Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nana az NSR nem biztos, hogy kevesebbet fogyaszt!

Ez erősen karbibeállítás kérdése! Az aprilia a PHBH 28 RD porlasztóval, ami az NSR-be is van 5-5,5 ből elég szépen megy... NSR se eszik kevesebbet 4,5-5 l -nél, az tuti! Sőőt havernak 6 alatt nem evett!

Persze VHSB 34 LD karbival az aprilia nemnagyon áll meg 6 alatt, de érzed is rajta....

Egyébként pedig sajnos azt kell mondanom, hogy ha ennyire számít neked fél iter benzin, akkor ne vegyél ilyen motorokat, mert bizony ha kell hozzá valami, és időnként kell, az sem lesz olcsó...
Pl a CBR 125 -egy remek választás kis fogyasztás, és a világ végére elmegy...

Amúgy ha pegasot szeretnél, Domi télleg generálozta, így jódarabig elmegy az a motor hozzányúlás nélkül!
hello sziasztok

szeretném kérdezni,hogy 650-es pegaso vegyes terepen ,közepes igénybe vételnél mit fogyaszt?

olvasgattam pár tesztet 10l körül írják.
létezik ez?

(bocs ha off volt)
Budapest, csepel
Amúgy hova való vagy?
Jövő június..nem sok de olyan állapotban van hogy betolom aztán jöhet is ki...
Ja és mégvalami. Műszaki még mennyi van?
Télleg nagyon szép lett. Nagyon tetszik, csak nem enne enyyit.

A króm színű első villa odavág
Na ez nagyon jó lenne, még átgondoljuk, mert állítólag az Nsr sokkal kevesebbet fogyaszt, de mivel gyorsasági és elég szarul lehet vele kanyarodni.A Pegasoval viszont sokkal jobb menni.

Van egy nsr 289.000Ft-ért...

Ha eldöntöttük, akkor írok
Nah jó lett az új ülésem?
Igen az enyén rendzsámos. Amúgy ha érdeklődsz iránta akkor leírom, hogy most kapott új dugó, még bejáratós, most van benne 600 egynehánykm, a váz le lett szinterezve, az összes idom le lett fényezve, önindító fel lett újjítva, vadí új akkumlátor van benne 9ahs. Kormánycsapágyak lánc és lánckerék ki lettek cserélve. Úgy vagyok vele, hogy így rendszámmal 300000 ft ért árulom és ha nem viszik el ennyiért akkor megmarad nekem és nem veszek másik motort. Annyi hogy most lett átbőrözve az ülés majd este teszek rólla képet. Ilíen matt fekete bőrrel lett áthúzva.
A tied nagyon jó állapotban van. És a fényezése is szép. Csak a rendszám nagyon kéne, mert 2009-ben az 50-esekre is rendszám kell, de én már nem szeretném befizetni rá a regadót, stb...
Az még elmegy...Egyébként a tied rendszámos? Mennyit szeretnél érte?
Ez a kezedtől függ. Ha vigyázol akkor ki tudsz jönni 6ból. Viszont ha nagyon nyomod neki akkor 7et is megeszik. Az enyém átlag 6,3 szokott enni vegyes használattal. Amúgy nekem is eladó a motorom. Képek az adatlapomon. A képekben annyi a változás, hogy az ülés fekete rajta.
Hello!

Mennyit fogyaszt átlagban a 125-ös pegaso? Mert ha 6 lter alatt fogyaszt, akkor ilyet veszek
Megkaptam, meg is tudtam nézni, ez nagyon komoly! köszönöm! Már csak le kell fordíttatnom.
Hidd el ha ilyen lenne, rögtön észrevennéd. nagyon kellemetlen zavaró hang!
Megkaptam, de nem tudom megnyitni a mailt. valami hiba van a csatolt fájlal, azt írja a rendszer
Tehát búg? nem rág, kattog? mert most jutott nekem is eszembe, hogy nekem valamivel vékonyabb a tömítésem. Kár, hogy nem hallottam... A videót láttam, hát csoda hogy egybe maradt! De most komolyan hogy az istenbe búg?
Egyszer, majd csak megjön.
Akkor nem tudom mi lehet!
Igen, nem volt benne se hengerláb, se hengerfejtömítés, így lecsökken a hengerűrtartalom, és közelebb kerül a dugó a hengerfejhez. Igaz, már így is kikezdi, de nem ez volt a végső döfés neki, hanem a hajtókar 3mm-es kilengése, hosszanti irányban. és így már fullra megütötte a hengerfejet.
Feltettem egy videót a hajtókarról, nézzétek meg, azon jól látszik a kilengés!
jó címet írtam saxxoo@freemail.hu ez egy 2 megás file
Nagyon szar hangja volt! Olyan suhogós géphang jött fel a tank alól, mint mikor búg a sebességváltó az autóknál.
Nem Jött semmi. Jól írtad be az email címemet?
saxxoo@freemail.hu
Biztos hogy a hengerfejbe ér bele?