Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

én már jártam ugy mikor 1 hete volt meg am oci hoyg picit rajta maradt :D és 5 ezer fölött nem pörgött sehogy :D:D és néztem a gertyát stb már azt hittem főtengely szimering vagy mi a fasz :D aztán szivató :)
Köszi a sok tanácsot .
Igen 100% hoyg az a baj amit mondtál és nekem is az a tippem . Amikor ment a moci egy picit terhelés ajatt a pályán pl ki lett huzatva célegyenes és viszaváltva fodulaton akkor fasza volt a power . De mikro jöttem haza 200 km t 4-5 ezres fordualtona kkor megint elkokszolodott:) de porbálok vigyázni a mocira :)
Most ovltam először pályán igyhát még a simsonosok is kikerültek mondjuk ők már töb béve csinálják és közöttünk van a csúcstartó is . és tegnap javították meg asszem 41,2 .
csak az egyenesekben tudtam meglogni de ez érthető :) meg még látszot a gumin is hogy kb 70 % ra használtam ki őket . ( Dunlop Sportmax)
majd egyeztetünk :)
Vedd le rólla a szivatót
hy! rotax 122 es blokkra kuplung oldali deknit keresek. akinek van írjon! vagy hívjon! fontos! 06306200886
Dugd bele az ujjad a kipuff végébe
Hát sztem úgy lehetne h a power kiszeded addig.....
lenne egy olyan kérdésem, hogy:
le kell műszakiztatni a motort, ugyanis nem tudjuk átíratni a kw-ot. Hogyan tudnám "lefojtani" 11kw-ra?
Kb annyit mint a tiéd! Nincs megpiszkálva, csak egy Arrow rendszer van rajta és ahhoz van belőve az elektronika. Azért sincs megpiszkálva, mert 800 km van benne még csak, szal majdnem új... meg nem is megyünk annyira jól h szükség legyen variálásra. Amúgy elmondom mi az én meglátásom a power-ügyedről: Egyik jóbarátommal az történt h az első motorja egy új RS 125 volt, és így azon tanult motorozni ezért nem húzta neki az elején. De mivel ezek a motorok úgy vannak kitalálva h az ember azért úgy megy majd vele h power nyitogat rendszeresen, igénylik is h nyitogasson. Viszont ha vki nagyon lightosan megy vele akkor nem nyit sokszor és így elgányolódik. Ahogy láttam h mész, sztem neked is ez a baj. Persze nem kell széthajtani, de kell h húzza neki az ember. Remélem nem veszed rossz néven h ezt mondom, de sztem az kéne h húzd neki és nem lenne baja a powernek. Meg esetleg ha jössz ki a pályára máskor, akkor akár elmondom h hol milyen fokozatban menj (nem egy nagy dolog célegyenesben meg utána a gyors részen 3-as többi részen 2-es), vagy ha gondolod akkor beállsz mögém és húzod neki úgy ahogy én, mivel én sem megyek olyan gyorsan h ne lehetne tartani velem a tempót. Meg amit még ajánlok az az, h mostanában ha mész vele és szenved a power, akkor nyitogasd sokszor hátha ez a probléma amit mondtam.
Amugy láttam a futon a pályagépet. mikor vittétek el .
mit tud a moci ?
ssimosokkal voltam
Igen én voltam
1.az ár nem feltétlen tükrözi a minöséget.(föleg magyarországon)

2.arra nem goldoltál hogy mint a többi gyártonál a kushitani-nál is vannak jobb illetve kevésbé jobb ruhák...

de ezt témát már lezártuk.
Mb80 nem szombaton voltál Kecsóringen? Mert láttam ott egy RS-t körözni mikor raktuk fel a pályagépet a futóra délelőtt.
Nekem is ez a gondom . Szorul a powered szerintem nekedis.
Most jöttem haza a motoros talirol . Kecsoringi versneypályán sokat váltotam visza stb ott ugymond "ktiszisztult" a power hoyg sokat volt ki be nyitva . De mikro jötem 200 km t 100 as utazoval már megint nehezebben nyitott ki ...
Több olajat ad a mocinak az adagolo . De nem izavar engem hadd füstöljön power tartományban .
Igy remélem nem fog beállni idő előtt :)
Adj nagyobb előgyújtást
ItalyCorse hamgvan még a dobod akkor engem érdekelne ha van msned megadhatnád és beszélnénk ott... kuld ide a cimed: nagyi46@citromail.hu
Hali!
Aprilia RS-125 Extrema (1995) típusú motoron, hogyan lehet beállítani a gyújtást?
Nem akar tovább pörögni 7000-nél és már a power sem nyit próbáltam más sok gyertyát bele de ugyan azt csinálja mindegyikkel ezért a gyújtásra gyanakszom !
Köszi!
Ne vegyél egyrészest, hidd el nem vagy annyit pályán hogy az kéne...2 részessel jobban jársz mert ha megállsz pihizni vagy akármi letudod szedni a kabátot... az egyrészes az kb pálya előtt fel pálya után le és ennyi.. azzal nem szaladgálnak városba... amúgy nem kioktatni akarlak ne értsd félre de alaposan gondold meg mire versz el ennyi zsét...
mondjuk legutóbbi balesetnél a kabát elég jól védett, meg nem is jött szét, pedig azé csúsztam. a csizmám is 25ezer volt csak de mindent tud, nemtom miért ilyen olcsó.. viszont még előtte elszántam magam egy rendes kesztyűre, vettem egy kengurubőrt.. hááát bazeeegg, mintha selyempapír lenne rajtam, de a zesés meg se látszi ka bőrön csak a protektorokon.. abszolút csúcs a kesztyű.. mondjuk volt egy 20as.
ja, csak forgolódni kell mint a kemotoxos légy..
Hulye vagy te. Ottis az asszonyt lassam? Meg messze van es a kezem nembirja. Majd ha megmutottek utana talan
A gerincprotektor kötelező a bőrruha alá mert nem ér semmit ami benne van az így igaz.....
Azért Tyt a kidolgozás is más egy drágább ruhánál én néztem a Shoxba a bőrruháikat sok varrási pontatlanság stb stb az egész olyan kidolgozatlannak tűnt bár mondjuk ennyi pénzért senkine várjon csodát.
én sztem Clover-t vagy újra Arlent fogok venni télen mert akarok a mocihoz egy szép, piros-fekete egyrészest
Már nem a legjobbak..... Amikor megnézed h a Shoxban 100000-ért árulták 3hónapja a 2részes Kushitanikat rájöttél h kb annyit is ér nem 300ezret mint amennyiért elkezdték forgalmazni....
Szeretnék rendelni valahonnan hátsó pályaidomot. Tehát ilyen pályás faridomot. jó nekem a használt is, újat nem szeretnék, az túl drága lenne.
egyenlőre csak nézelődök, aztán ha esetleg lenne valami jó ajánlat akkor lecsapnék a dologra.
nem