haaat barátom ez még nagyon képlékeny. A párom mindenképpen le akar beszélni a motorról, de már úgy eldöntöttem hogy az lesz. Úgy 4 motor érdekelne istenigazából. Honda vfr 400 kawasaki kle400 esteleg suzuki bandit 250, talán yamaha fzr, meg utolső lehetőség kawasaki gpz. De ez csak akkor jöhet szóba, hogyha valaki megveszi a peg-et, márpedig az árából nem fogok engedni, mert szerintem ér annyit.
Az az igazság, hogyha a fiad szempontjából nézzük, akkor következőnek valami 125 ös 4 üteműt vennék. Mert már élvezetes vele a motorozás, de nem egy vadállat. Én mentem multkor egy 125 ös cbrel, és meg kell mondjam nagyon megtetszett. 3 at eszik 100on, még alattam is 130 volt a vége és én 110 kg vagyok, és tulajdonképpen a gyorsulással sem volt gond. Amivel mentem abba már 30e volt és még sose volt a motorjához nyúlva. Olaj olajszűrő meg ilyen kopó dolgok voltak cserélve de smmi lényeges. Estetleg egy honda xl, habar azok régiek. De őszintén ilyen túra endúrósban nem tudom hogy mit vennék... Nincs olyan szép egy sem mint a pegaso új.
Szia domi, igen én is úgy gondolom, hogy most még elég az ötvenes 1-2 év múlva ha leteszi a nagy jogsit majd nézünk valami nagyobbat. De elötte tanulja meg az alapokat az 50 -sel.szerencsére a gyermekem elég nyugodt tipus (még)! Csak azt sajnálom nagyon, hogy már aPegaso 125-öst nem gyártsák Szerintem a kategóriájában magassan ver mindent (felszeretség kidolgozottság teknikai megoldásk stb.) Szóval király gép ezért nem is tudom még hogy mi lesz majd a választás. Szerinted mi ér most a nyomába? Ja még nem írtam .hogy szakmámból adódóan egy kicsit értek a belsőégésű motorokkal hajtott ketyerékhez (autószerelő vónék),és már találkoztam egy-két érdekességel.Szóval szép a motorozás de csak ésszel!
igen egy 15 évesnek lehet egy kicsit még nagy a 25 ös, de két év aztán majd vesztek valami komolyabbat. Arra meg kell tanítani hogy a motor fegyver, és eszerint bánjon vele, ha meg utast is visz akkor 4x annyira figyeljen...
Azért nem vettem rendszámost , mert sajnos nincs nagy moci jogsim pedig lehetne,valamiért sosem éreztem vágyat igazán komoly nagymotorral közlekedni, általában kocsival közlekedem.De mostanában egyre jobban érdekel a dolog,végül vénségemre lerakom "A"-t. A másik oka pedig a 15 éves fiam akinek még ne lehet "A"-s jogsija. Ő igazándiból 2-éve kezdett motorozni:babettával kezdett,aztán jawa mustang, és most Pego.A125-östől féltettem egy kicsit, mert ment mint az ördög bár neked nem kell bemutatnom a 125-öst. Hirtelen ennyi az okfejtésből :Cső
Szevasztok Pegosok. én is gurultam ma 1,jót! Igaz hogy nekem már 50-es pegom van mivel a125-öst elcseréltem 50-esre.De nagyon jó moci ez is,és nem kell parázni a rendőröktől (a125-ös rendszám nélküli volt).Szóval csak a motorozást kell élvezni és nem a rendőröket figyelni A kis 50-es 70-et megy utazóban és 90-95 a vége az én 90kilóm alatt szerinte jó adat egy 50-es től.A további jó mócizást:Szasanyi!
Eladó Aprilia Pegaso tipusú motor. 125/50 tehát 50ccm-esként vezethető, Most lett felujitva belülről-kivülről. Friss fényezés,új fékbetétek,új spirálok, új akkumulátor,új üléshuzat, új dugattyú(vertex)+adok hozzá egy utcai hátsó gumit . A motor nagyon megy és teljesen csendes. Kiváló és költségmentes állapotban van! ára:235000ft ha valakit érdekel elérésem az adatlapomon
Amúgy annyi hibája vana motornak, hogy nincs rajta irányjelző, meg az első felni kopottas, és itt tényleg be tudom fejezni a felsorolást. Jah meg még a gyári macsakaszem hiányzik a hátsó sárvédőröl. Remélem az nsres is így elmondja minden hibáját..
