A motorokat mikor elkezdték gyártani, leszarták hogy mennyit fogyaszt, és ez a mai napig így van. Ez csak nekünk pénztelen halandóknak fontos mert kurva drága a benya. Nem tom pontosan de szerintem hivatalosan még egy robogónál sem írják ki mennyit fogyaszt, nem egy szupersport mocinál. Ez olyan mint egy Lamborghini vagy egy Ferrari, ha megkérdezed a szalonban hogy mennyit fogyaszt kb kiröhögnek, ENNYI.
a 125-ös 2 ütemű sportba nem a fogyasztás a szempont...
valamiből kell erőt létrehozni..
ha fontos a fogyasztás akkor vcegyél 4 ütemű 125-öst..az alig eszik
Üdv.
Hallottam, hogy úgy nyeli ez a moci a benzint, mint kacsa a nokedlit. Ez mit jelent literben kifejezve?
Egy teljesen gyári mennyit fogyaszt? És ha kíméli az ember milyen fogyasztást lehet kicsikarni?
Én meg mindig shellnél mert az innen 20mp-re van És 95-t rakok bele, de akkor mostantól 98-ast. Aztán egyszer kipróbálom azt a racinges szart csak kiváncsiságból.
Valakinek jó már a motorja egy kis motorozásra vagy még mindig mindenki szerel?
Én most magamból indultam ki
Mivel megvan 3 éve a motor és mentem vele kb 15ezer km-t volt időm kitapasztalni h mi a helyzet......
én nem érzek külömbséget 95-98-100 as benya között. Vagy ha van is akkor minimális szinte észrevehetetlen.....
Egyébként én az Agip, OMV , Esso-t tartom a legjobbnak (ezeknél tankolok rendszeresen) Egyébként elmondom h örülhettek ha 98 as okt helyett kaptok kb 96-ot mert csak kevés helyen nincs valami kavar a benyával...
Tavaly vett egy haver egy 2T robbanómotoros távirányítós versenyautót (nagyon kemény rezoncső van rajta és kb 22 ezret pörög (eddig semmi sem tudta odakurni 110körül van a vége na és abba rakott mindig versenybenzint ami asszem több mint 105oktánszámos. Na ő adott probaképpen 4 lityót azt belekurtam szinté 4 lityó super 100 ba na azt már éreztem !!!!Ugy már kemény volt simábban pörgött a motor de mondjuk hoszútávon nem bírná szerintem... Annak volt értelme de az drága buli
Nem feltétlen az a jó ha 1 motorba minnél magasabb oktánszámú benzint raksz,mert ha magas az oktánszám az azt jelenti h. hamarabb berobban,ami pedig nem minden típusnál a legoptimálisabb(főleg a régebbieknél)
Volt egy ausztrál csere-diák az osztályunkban, náluk a 90-es oktánszám a legnagyobb és midnen motor, meg kocsi sokkal de sokkal gyengébben is megy....japánban se sokkal másabb a helyzet...és a legtöbb japán motor a teszteléseken és tervezésnél 95-ös benzint kap...az NSR tuti...így sztem nem döglik meg a motor a 95-östől...persze a nyugodtség érdekébe 98 min.
Hát szerintem ez nem kompressió hiány..akkor sokkal kevesebbet menne...NEkem NSR-em van régen 155 körül ment sík uton.
Ráraktam nagyobb fogaskereket előre..ezáltal kevesebbet pörög..új dugó van benne....egyik nap kipróbáltam..145-néél megállt 5-be...6.-ba meg csak tartotta és semmit nem gyorsult...csak erőlködött mert annyira visszaesik a fordulat.És ezeknek a 125-söknek fordulaton van csak igazi erejük...5.-be 140-nél pörög 10500-at..6.-ba pedig 9000-et...és 9000-rőlmár nem tudja felhúzni...ha kapnék egy lejtőt és 6.-ba megindulna lefele és felpörögne akkor utána menne többet is ....
