Lehet hogy ezt a műszerfal cserét még jól is úszom meg.
Ha nem hajtom szanaszét a motort, akkor lehet hogy kibírja "nagyszervíz" nélkül 20ezer km-ig. Akkor még mindig csak 14ezret fog mutatni az óra és talán könnyebb lesz elpasszolni. Kitudja, majd kiderül mi lesz
Petya!
Látom teis úgyjártál mint én. A műszerfalamat nekemis elbaszták. Milyen érdekes, odavittem semmi baja, visszakaptam 73ezer km-t mutatott. Természetesen mille motornál volt ez. 2 hónap múlva küldték az újat, addig irogathattam napi számlálóval mennyi van a motorba. Így mentem kerek 3ekm-t. Megkaptam az újat persze nem beállítva 7000-re, hanem 0-val. De aza helyzet, inkább gyorsan eljöttem onnan, minthogy mégegyszer hozzáérjenek! Most nemsokára 10e lesz a mociban, csak éppen a műszerfal 3at mutat. Zavaró dolog, főleg ha majd vevő jön. Igaz én megtartottam az összes olaj dobozát számlákkal, amiből ugye kiszámolható az össz km. Másik lehetőség, mondták nekem itt veszprémben amikor az eredetiség vizsgát csináltattam, hogyha nemhiszik el, lehet náluk állapotfelmérést kérni, és akkor igazolják nekem hogy valóban annyi km van a motorban.
Szopás a mille! Kétszer volt ott a motorom kényszerből, mind2 után vmi gond volt vele...
Amúgy volt egy talma replikás rs a szalonban, aztán megnézegettem.
azok a buzinagy tükrök hihetetlenül gányul néznek ki rajta. tök bohóc megjelenése van tőle szegény motornak.
aztán láttam, hogy az pirelli gumikkal volt felszerelve. hogyhogy? :o elfogyott a dunlop, vagy mi az isten?
aztán a másik, hogy a vázon jobb oldalt, a kormánynál van egy kis lemez amire rá van írva hogy mekkora teljesítményt ad le, mekkora fordulaton és az milyen hangos (db) az én motoromon 3sor van:
azon meg csak két sor volt, és a felső sorban az volt hogy 5250es fordulaton 18kW-os teljesítményt ad le. most akkor gyengébbek lettek az rs-ek? :o
de hogy a pöcsömbe, amikor ugyan annyit mennek a 2008as gépek, mint az előzőek. sőt, láttam már olyan, hogy a 2008as rs-nek 174volt a vége. de akkor vajon miért 18kW a max?
Én voltam egyszer a mile motorsnál :) egy termosztátért.
DE ott hozták a szerelési számlákat és a nagyrészük Rs volt és ijen 200 ezres számla volt a legnagyobb de 100 ezer alatt nem vollt . én mocimba 4 ezer van és 13 ezerrel vettem , és 13 ezerig szervízbe hodták :) , De akkor volt ott utoljára szerintem . :) A szervízkönyv km / ellenörzés , szerelés / tisztitás / javítás/ idejét betartom . Amit meg éppen nem tudok megcsinálni azt szerelőhöz viszem .
Fővárosi autópiac közelében biztosan meg tudják oldani.... Más kérdés, hogy ilyen kéréssel eddig biztosan nem találkoztak, hogy előre akarod állítani... VAgy beletörődsz... Én az utobbit választottam :)
Azért parázok, mert még 1.5-2évet ki kéne húznom ezzel a motorral. És most, hogy végre van már időm, szeretnék nagyobb karikákat megtenni, de ha sokszor megyek sokat, akkor elég hamar össze fog jönni a 16k
De kétlem hogy millénél lesz megcsinálva a szerviz, mert igen, azt mondta a srác, hogy csak a dugó 50-60ezer...
100rongy a 16ezres szerviz? whehehehehhehehhehehhehee
Ez jelent:
1 db dugó - 20-22Rongy sománál
olajcsere a váltóban - 3-4Rongy a 6deci
Gyertyacsere - 2200Huff bárhol az NGK
Jobban jársz ha elkerülöd, én most csináltam meg a 16ezres szervizt (dugó nem kellett :D), és tizenezer forintból kijöttem, pedig motorolajat is vettem.
Mellesleg ha még csak 6900kmnél jársz, akkor mit parázol a 16ezres szerviztől?
