Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

POnt az a probléma Ez a motor igényli a fordulatot és ha tetszik ha nem forgatni kell sokszor....
Még a végén ellustul alattad az a paripa
Üdv mindenki.Tegnapi nap láttam egy sorstársat a komáromi MOLkúton egy endúrós emberkével(ha jól láttam),ha lenne kedve és olvassa ezt a fórumot jelentkezzen a ---barniby@freemail.hu--- MSN/e-mail címen aztán gurulhatnánk egyet a közelben.Elég jó helyek vannak errefelé.
Esztergályos haveromnak kb 7et csinált, mindig eltört!
sztem húzzad neki úgy hogy ne érezd vaze.. azé érzed meg nem hajtod.
szívemből szól az a kép
nice kép
"beletöri" ez tetszett. Csak groteszkül hangzott. Nem törtem bele, tök símán szétesett a picsába. És mint mondtam, többen beszámoltak ilyen jellegű dologról.

Most sem jutok dűlőre, összeraktam a vasat, és tök olyan mintha végig nyitva lenne a power. 3x szedtem szét ezmiatt, úgy szétszedve hogy járó motornál lássam a szelep működését, láttam hogy tökéletesen működik, nyit és zár. Összeraktam, mentem vele, mintha végig nyitva lenne. Aztán sokadjára rájöttem hogy működik az, csak csukott állapotban nem lóg be eléggé, és olyan mintha nyitva lenne. Na két esély lehetséges: a nyelv javítása során rövidebb lett a szára (szerelőm megesküszik hogy méretre ugyanakkora) és jobban be van húzva alapból, vagy a nagy szerelgetésben én állítottam el (ha jól láttam állítható a power belógása... jól láttam?). Namost jövőhétig jön az új, de addig meg idegesít hogy ilyen. Ha netán rövidebb lett a szára, tudok állítani rajta hogy jobban belógjon?
Építő hszeket kérek, meg help me :)))
szerintem inkább annak a hibája aki beletöri...
óra szerint enyém is ennyit tudott, és az gyári volt. az olaszok meg nem arról híresek hogy polinivel tuningolják az rs, af1eket
160-nál 145
sziasztok

mai teszt motor egy 160ccmes mit tudom én mivel tuningolt Af1 sport pro volt.
olaszból került ide és gyorsulásokra lett építve a blokkja ... eszméletlenül pörög ... óra szerint 5.ikben 160 6ban pedig 170 körül ment. de ennek legalánn ténylegesen nem csal az óra ha igaz. lényeg hogy nagyon tetszett ahogy szedte a lábait az épülő M8as elkerülő szakaszán

egyébként a motor eladó .... a gyerek nem tudja már fennt tartani mert 8-10 litert zabálja :S
Polirozd fel tükörsimára a powernyelvet. Jó tanács
nekem 2000kmel ezelőtt volt pucolva Asziéknál.
A lényeg, hogy meg lett csinálva, menet lett bele vágva, és megtoldva, így elég jól néz ki, de azért meg van rendelve az új is :)
ma sztem belerakom, azt kiderül
Jobbik esetben
Jobbik esetben elöbb pucolják, akkor nem kell rángatni, és nem fog eltörni...
Ja vagy úgy, akkor értem. Akkor ezt úgy veszik észre, hogy nem nyit a szelep. Jee egyre profibb vagyok xD
De van baja, azért pucolják, elolajosodik, kokszosodik, és baszik megmozdulni
Dani amúgy minek kell pucolgatni a powert ha semmi baja, működik rendesen? Ezt a részt nemértem igazán...
Hát meg lehetne oldani szerintem
De ez pont a motor hibája, gyárihiba, de hiba...
Amúgy powert megfúrni előlről és belehajtani egy csavart, azt beleragasztani, az megtartaná szerintem, bár most hirtelen nem tudom hogy néz ki az a vacak, és azt se hogy hogy néz ki ami húzza
Jó*
Hó olaj Agip Speed 2T Ára is nagyon jó,de van tőle drágább is....de ez tökéletes bele.
Ez egy '97-es Rs125öt,németből behozott.Narancssárga.Azt tudom h átlett fényezve,
mert az eladó mondta is+láccik is.Eddig már cserélve lett rajta 2db műanyag fogaskerék ami az olajpumpát hajtja,mert az egyik eltört,de akkor már lecseréltem a másikat is.(-20ezerHUF)
Azóta mindha jobban füstölne,de lehet h csak azért mert még próbálgatom az olajakat,h melyikkel jó igazán.
Esetleg valami hozzászólás?