13 nál váltassz ha keményen akarsz menni? nah akkor kiváncsi leszek ;) van itt egy sp rezó 3ujjal felemeled xd kemény lehet majdlátom meddig lesz ereje...gyárival 9nél máll váltani kell
szerbusz tata! nyilatkozz már légyszives meddig forog a fater üresben és 6.ban? úgykérdezem , meddig érzed a kraftot a sebességekben (mikor érzed már úgy hogy nincs ereje és váltassz fel)
Csáó. Nekem a kis robogommal volt hasonlo probléma annak akkor fönt akadt a úszó vagy mi a dikk a karbiba.... Megoldás annál az volt h ugráltam rajta és a ettől visszaesett abbamaradt a folyás vártam vele és akko beindult de ha megint nyélgázt húztam akkor újra ez volt.... Szóval próbáld vhogy megoldani aztán takarítsd ki a karbit....
Köszi az infót!
Nagybratyóm szereli a mocimat, ő kimondottan motor szerelő, itt komáromban a Komfront-ban szereli a Hondákat!
Ő készíti fel a pályára is a gépeket, szóval nem kókler ő!
Otthon is motor szereléssel foglalkozik!
Benne bízom!
Különben miért lessz kb 80-100 000 rongy a javítás?
Különben én a CityBike-tól rendeltem a hajtókart amikor generálozva lett a masina!
Ők állítólag a gyárit hozták bele nekem!
37 000 Ft volt fél éve úgy ,hogy kedvezményt kapott a nagybratyesz, mert sok cuccot szokott onnan rendelni!
Remélem, hogy henger+dugót nem kell vennem bele!
egy új főtengő az 180000.-
a főtengelyt centirozni szokták, főleg hajtókar cseréje után...
hajtókarból pl a MEKAUR az egy fos...párezer km elmegy...ez az olcsó kategóriás...
gyári minőségű az 45000körül van...+ munkadíj stbstb...
Aszalósékhoz hozzad a motort és akkor nemlesz több szopás!
elhozod a motort és olcsóbban megkapod az alkatrészeket és munkadíj sem vészes...gondolok itt arra hogy egy kokányhoz odaviszed és megúszod 5000.- olcsóbban aztán meg előjönnek ilyen szopások...
ha hajtókaros akkor majdnem 100000FT lesz a javítás...kb így számolj...de 80000biztos...
Lehet csunya vége lesz a hengerdugódnak
csak egy tanács