De tudod a limited mégis csak egy unikum meg sorszámozott, nem olyan gép h eldobsz egy kavicsot sa parkolóban és eltalálsz egyet mint a simából Mondjuk vannak átkurások h hiányzik a gyári Yoshi cső róla meg ilyenek.....
most még egyenlőre kérdéses az eladás lehetősége. Nagy valószínűséggel még minimum több mint egy évig marad a motor.
feltéve ha az új henger +dugó az új fúvókákkal jobban fogja bírni mint az eddigi. Nem hiányzik még1x hogy bejárassam, azt rá 200kmre beálljon....
Régóta tetszettek ezek a gépek,kb 15-eves korom óta akartam egy ilyet(főleg amikor kíjött az új)!
Nem úgy vettem hogy sokáig megtartom(remélem érted) !
Ha nem megy el közel ilyen áron akkor még megtartom nyár végéig,nagyon jó kis gép
imádom,nem sürgetem annyira el itthonról!
Tyt a helyedben meg megtartanám,ha már úgy is összeraktátok/rakjátok!
Gyűjtenék hozzá nyáron, augusztusba meg eladnám,és télen vennék motort,mert
akkor olcsób,meg van időd válogatni is!
hát hallod én a köridőmérőt soksok nyomkorászással tudtam elővarázsolni :)) a kiskönyv nekem picit magas, a gyakorlati rész ügyesebben ment mint az elméleti :)
Mégvalamit nem értek. 200kmt mentél vele? akkor miért adod el? :))
Papa ebbe a motorba 200 km tettem eddig(nem újonnan vettem)!
A használati útmutatót is elolvastam, a natix-tól kapott
remek papírokat csak mmégsem csinálja azt a gép amit akarok,
ezért kérdeztelek meg téged mert neked régóta meg van és azt
hittem vágod,és így megkímélem magam az ezzel járó szórakozástól(de ne haragudj azt hittem
ez nem ekkora gond)!
lehet hogy az előző modellhez való könyvecskét kaptál. Legalábbis az enyémben nincs túlbonyolítva. Annyival van még kiegészítve, ha túlmelegszik a motor, a piros fény felgyullad azt annyi.
Hát ilyen hidegben tényleg lassan melegszik be, ha gondolod a hűtő mondjuk 1/5ét takard le kartonnal.
Azt hittem van valami komolyabb kütyü is a vízhőfokhoz,mert a használati útmutató ölyan
körmönfont dolognak írja le,én addig nem megyek vele míg nem éri el a 3csíkot,csak
az a gáz ezzel ,hogy közben becsókol 1 liter benyát!
bár azt nem értem hogy x ezer km alatt ezek még hogyhogy kérdésesek maradtak?
azt meg főleg nem értem, hogy nem lett volna 1xübb a kiskönyvecskét elolvasni? :)
vízhőfokot skálázva mutatja a műszerfal jobb oldalán minden esetben. 0-1-2 rovátka: hideg 3-4 optimális, 5-6 túl meleg vizet jelent. Melegítsd be a motort és észre fogod venni.
Köridőmérő a kis gombot nyomkorászod míg az a mód nem jön elő, majd hosszú nyomás. De nem mind1, hogy állsz e a motorral meg ilyenek.
A köridőmérő pontos működését a HASZNÁLATI ÚTMUTATÓ leírja.
a műszerfalon a legfelső gombot nyomogatod az M-et... ha jól emlékeszem, de igazából nem nagyon tudsz mellé lőni, nyomogass mindent összevissza
a köridőmérő már furfangosabb, miután megtalálod valamit ott is nyomni kell h kezdjen el villogni, és utána tudod indítani a duda melletti gombal. (amit egyszer ugy megnyomta eringen amikor átmentem a célon h majdnem kiszakadt ugyh finoman vele). de h h lehet törölni belőle azt nem vágom én sem:)
Ha már itt vagyok megkérdezném azt a vízhőfok mérőt hogy kell előszedni,hogy mutassa a digit műszer,
meg a köridő mérőt sem bírtam még elindítani,a többi dolog működik úgy ahogy kell,de
szerintem én vagyok a béna!
valaki segítene?