Megértem az indokaidat hasonló esetben lehet így döntöttem volna én is. Csak én tudom, hogy normálisan lett felújítva és amit leírtam az tényleg minden ki lett cserélve benne. Amúgy a power szelep pneumatikus, úgyhogy el sem tud romlani rajta... De ez tényleg úgy lett felújítva, hogy szétszedtem darabokra és összeraktam, minden egyes csavart kicseréltem. Meg hát ilyen apróságokra odafigyeltem hogy központi teló amihez csatlakozik összes csapágyat cseréltem... Nah mindegy az a lényeg hogy tényleg fel lett van újítva becsületesen ennek ellenére egy 16 éves motor és fennáll a veszély hogy bármikor bármi tönkremegy benne. (Mint ahogy mindegyikben) Én amúgy élveztem, hogy fel tudtam újítani, mert szerelni legalább annyira szeretek mint motorozni.
Egyébként én a tiedet akartam először megvenni, de a szüleim beszéltek le róla, mert megkérdezték a szerelőket és azok mind azt mondták, hogy olasz motort ne vegyek, stb... Aztán a Miki is azt mondta, hogy ilyen idős powerszelepes motorok közül csak a Honda. Meg azt, hogy nem mindegy, hogy ki, milyen jól újitotta fel.
De ha ők nem mondták volna, hogy ezt vegyem meg, már nálam lenne a Te mocid.
Nos nem erőszak a disznótor, ahogy zotya mondaná, de ezzel a motorral tényleg jól jártál volna... De előbb utóbb valaki úgyis meg fogja venni akinek remélem, hogy sok szép élményt fog nyújtani. Őszintén megmondom, hogy azért adom el, mert szeretnék az én súlyomhoz és méreteimhez egy tekintélyesebb motort választani... Meg remélem hogy neked az nsr fog hasonló szép emlékeket adni..
Akkor elmesélem, nekem apriliam volt/vagyis van... 5900 km-el vettem, nem vázsérülten, csodaszép, makulátlankul... Éshogy az NSR elment 10 e -et gond nélkül, a végén megragadt? Hümm nekem 20 e km-ig semmi baja nem volt! Akkor generál, aztán 40 ig csak olyan problémák, ami a korból adódott, mint pl kontakthiba, vagy a sok km-ből, pl kerékcsapágy, aztán 54 e -nél tettem le, az uccsó 14 e km alatt tényleg voltak gondok, de elsősorban a nagy futástaljesítmény, a kor, és a Vertex dugattyú nem megfelelő minősége miatt....
Szóval nem megbízható...
Hja de az NSR mundérját védve... Van egy haver, neki 46 e km van az NSR-be, és midnen gyári rajta! Szedték már szét, mert a kipufogó menete hibás volt, papírvékonyak a gyűrűk, de megy!
Van másik haver is... neki 2 generált kapott az NSR többet állt, mint használta, pedig az sem egy agyonhajtott gép volt...
Másik havernak az NSR sose ment, csak míg hazaért vele, zabálta a vizet, vázrepedt volt, idomok ssze-vissza törtek, pedig csak csúszhattak vele...
Tudok még egy NSR-t vázhibával...
Namost ettől függetlenül egy remek motor... De nekem senki ne modnja, hogy az örökké megy, pláne, ha egyszer szakszerútlen kezek megbontják, zabálja a vizet, szakaszosra nyújtja a láncot....
Szóval mit érsz egy-két példával? 2001-óta 125-össel csavarogtak, sokat, sok motort láttam, és hidd el, a legfontosabb, hogy gondos legyen a gazda! Szóval azt nézd, milyen állapotú amit veszel, mert hiába NSR, ha trehány!
1. Van pár szerelő ismerősöm és azok azt mondták, hogy a Honda 2-3 literrel kevesebbet eszik(és az már nem mindegy). Ráadásul nem szeretném, hogy többet fogyasszon a 125-ös motorom, mint nagybátyám Hayabusája. (Tudom, hogy azért fogyaszt ennyit, mert nagyon kivan hegyezve és a fogyasztás nem a köbcentitől függ, de mégis...)