Szerintem mindegy mit tankolsz....amikor megvettem akkora gyerek mondta hogy 98-as kell bele..azt is raktam egy darabig...de aztán rátértem a 95-re....
most ott tartok hogy 98-assal megyek de 1x-2x rakok bele OMW-s 100-ast..
szerintem ez az 3-5m oktánszám nem befolyásol semmit ilyen 90-100-as nagyságrendnél....
amúgy sz.temugyan úgy megy mindegyikkel...
lehet hogy egy 2x ilyen erős motorba lehetne már érezni..de ilyenekbe még nem...
Legalabb te ne irnal mar faszsagokat :( mivel megy a nagy polinizgetes elarulom 95s benzintol ledadadog akar rs akar mito,minden... 2t motorba robogo kivetelevel habar abba is mehet kell a 98as benzin ez nem flanc ez teny.
valamiből kell erőt létrehozni..
ha fontos a fogyasztás akkor vcegyél 4 ütemű 125-öst..az alig eszik
Hallottam, hogy úgy nyeli ez a moci a benzint, mint kacsa a nokedlit. Ez mit jelent literben kifejezve?
Egy teljesen gyári mennyit fogyaszt? És ha kíméli az ember milyen fogyasztást lehet kicsikarni?
Valakinek jó már a motorja egy kis motorozásra vagy még mindig mindenki szerel?
Mivel megvan 3 éve a motor és mentem vele kb 15ezer km-t volt időm kitapasztalni h mi a helyzet......
én nem érzek külömbséget 95-98-100 as benya között. Vagy ha van is akkor minimális szinte észrevehetetlen.....
Egyébként én az Agip, OMV , Esso-t tartom a legjobbnak (ezeknél tankolok rendszeresen) Egyébként elmondom h örülhettek ha 98 as okt helyett kaptok kb 96-ot mert csak kevés helyen nincs valami kavar a benyával...
Tavaly vett egy haver egy 2T robbanómotoros távirányítós versenyautót (nagyon kemény rezoncső van rajta és kb 22 ezret pörög (eddig semmi sem tudta odakurni 110körül van a vége na és abba rakott mindig versenybenzint ami asszem több mint 105oktánszámos. Na ő adott probaképpen 4 lityót azt belekurtam szinté 4 lityó super 100 ba na azt már éreztem !!!!Ugy már kemény volt simábban pörgött a motor de mondjuk hoszútávon nem bírná szerintem... Annak volt értelme de az drága buli
A tankra meg amugy rávan irva nagybetükkel h:MIN 98,nekem 95el érezhetöen szar volt,éreztem h dadog,meg nem éget rendesen
Ráraktam nagyobb fogaskereket előre..ezáltal kevesebbet pörög..új dugó van benne....egyik nap kipróbáltam..145-néél megállt 5-be...6.-ba meg csak tartotta és semmit nem gyorsult...csak erőlködött mert annyira visszaesik a fordulat.És ezeknek a 125-söknek fordulaton van csak igazi erejük...5.-be 140-nél pörög 10500-at..6.-ba pedig 9000-et...és 9000-rőlmár nem tudja felhúzni...ha kapnék egy lejtőt és 6.-ba megindulna lefele és felpörögne akkor utána menne többet is ....
most ott tartok hogy 98-assal megyek de 1x-2x rakok bele OMW-s 100-ast..
szerintem ez az 3-5m oktánszám nem befolyásol semmit ilyen 90-100-as nagyságrendnél....
amúgy sz.temugyan úgy megy mindegyikkel...
lehet hogy egy 2x ilyen erős motorba lehetne már érezni..de ilyenekbe még nem...
saját vélemény....lehet butaságot mondok
A legtobb auto is 95-el megy,tehat a ket kereku autokba is jo az.Mivel a 4T igenytelen.
Nézd meg a teszteket pl a Motorrevüben az összest 95-s benyával tesztelik és biztos nem azért mert olyan szar lesz tőle a motor!!!!!!!!!!!!!!!!