásra lett itélve! rotax 123 alkatrészei is vanak!
a pairok is megvannak ha valekit érdkel!(magyar okmányok 11kw)
msn:czegledi_zsolt@freemail.hu
tel:06307316232