thx lehet megkérdem de vmi olcsó kéne meg egyenlőre nincs pénzem csak ha eladom a robogóm.
Télleg nem kell vkinek Italjet robogó? 80-as malossi hengerrel, poloni membránnal, felújított motorral, szinte hibátlan, csak annyi hogy a km órája nem mükszik. Irányár: 78ezer, akit érdekel írjon
RS-re láttatok már valami nagyobb csövet? mert oyan pici az a kipuff. Pl: a 125ös CBR-re is van ami egész p ofásan néz már ki, nem mint ez a porszívócső
Yah egyébként nem is tudtam csak most mondták hogy a "széthullós olasz rs" nem is olasz hanem rotax blokk van benne és az osztrák, nem tom hogy ez jó vagy nem jó nem is érdekel mert megy mint a ZÁLLAT :) egyébként igaza van joe-nak bármit tönkre lehet tenni kivéve a simsont mer az kb olaj nélkül is elmegy és mégis milyen jó gép
Cilig elmagyarázom neked látom azért nem vagy tisztában a dolgokkal!!!!!
Az NSR is ugyanúgy szétesik ha barom paraszt a tulaja és nem tudja hogyan kell egy 125-ös sportmotorral bánni illetve használni...... Egy hét alatt ugyanugy simán kinyírok neked egy NSR-t mint egy RS-t!!!!!
Belerakok valami trágya olajat a váltóba és az olajtartájába olajtartályába utána ráülök két személy és teljesen hidegen ami kifér a csövön!!!! Hidd el egy héten belül de még annyi sem kéne és úgy szétrepül mint a picsa!!!!!!!
Az RS is bírja csak éssszel kelll vele bánni és a legjobb olajokat/alkatrészeket használni és a motor meg fogja hálálni a törődést!!
Az NSR olyan mint egy málhás ló sokat bír igénytelenebb de ugyanugy meg tud feküdni mint a többi!!!!
Az RS igenis egy jó motor és ha törődsz vele nem fog otthagyni!!!
RS nagyon erős viszont lehet hogy többet kell szerelni mint egy NSR-t, bár ez sokat függ a használattól. Viszont az NSR közel nincs olyan erős mint egy RS vagy egy MITO. Szépségben...... ezt mindenki maga dönti el, NSR is szép nekem csak az ülése nem tetszik kicsit túrás ilyen "hosszú egybeülés" az egész. NSR-t még nem vezettem de gondolom az is megy mint a disznóóóó. De mivel "kisebb" gépekről beszélünk, én azért választottam RS-t mert gondoltam ha már úgyse lehet alattam 1000-es gép akkor legalább hasonlítson rá egy kicsit, élményben. És kirááááály, megy mint az állat az RS. Jó olaj kell neki és vigyázni kell rá, bár nem csak erre hanem minden motorra.
Jah és a designébe nem mennék bele, de mielőtt lefikáznál vmit, talán meg kéne nézi előbb és kipbálni, ezt üzenem RSacinak! (Nem akarom mondani, hogy kik szoktak ilyet csinálni)
Én sem istenítem az NSRt, de van amiben jobb...
Amúgy minden motornak megvan az előnye, az RSnek, a Mitonak és az NSRnek is.
Dehogy vetekszik... ugy megy el mellette az RS mintha szemből jönne. Sztem a MIto is odaveri.... Nem vagyok egyébként elfogult az RS-sel, mert tényleg egy kényes ribanc dehát van miért ápolni
ha megkérdezhetem mennyiért vetted?
és itt van pár kép:
Télleg nem kell vkinek Italjet robogó? 80-as malossi hengerrel, poloni membránnal, felújított motorral, szinte hibátlan, csak annyi hogy a km órája nem mükszik. Irányár: 78ezer, akit érdekel írjon
Ez olyan,mint ha ZZR-t vagy a ZXR-t akarnad osszehasonlitani!
(használt is jó, lényeg hogy 10ezer alatt legyen)
Az NSR is ugyanúgy szétesik ha barom paraszt a tulaja és nem tudja hogyan kell egy 125-ös sportmotorral bánni illetve használni...... Egy hét alatt ugyanugy simán kinyírok neked egy NSR-t mint egy RS-t!!!!!
Belerakok valami trágya olajat a váltóba és az olajtartájába olajtartályába utána ráülök két személy és teljesen hidegen ami kifér a csövön!!!! Hidd el egy héten belül de még annyi sem kéne és úgy szétrepül mint a picsa!!!!!!!
Az RS is bírja csak éssszel kelll vele bánni és a legjobb olajokat/alkatrészeket használni és a motor meg fogja hálálni a törődést!!
Az NSR olyan mint egy málhás ló sokat bír igénytelenebb de ugyanugy meg tud feküdni mint a többi!!!!
Az RS igenis egy jó motor és ha törődsz vele nem fog otthagyni!!!
RS nagyon erős viszont lehet hogy többet kell szerelni mint egy NSR-t, bár ez sokat függ a használattól. Viszont az NSR közel nincs olyan erős mint egy RS vagy egy MITO. Szépségben...... ezt mindenki maga dönti el, NSR is szép nekem csak az ülése nem tetszik kicsit túrás ilyen "hosszú egybeülés" az egész. NSR-t még nem vezettem de gondolom az is megy mint a disznóóóó. De mivel "kisebb" gépekről beszélünk, én azért választottam RS-t mert gondoltam ha már úgyse lehet alattam 1000-es gép akkor legalább hasonlítson rá egy kicsit, élményben. És kirááááály, megy mint az állat az RS. Jó olaj kell neki és vigyázni kell rá, bár nem csak erre hanem minden motorra.
Én sem istenítem az NSRt, de van amiben jobb...
Amúgy minden motornak megvan az előnye, az RSnek, a Mitonak és az NSRnek is.