Szia! Olvasd el, mit írt le Péter, egyel lejjebb! Még azt kérdezd meg tőle, hogy tökéletesen stimmel-e ez a blokkodra, azaz egy Rotax 123-ra...! (Arról van lebontva, szóval passzol, de azért kérdezd csak, hogy biztosra menj.) Üdv.
Üdv!
Az elektronikus Rotax powermodul 3 részből áll. Elektronikai fejegység+behúzómotor+szelep.
A pneumatikusnál az első kettőre nincs szükség, a szelepet pedig egy légzsák mozdítja, ami közvetlenül rajta helyezkedik el.
Mint ZOLI kollega említette, létezik bowdenes kiadás is, ez esetben oda egy bowden megy, amit úgy kell beállítani, hogy a hátsó fékkar lenyomása esetén kapcsoljon, de már akkor húzzon, amikor fékhatás még nincs. Általában 20-25%-os lenyomásra állítjuk.
(Teljes pedállenyomásnál teljesen nyitva kell lennie, azaz majdnem teljesen, hogy a féket SOHA NE HÁTRÁLTASSA.)
A bowden nélküli kiadásnál ilyen értelemszerűen nincs. Ekkor csak egy kis tárcsa áll ki a hengerből (bár ez nagyobb, mint a bowdenes tárcsája, de nem számottevően)
A bowdenes rendszer bowdenbekötés nélkül is működik, az kizárólag tisztítóüzem feladatot lát el.
(l. : értelmes ember fékezés közben nem ad gázt, így terhelésmentes hengernél nyitva van a power, ennek eredményeképp a felszabaduló gázlengések megtisztítják a belsejét. E nélkül néhány ezer km-enként szét kell szedni. Az elektromos powergörbe is olyan, hogy alacsonyon nyitva, közepesen zárt, felül nyitva. )
A pneumatikusat csak fel kell rakni, vagy nem jól tudom? Csak egy bowden van, az pedig a fékre megy, ahogy az elektronikusnál is. Mást nincs is hova kötni. Üdv; Zoli
bzoltan94@gmail.com
UI: Köszönjük Peti!
de megadom az enyémet:
e-mail:czegledizsolt@freemail.hu
irj 1 email!
Az elektronikus Rotax powermodul 3 részből áll. Elektronikai fejegység+behúzómotor+szelep.
A pneumatikusnál az első kettőre nincs szükség, a szelepet pedig egy légzsák mozdítja, ami közvetlenül rajta helyezkedik el.
Mint ZOLI kollega említette, létezik bowdenes kiadás is, ez esetben oda egy bowden megy, amit úgy kell beállítani, hogy a hátsó fékkar lenyomása esetén kapcsoljon, de már akkor húzzon, amikor fékhatás még nincs. Általában 20-25%-os lenyomásra állítjuk.
(Teljes pedállenyomásnál teljesen nyitva kell lennie, azaz majdnem teljesen, hogy a féket SOHA NE HÁTRÁLTASSA.)
A bowden nélküli kiadásnál ilyen értelemszerűen nincs. Ekkor csak egy kis tárcsa áll ki a hengerből (bár ez nagyobb, mint a bowdenes tárcsája, de nem számottevően)
A bowdenes rendszer bowdenbekötés nélkül is működik, az kizárólag tisztítóüzem feladatot lát el.
(l. : értelmes ember fékezés közben nem ad gázt, így terhelésmentes hengernél nyitva van a power, ennek eredményeképp a felszabaduló gázlengések megtisztítják a belsejét. E nélkül néhány ezer km-enként szét kell szedni. Az elektromos powergörbe is olyan, hogy alacsonyon nyitva, közepesen zárt, felül nyitva. )
Remélem valamit tudtam segíteni.
DPR
38-41 oldal
gaboca30@citromail.hu
külgyél már rola több képet is%!
e-mail?
meg mi a baja a kuplungnak ki van törva a csapok?
msn:czegledi_zsolt@freemail.hu