Szóval akkor VSX 2T kilőve!
Meg üt a főtengelyem?
Mit tudnak tenni a főtengelyel? Meg lehet javítni, vagy újra lessz szükség, vagy mi van vele?
Mennyibe kerül egy új főtengő?
Nekem is folyik a benzin belölle picit, de nekem ott ahol csatlakozik a benzincső a karbira. Ott az a kis müanyag van nekem elrepedve, de jövő 7en jön meg az alaktrész hozzá.
Hiába van csutkára állitva az olajpumpa a shell vsx az nem Rs be való!és valószinű hogy az miatt kopott el..nekem a repsol
syntetico vágta 800km alatt hajtókarosra a mitot.De Bence egy nap legalább 2x kiirja a forumra az Agip-okat jó áron!Attol biztos nem lessz hajtókaros olyat tegyél bele ha felujitod!
Valvoline SYNPOWER 4T-t használtam a blokkba a szerelőm ajánlásával! És Shell Advance VSX 2T-t a keverékképzéshez!
Melyik nem jó szegénynek?
Különben a nem megfelelő olajzás vezethetett ide?
Különben az olajpumpám fullra fel van tekerve!
4000 Fordulaton már max-ra küldi az olajat neki!
Segítsetek!
Szevasztok srácok!
Mitől lehet az, hogy hajtókaros lett megint a gépem?
Majdnem 6000 Km-t mentem vele! Vegyes használtban, amiben volt autópálya, szerpentinek hada, városi közlekedés, és túrázás!
Néha elkentem neki a száját, de nem forgattam pirosba!
Mitől lehet hajtókaros? Különben 5000fordulattól felfelé kezdve tortyogó hangot ad!Seggítsetek!
Meg üt a főtengelyem?
Mit tudnak tenni a főtengelyel? Meg lehet javítni, vagy újra lessz szükség, vagy mi van vele?
Mennyibe kerül egy új főtengő?