Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Én is azt mondom, hogy a csapszeg nem valószínű.. Én elkoptattam két hajtókart, dugókat, és a felső csapszeg, a felső tűgörgő, és a hajtórúd csapja mindíg teljesen jó volt... Bezzeg az alsó hajtókarcsapágy :D Az szeret széthullani :)
Ezeknél kisujjal ahelyére csúszik a csapszeg... Szóval elég durva hiba, ha valaki elgörbítette a hajtókart... Nem kell préselgetni, mint a simsonnál...
Megjegyzem, azért elég pontatlan egy módszer, nem? Sokkal korrektebb kiszerelni, és valami gépműhelyben kiegyengetni, ha már így járt....
A motor,az motor,nem kell tőle beszarni.

Leveszed a hengert, megnézed, hogy a dugófejen a csapszeg két oldalán egyforma nyomok vannak e.
Ha az egyik oldalon fekete, a másikon fémszínű, akkor a dugó ferdén fut(derékszögetelenül).
Ilyenkor dugó le, és a karterba támasztott kalapácsnyélel kisé meg kell feszíteni a hajtórudat , abból az irányból, aholfémszínű volt, abba az itányba, ahol fekete volt. Kalapálni nem szabad, csak óvatosan megfeszíteni.
Utána dugó gyűrű nélkül vissza, rá a henget, de fej nélkül,le kell szorítani, és párszor át kell forgatni, szépen látszik,hogy ha derékszögetlen, akkor az egyik oldalon keni a hengerfalra az olajat, a másikon,meg lakaparja. Ezt a hajlítgatós mutatványt addig kell ismételni, amíg mindkt oldalon keni, és nem kaparja, ennyi.
nem kell a motortól megijedni, minél többször szétszeded, annál kevésbé ijesztő, amit benne találsz.
Mindemellett megértem, ha valaki nem akarja a minden pénzen vett motorját szétbombázni, és abban ezt-azt, erre arra feszegetni:)
Tudom azt is,hogy sokaknak a gyűrűlevétel is para,mert hátha eltörik, de nem törik, van rá egy egyszerű mozdulat, simsonálison meg akartam mutatni,amikor a karburátorológiát tartottam, csak elfelejtettem:)
hello, neki van: link
Halihó!

Ezeket most találtam!
A Transformers 2 forgatásáról vannak a képek, szóval nagyon valószínű hogy egy RS125 is szerepet kapott a filmben. Kíváncsi vagyok mi sül ki belőle. Jó vékony hangja lesz majd a robotnak...
www.rsvforum.com
Ma elindult végre
Zoli itt ijet ne mondj Senki sem fog itt nekiállni ijen kaliberű munkára :) Mi is a simonál blokszéthuzás .. felület felszabályozás ... mindent csináltunk . Itt az Rs nél meg remegő kézzel szedtem le az idmomot is
Hát én ilyen derékszögelésbe nem kezdek bele, mert több kárt csinálnék, mint hasznot!
Szegény így is beteg, nem akarom hogy megálljon a szive!
Annyit nem ér nekem max +500Km, hogy utána meg új hengert+dugót+gyűrűt+hajtókart kelljen vennem!
Majd szépen megcsinálja a hozzá értő motorszerelő!
Az a biztos!
Azért az ötleteket szivesen elolvasgatom, hátha egyszer jól fog jönni!
Hali srácok, rs-en mekkora karbi van? olajzás van rajta?
miért kell neked váltó ?
50-es papiros!
látom árulod a gépet, milyen papír van hozzá?
váltót nemtucc véletlenül?
Zsír új rotax 122 ES HENGER ELADÓ!
Érd: bakonymotor@gmail.com
06-20-545-3546
rsata!nemtucc véletlenül 122-höz váltot szerezni?vagy valami tippet honnan tudnék szerezni?sehol nemtalálok
Na mondom én hogy jobban tudod
VérRS gyere MSNre
ha nincs kiderékszögelve a hajtórúd, akkor cimconynál a görgöt, a görgő melletti hézagalóhoz szoratja, amitől az hamarosan elkopik,majd széresik, és lerendez belül mindent.
Viszont, gondolom az rs picivel precízebb teknyika, vélhetően a csapszeguratok pontosak, valamint a hajtórúd nem felülvezetett, hanem alul, ezért nyilván nincs is a felső görgőnél hézagoló.
Ettől még előfordulhat használ tmotornál, hoyg eseglet derékszögelni kell,ezt el lehet követni egy kapácsnyéllel(természetesen dugó nélkül.
a hajtórudat addig kell hajlítani,amig fej és gyűrű nélkül a beszerlt dugattyú, egyenletesen keni mindkét oldalon a hengerre kent olajat.
Viszont kétlem, hoyg, aki ezt eddig nem tudta, az neki mer állni derékszögelni(és jól is teszi:) aki meg tudta, annak nem volt újság:)
tőlem 100 kmre..:)
Ajha!
Tőlem 190 km-re lessz a Balatonring!
Az nem annyira vészes!
JAh vagy a csapszeg, vagy a tűgörgős kosár!
De remélem olyan nagyon nagy baja nincs!
Nem rég vettem és márt szarakszik!
Majd meglátjuk a jövő héten, hogy mi a tényleges baja!
Szép ez a motor még mindig Ja amugy a rendszámfelhajtás az új kresz szabályok szerint a jogsi elvételével járhat? (persze ha elfognak )

Ja sztem csapszeg nemigazán szokott csörögni mert az csak egy "cső" a tűgörgő az csöröghet(alsó-felső) . simsonnál előfordult asszem ha nem jól van beállítva a dugó(derékszögelés).De emzoli jobban tudja...
holnap vki nem jön kecsóra vagy kakucsra?
amugy én is egy ilyen 3 küllőssel fogok tovább versenyezni... a másikat utcán használom.
Jók a képek a garázsban de a moci is szép természetesen!