2007-es a moci,de szerintem tudjátok milyenről van szó!
Joe: szerintem a limited széria nem néz ki oyan jól... főleg h állítólag pályázni akarod akkor inkább vegyél egy simát amit lezúzhatsz... mondjuk ha lesz pályaidomod full mind1. ja és persze h haccázas:)
De tényleg bassz....
Egy ideig mindenáron Rossi R6-t szerettem volns de nem jön be az R6 sasjnos. A GSXR egy legenda
"Nézze Ákos Úr! Limitált indexek! Unikum MO-n!"
túl karcmentes hozzá minden idom,viszont az index pl hova lett?
Ez tuti balesetes volt és összekarcolódott a gyári dob
feltéve ha az új henger +dugó az új fúvókákkal jobban fogja bírni mint az eddigi. Nem hiányzik még1x hogy bejárassam, azt rá 200kmre beálljon....
Nem úgy vettem hogy sokáig megtartom(remélem érted) !
Ha nem megy el közel ilyen áron akkor még megtartom nyár végéig,nagyon jó kis gép
imádom,nem sürgetem annyira el itthonról!
Tyt a helyedben meg megtartanám,ha már úgy is összeraktátok/rakjátok!
Gyűjtenék hozzá nyáron, augusztusba meg eladnám,és télen vennék motort,mert
akkor olcsób,meg van időd válogatni is!
Mégvalamit nem értek. 200kmt mentél vele? akkor miért adod el? :))
Megyek megpróbálkozom vele!
A használati útmutatót is elolvastam, a natix-tól kapott
remek papírokat csak mmégsem csinálja azt a gép amit akarok,
ezért kérdeztelek meg téged mert neked régóta meg van és azt
hittem vágod,és így megkímélem magam az ezzel járó szórakozástól(de ne haragudj azt hittem
ez nem ekkora gond)!
Hát ilyen hidegben tényleg lassan melegszik be, ha gondolod a hűtő mondjuk 1/5ét takard le kartonnal.
körmönfont dolognak írja le,én addig nem megyek vele míg nem éri el a 3csíkot,csak
az a gáz ezzel ,hogy közben becsókol 1 liter benyát!
A köridő mérővel még próbálkozok!
És tényleg nem mind1 h álló vagy járó motornál, stb stb
azt meg főleg nem értem, hogy nem lett volna 1xübb a kiskönyvecskét elolvasni? :)
Már elmondták hogy hogy kéne de az istené se akarja azt csinálni amit én szertnék!
Tyt te nem vágod?
Köridőmérő a kis gombot nyomkorászod míg az a mód nem jön elő, majd hosszú nyomás. De nem mind1, hogy állsz e a motorral meg ilyenek.
A köridőmérő pontos működését a HASZNÁLATI ÚTMUTATÓ leírja.
üdv
a köridőmérő már furfangosabb, miután megtalálod valamit ott is nyomni kell h kezdjen el villogni, és utána tudod indítani a duda melletti gombal. (amit egyszer ugy megnyomta eringen amikor átmentem a célon h majdnem kiszakadt ugyh finoman vele). de h h lehet törölni belőle azt nem vágom én sem:)
meg a köridő mérőt sem bírtam még elindítani,a többi dolog működik úgy ahogy kell,de
szerintem én vagyok a béna!
valaki segítene?
2007-es a moci,de szerintem tudjátok milyenről van szó!
Joe: szerintem a limited széria nem néz ki oyan jól... főleg h állítólag pályázni akarod akkor inkább vegyél egy simát amit lezúzhatsz... mondjuk ha lesz pályaidomod full mind1. ja és persze h haccázas:)