2. Kulmann Miki itt lakik csepelen, télen motorokat szerel és ő azt mondta, hogy szinte minden évben szétesik valami a 125-ös apriliákban, mert nagyon ki vannak hegyezve.
Egyébként katt ide és nézd meg, hogy mit írnak: link
Az Nsr-el az az 1 baj van, hogy sportmotor. (Mivel nem volt még gyorsasági motorom, ezért nemtudom hogy mit csináljak) Valaki azt mondja, hogy szar velük menni, nem kanyarodnak valami jól, valaki pedig azt mondja, hogy kényelmes, és jól lehet vele manőverezni és kanyarodni.
Gumi külön nem eladó? Esetleg vkinek használható állapotú hátsó gumija?
Egyébként én a tiedet akartam először megvenni, de a szüleim beszéltek le róla, mert megkérdezték a szerelőket és azok mind azt mondták, hogy olasz motort ne vegyek, stb... Aztán a Miki is azt mondta, hogy ilyen idős powerszelepes motorok közül csak a Honda. Meg azt, hogy nem mindegy, hogy ki, milyen jól újitotta fel.
De ha ők nem mondták volna, hogy ezt vegyem meg, már nálam lenne a Te mocid.
Azért kösz, hogy elküldted a képeket, stb...
Akkor elmesélem, nekem apriliam volt/vagyis van... 5900 km-el vettem, nem vázsérülten, csodaszép, makulátlankul... Éshogy az NSR elment 10 e -et gond nélkül, a végén megragadt? Hümm nekem 20 e km-ig semmi baja nem volt! Akkor generál, aztán 40 ig csak olyan problémák, ami a korból adódott, mint pl kontakthiba, vagy a sok km-ből, pl kerékcsapágy, aztán 54 e -nél tettem le, az uccsó 14 e km alatt tényleg voltak gondok, de elsősorban a nagy futástaljesítmény, a kor, és a Vertex dugattyú nem megfelelő minősége miatt....
Szóval nem megbízható...
Hja de az NSR mundérját védve... Van egy haver, neki 46 e km van az NSR-be, és midnen gyári rajta! Szedték már szét, mert a kipufogó menete hibás volt, papírvékonyak a gyűrűk, de megy!
Van másik haver is... neki 2 generált kapott az NSR többet állt, mint használta, pedig az sem egy agyonhajtott gép volt...
Másik havernak az NSR sose ment, csak míg hazaért vele, zabálta a vizet, vázrepedt volt, idomok ssze-vissza törtek, pedig csak csúszhattak vele...
Tudok még egy NSR-t vázhibával...
Namost ettől függetlenül egy remek motor... De nekem senki ne modnja, hogy az örökké megy, pláne, ha egyszer szakszerútlen kezek megbontják, zabálja a vizet, szakaszosra nyújtja a láncot....
Szóval mit érsz egy-két példával? 2001-óta 125-össel csavarogtak, sokat, sok motort láttam, és hidd el, a legfontosabb, hogy gondos legyen a gazda! Szóval azt nézd, milyen állapotú amit veszel, mert hiába NSR, ha trehány!
1. Van pár szerelő ismerősöm és azok azt mondták, hogy a Honda 2-3 literrel kevesebbet eszik(és az már nem mindegy). Ráadásul nem szeretném, hogy többet fogyasszon a 125-ös motorom, mint nagybátyám Hayabusája. (Tudom, hogy azért fogyaszt ennyit, mert nagyon kivan hegyezve és a fogyasztás nem a köbcentitől függ, de mégis...)
2. Kulmann Miki itt lakik csepelen, télen motorokat szerel és ő azt mondta, hogy szinte minden évben szétesik valami a 125-ös apriliákban, mert nagyon ki vannak hegyezve.
Egyébként katt ide és nézd meg, hogy mit írnak: link
Az Nsr-el az az 1 baj van, hogy sportmotor. (Mivel nem volt még gyorsasági motorom, ezért nemtudom hogy mit csináljak) Valaki azt mondja, hogy szar velük menni, nem kanyarodnak valami jól, valaki pedig azt mondja, hogy kényelmes, és jól lehet vele manőverezni és kanyarodni.