De elmondom, ott rád pl a dugót 50ezer forintos gyári alkatrészként fogják rádtukmálni.. stb
Nah végre kicserélték a műszerfalamat garanciába, úgyhogy újra múúkodik a szerkezet!
Viszont 0km, illetve most már 12km van a műszerfalban.
van valami megoldás arra, hogy hogyan állítsam előre a kilométereket? 6900km van a motorban, 12km az órában, de jó lenne ha az óra is a valós értéket mutatná.
nem lehet azt valahogy előreállítani?
Aztán a másik, hogy kérdeztem a srácot a 16ezres szervizről. Azt mondta hogy 100e FT körül van a nagy szerviz ára. Lehet hogy el kéne passzolni 15800km-rel a motort? :D
Aztán persze kérdeztem hogy egyáltalán bírják-e a motorok addig és azt mondta, hogy náluk még nem volt olyan, hogy megragadt volna egy gép, illetve egy volt, de az még a bejáratás, 1000km alatt.
Úgyhogy bízom benne hogy az enyém sem fog, de akkor is bassza a csőröm hogy 100k a szerviz :S
Na szóval kilométer-előreállításban valakinek valami tippje?
(Nem fogom szorgalmasan pörgetni a kereket, mert 5km/h-val elég lassan fogom elpörgetni 6900km-ig) :)
APRILIA RS 125 2001 évjáratu bontásra lett ittélve ami nincs meg :
elsölámpa,fejidomkonzol,müszerfal,segédváz, és egy pár alkatrész ami meg van nagyábol:
-idomszett=fej+oldalidomok+plexi+eke+=30eft 2db tükör=12eft elsö fékrendszer=15eft hátsófékrendszer=12eft 28-as karbi =10eft kipufogo nem katalizátoros =20eft kormánykapcsolok=4eft/db tank=15eft powerszett=25eft elsösárvédö=6eft feszab=6eft
stender=5eft lengövilla=10eft ülések=4eft/db hátsó lámpa=5eft 4db index=8eft olajtartály=4eft
hátsó sárvédö=2eft levegöszüröház=5eft indito relé=6eft stb.......
_elsötelo=30eft
gyujtáskapcsolo=10eft
hütö=
10eft
tük
hát ha tényleg vettél 1 olyan audit akkor rohadj meg tiszta szívemből mondom! bazzeg én gürizek mint állat azt részletre is csak 1 szaros volvot tudtam venni!
"ne gondold, hogy egy nagyobb 4T-t kevesebb fenntartatni, az is kéri az olajat,ami jóféléből szintén nem olcsó, hamarabb lezabálja a gumit, fékbetét ,lánc hamarabb nyúlik szét stb stb drágább az ilyen oylan fizetni való rá, de oda teszed a lóvéd ahová akarod" hát ja, de ez mindennél így van. most nagyban megy a számolgattás aztán sztem 25ös lesz pár évre. mert nagyott még nem tudnám teljesen pénzelni amiket kíván az egész dolog hogy a motor 100% legyen.
te meg ha mocit akarsz venni miért a natixhoz mégy_?legdrágábban akarsz venni mocit, kereskedés lenne az utolsó,ha vmit is akarok, főleg a natix esetében, ne gondold, hogy egy nagyobb 4T-t kevesebb fenntartatni, az is kéri az olajat,ami jóféléből szintén nem olcsó, hamarabb lezabálja a gumit, fékbetét ,lánc hamarabb nyúlik szét stb stb drágább az ilyen oylan fizetni való rá, de oda teszed a lóvéd ahová akarod
Ez a 2 hónap am kb. 3 útvonalat jelent. Asszony (amerre menni szoktam napközbe ha 2 embert látok... :D), tecsó, suli. Ha a tecsó előtt nem fognak meg akkor jó. :D Szeptemberig meg úgysincs suli. :) Bár ha nagyon kéne menni eltudnék itt cikk-cakkozni akármerre ahol tudomásom van "ellenőrzőhelyekről". De azért túlzásba nem fogom vinni. :)
Ha nem hajtom szanaszét a motort, akkor lehet hogy kibírja "nagyszervíz" nélkül 20ezer km-ig. Akkor még mindig csak 14ezret fog mutatni az óra és talán könnyebb lesz elpasszolni. Kitudja, majd kiderül mi lesz