Ez erősen karbibeállítás kérdése! Az aprilia a PHBH 28 RD porlasztóval, ami az NSR-be is van 5-5,5 ből elég szépen megy... NSR se eszik kevesebbet 4,5-5 l -nél, az tuti! Sőőt havernak 6 alatt nem evett!
Persze VHSB 34 LD karbival az aprilia nemnagyon áll meg 6 alatt, de érzed is rajta....
Egyébként pedig sajnos azt kell mondanom, hogy ha ennyire számít neked fél iter benzin, akkor ne vegyél ilyen motorokat, mert bizony ha kell hozzá valami, és időnként kell, az sem lesz olcsó...
Pl a CBR 125 -egy remek választás kis fogyasztás, és a világ végére elmegy...
Amúgy ha pegasot szeretnél, Domi télleg generálozta, így jódarabig elmegy az a motor hozzányúlás nélkül!
Na ez nagyon jó lenne, még átgondoljuk, mert állítólag az Nsr sokkal kevesebbet fogyaszt, de mivel gyorsasági és elég szarul lehet vele kanyarodni.A Pegasoval viszont sokkal jobb menni.
Igen az enyén rendzsámos. Amúgy ha érdeklődsz iránta akkor leírom, hogy most kapott új dugó, még bejáratós, most van benne 600 egynehánykm, a váz le lett szinterezve, az összes idom le lett fényezve, önindító fel lett újjítva, vadí új akkumlátor van benne 9ahs. Kormánycsapágyak lánc és lánckerék ki lettek cserélve. Úgy vagyok vele, hogy így rendszámmal 300000 ft ért árulom és ha nem viszik el ennyiért akkor megmarad nekem és nem veszek másik motort. Annyi hogy most lett átbőrözve az ülés majd este teszek rólla képet. Ilíen matt fekete bőrrel lett áthúzva.
A tied nagyon jó állapotban van. És a fényezése is szép. Csak a rendszám nagyon kéne, mert 2009-ben az 50-esekre is rendszám kell, de én már nem szeretném befizetni rá a regadót, stb...
Ez a kezedtől függ. Ha vigyázol akkor ki tudsz jönni 6ból. Viszont ha nagyon nyomod neki akkor 7et is megeszik. Az enyém átlag 6,3 szokott enni vegyes használattal. Amúgy nekem is eladó a motorom. Képek az adatlapomon. A képekben annyi a változás, hogy az ülés fekete rajta.
Tehát búg? nem rág, kattog? mert most jutott nekem is eszembe, hogy nekem valamivel vékonyabb a tömítésem. Kár, hogy nem hallottam... A videót láttam, hát csoda hogy egybe maradt! De most komolyan hogy az istenbe búg?
Igen, nem volt benne se hengerláb, se hengerfejtömítés, így lecsökken a hengerűrtartalom, és közelebb kerül a dugó a hengerfejhez. Igaz, már így is kikezdi, de nem ez volt a végső döfés neki, hanem a hajtókar 3mm-es kilengése, hosszanti irányban. és így már fullra megütötte a hengerfejet.
Feltettem egy videót a hajtókarról, nézzétek meg, azon jól látszik a kilengés!
Ez erősen karbibeállítás kérdése! Az aprilia a PHBH 28 RD porlasztóval, ami az NSR-be is van 5-5,5 ből elég szépen megy... NSR se eszik kevesebbet 4,5-5 l -nél, az tuti! Sőőt havernak 6 alatt nem evett!
Persze VHSB 34 LD karbival az aprilia nemnagyon áll meg 6 alatt, de érzed is rajta....
Egyébként pedig sajnos azt kell mondanom, hogy ha ennyire számít neked fél iter benzin, akkor ne vegyél ilyen motorokat, mert bizony ha kell hozzá valami, és időnként kell, az sem lesz olcsó...
Pl a CBR 125 -egy remek választás kis fogyasztás, és a világ végére elmegy...
Amúgy ha pegasot szeretnél, Domi télleg generálozta, így jódarabig elmegy az a motor hozzányúlás nélkül!