erről van szó... nemhiszem hogy találsz komplett power 10 ezerért... vagy ha mégis akkor a srác nagyon rálehet szorulva a pénzre:S márha jó állapotban van...
mit javasolsz, mit csináljak
ezt adja a nagyker, komplett szimering szett, németországból érkezik, nem méret alapján összeválogatott szimeringek.
SIMSON alkatrészekből teljesen a nagykerre vagyok utalva.
simsonhoz biztosan jobban értesz mint én, 26 éve szereltem utoljára simsont.
"gyári simson szimering" na azod egészen biztosan nincsen, mivel a gyártó (Pneumant) ugyan úgy bezárt a rendszerváltás után pár évvel mint a simson gyár.(úgy majdnem 20 éve:)
És, ha volna, sem volna érdemes árulni, mivel uyge minima 15 éves alkatrész volna:)
Ha ténylegesen jó szimeringet szeretnél árulni, legalább a főtengelyre tarts viton anyagut, oda az való.
hát, hall az ember dolgokat, tanul belőlük
nemgondoltam volna, h ennyi kókány van...
szerintem ha már ugyis motorgenerál van, érdemes kicserélni az összes szimeringet, főleg ha a tulaj nemtudja, h mikor volt utoljára bontva a blokk. vesz egy komplet kittet(pl athena). abba feltételezem, h mindenből a megfelelő van.
A te oldaladon is vannak motorba alkalmatlan szimeringek (simsonba)
Persze, mint már kifejtetted, így veszed a nagykerből.
HA megnézed katalógusban, az a kék szimmering 80-120 fokig hőálló, alkalmatlan járműbe.
igazatok van, tényleg nem mindíg stimmel az alkatrész, "pedig név szerint ugyanaz".
Ez azért lehet, mert ugyanaz a motor típus több piacra készül, több évjáratban és más piacra más évjárathoz nem stimmelnek az alkatrészek.
Ezért kell mindíg alvázszám szerint azonosítani a motort alkatrész vásárlás előtt.
De sajnos nagyon sok öszvér motor fut az országban, amit több motorból raktak össze, ezért néha még így sem biztos a megfelelő alkatrész kiválasztása.
Persze ez sem mindíg igaz, de elég sűrűn előfordul.
Persze, mertz a paraszt kinézi a katalógusból, hogy az X motor telójába (mondjuk simson, mert azt tudom fejből:) 30x40x7
NA, amikor kinézte, akkor elhalad, és vesz csapágyboltban 100 forintért egy NEM TELÓ SZIMERINGET ami ugyan 30x40x7 es, csak éppen a végéről hiányzik a varázsszó: S2.
Szerencsétlen user boldogan hazaviszi a cuccot, berakja, és rosszabb mint volt:)
Ennek az a magyarázata, hogy a telószimering, az voltaképpen egy hidraulikatömítő izé, ha az helyett tengelyre való forgómozgás tömítésére alkalmas cuccot teszenk, hát az nem fog működni.
A példámban szereplő 30x40x7 es telószimering belső átmérője beszereltlen állapotban HUSZONHAT milliméter, a mezei , de uygen iylen számozásu nem telószimeringé, meg 28:)
Nyilván ez nem fog tomíteni, de hát miért is tenné, amikor az egyik forog, a másik meg ki-be mocorog?
:)
Anno én is rendeltem katalógusból motorosboltban az AF1-hez telószimmeringet, 3 hét várakozás után rá kellett jönnöm, hogy semmilyen paramétere nem egyezik az eredetivel..
Kezdjem sorolni a motorosbolt által kiadott nem megfelelő szimeringeket? :)
Kolega nsr-moccába, adtak neki szám szerint uygan stimmelőt, csak éppen nem duot (kétoldalt rugós) és nem hőállót.
Természetesen eresztett mint állat.
Másik motorosbolt, teleszkóphoz, normál szimeringet ad, amivel természetesen vígan fossa az olajat.
Szám szerint ugye ez is stimmel, csak éppen amit adtak szerencsétlennek az marhára nem ki-be mozgás tömítésére való, hanem forgó mozgás tömítésére, ereszt is, ahogy kell.
Ez a mai magyar valóság.
VAlaki vagy ért hozzá annyira, hogy tudja mit kell venni, vagy ha nem, akkor megrendeli márkakereskedésben.
