A power elektromos része volt a lényeg,aminek igy meg is találtam a helyét. Azt esetleg tudod,hogy a kuplunk bowdent a dekninél hogy lehet kiakasztani? Köszönöm a segitségedet, mert az asszony motorját próbálom összerakni,de egy kicsit nehéz
áll egy pár alkatrészből így ird le melyik alkatrészre gondolsz...
a dobozt azt a faridom alatt kell rögzíteni 2 csavarral, a motort azt a vázba jobb oldalt a hűtő kiegyenlítőtartály magasságába 2csavarral, a nyelvet + a házat a hengeren 2csavarral...
Énemtom ki találta ki ezt a dolgot, hogy a motor "kis gyertyahézaggal" jobban pörög de ez tévedés (marhaság)
Kis szikraközzel(elektródatávolsággal) nem hogy jobban kellene pörögnie, sokkal inkább kevésbé, mivel iylenkor a gyujtószikra energiája jóval kisebb, és kisebb az ionizált tér is, magyarul kisebb a gyujtás össz teljesítménye.
Az más káposzta, amikor egy haldokló elektronika, vagy átütő trafó nyomás alatt már bizonytalan szikrát ad, mert nem képás stabilan átütni az elektródák közötti távolságot, ha iylenkor kissé összébb ütik a hézagot, a motor könynebben indul, de ennyi ettől nem pörög jobban, sőt.
Csak az az érdekes hogy azt irta még előző hirdetésekbe hogy Mito blokk van benne.Most meg hogy kell rá 1 berugókar...Már csak az a kérdés hogy mióta létezik berugókaros Mito?
Hali
Valakinek van valami tippje, h miért nem pörög ki 9-10000-nél jobban a motorom? Most lett cserélve lendkerék, a power jól működik, a karburátor most lett beállítva, gyertya is új van benne, légszűrő is ki van pucolva. Gyújtás elektronika csinálhat esetleg ilyet, mert ha a gyújtás van állítgatva akkor sem változik?:/
Köszi előre a segítséget
a dobozt azt a faridom alatt kell rögzíteni 2 csavarral, a motort azt a vázba jobb oldalt a hűtő kiegyenlítőtartály magasságába 2csavarral, a nyelvet + a házat a hengeren 2csavarral...
a bowden cseréhez nemkell levenni a deknit!
Kis szikraközzel(elektródatávolsággal) nem hogy jobban kellene pörögnie, sokkal inkább kevésbé, mivel iylenkor a gyujtószikra energiája jóval kisebb, és kisebb az ionizált tér is, magyarul kisebb a gyujtás össz teljesítménye.
Az más káposzta, amikor egy haldokló elektronika, vagy átütő trafó nyomás alatt már bizonytalan szikrát ad, mert nem képás stabilan átütni az elektródák közötti távolságot, ha iylenkor kissé összébb ütik a hézagot, a motor könynebben indul, de ennyi ettől nem pörög jobban, sőt.
Segitsetek, hogy az RS-en az ekektromos powert hova kell felfogatni,és a kuplung bowden cseréhez le kell venni az oldal deknit?
kompressziód van?
Valakinek van valami tippje, h miért nem pörög ki 9-10000-nél jobban a motorom? Most lett cserélve lendkerék, a power jól működik, a karburátor most lett beállítva, gyertya is új van benne, légszűrő is ki van pucolva. Gyújtás elektronika csinálhat esetleg ilyet, mert ha a gyújtás van állítgatva akkor sem változik?:/
Köszi előre a segítséget
Megfőt a csúcsteknika ?