Persze, kétséges, hogy aki nem tudja megítélni, hogy az adott alkatrész alkalmas e a feladat betöltésére, az miylen "motorgenerált" fog végezni...
értem én, de ha nem szám szerint vásárolja, hanem direkt rs 125be akkor olyat adnak... bár igazat adok, neked, elképzelhető, h némely kereskedés nem a megfelelőt adja.
ezt adja a nagyker, komplett szimering szett, németországból érkezik, nem méret alapján összeválogatott szimeringek.
SIMSON alkatrészekből teljesen a nagykerre vagyok utalva.
simsonhoz biztosan jobban értesz mint én, 26 éve szereltem utoljára simsont.
"gyári simson szimering" na azod egészen biztosan nincsen, mivel a gyártó (Pneumant) ugyan úgy bezárt a rendszerváltás után pár évvel mint a simson gyár.(úgy majdnem 20 éve:)
És, ha volna, sem volna érdemes árulni, mivel uyge minima 15 éves alkatrész volna:)
Ha ténylegesen jó szimeringet szeretnél árulni, legalább a főtengelyre tarts viton anyagut, oda az való.
On.
nemgondoltam volna, h ennyi kókány van...
szerintem ha már ugyis motorgenerál van, érdemes kicserélni az összes szimeringet, főleg ha a tulaj nemtudja, h mikor volt utoljára bontva a blokk. vesz egy komplet kittet(pl athena). abba feltételezem, h mindenből a megfelelő van.
am hol lehet megnézni, h hova mijen kell?
az a szimering szett gyári simson alkatrész, a kép pedíg a nagykertől való.
Persze, mint már kifejtetted, így veszed a nagykerből.
HA megnézed katalógusban, az a kék szimmering 80-120 fokig hőálló, alkalmatlan járműbe.
Ez azért lehet, mert ugyanaz a motor típus több piacra készül, több évjáratban és más piacra más évjárathoz nem stimmelnek az alkatrészek.
Ezért kell mindíg alvázszám szerint azonosítani a motort alkatrész vásárlás előtt.
De sajnos nagyon sok öszvér motor fut az országban, amit több motorból raktak össze, ezért néha még így sem biztos a megfelelő alkatrész kiválasztása.
Persze ez sem mindíg igaz, de elég sűrűn előfordul.
http://kepfeltoltes.org/kepekn..
.
már kijavították, de napokíg ezek röhögtünk:)
NA, amikor kinézte, akkor elhalad, és vesz csapágyboltban 100 forintért egy NEM TELÓ SZIMERINGET ami ugyan 30x40x7 es, csak éppen a végéről hiányzik a varázsszó: S2.
Szerencsétlen user boldogan hazaviszi a cuccot, berakja, és rosszabb mint volt:)
Ennek az a magyarázata, hogy a telószimering, az voltaképpen egy hidraulikatömítő izé, ha az helyett tengelyre való forgómozgás tömítésére alkalmas cuccot teszenk, hát az nem fog működni.
A példámban szereplő 30x40x7 es telószimering belső átmérője beszereltlen állapotban HUSZONHAT milliméter, a mezei , de uygen iylen számozásu nem telószimeringé, meg 28:)
Nyilván ez nem fog tomíteni, de hát miért is tenné, amikor az egyik forog, a másik meg ki-be mocorog?
:)
Kolega nsr-moccába, adtak neki szám szerint uygan stimmelőt, csak éppen nem duot (kétoldalt rugós) és nem hőállót.
Természetesen eresztett mint állat.
Másik motorosbolt, teleszkóphoz, normál szimeringet ad, amivel természetesen vígan fossa az olajat.
Szám szerint ugye ez is stimmel, csak éppen amit adtak szerencsétlennek az marhára nem ki-be mozgás tömítésére való, hanem forgó mozgás tömítésére, ereszt is, ahogy kell.
Ez a mai magyar valóság.
VAlaki vagy ért hozzá annyira, hogy tudja mit kell venni, vagy ha nem, akkor megrendeli márkakereskedésben.
Persze, kétséges, hogy aki nem tudja megítélni, hogy az adott alkatrész alkalmas e a feladat betöltésére, az miylen "motorgenerált" fog végezni...
Vennék Aprilia Rs 125 150 max 160000-ig. Nem kell üzemképesnek lennie csak az jó volna ha papírja lenne. Várom az ajánlatokat