Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Aprilia Pegason leet valahogy gyujtást álítani aki tudja magyarázza már el és h minek hány mm-re kell lennie stb előre is köszönöm
Örülök ha tudtam segíteni.
nagyon sokat tudtál segíteni köszönöm ink veszek majd ijen légzsákasat
Sziasztok lehet ezeken gyujtást álítani?
Rendben. Mire lenne szükséged? Írj egy emailt kérlek, és ott beszéljünk! Üdv; Zoli

bzoltan94@gmail.com
Hali!Azt hiszem meghagyom ami rajt volt!De kellene más helyette.
Kell, vagy még nem tudod?
Köszi!
Szia! Olvasd el, mit írt le Péter, egyel lejjebb! Még azt kérdezd meg tőle, hogy tökéletesen stimmel-e ez a blokkodra, azaz egy Rotax 123-ra...! (Arról van lebontva, szóval passzol, de azért kérdezd csak, hogy biztosra menj.) Üdv.

UI: Köszönjük Peti!
hát ugy hogy azt irja érvénytelen a e-mail cim
de megadom az enyémet:
e-mail:czegledizsolt@freemail.hu
irj 1 email!
Üdv!
Az elektronikus Rotax powermodul 3 részből áll. Elektronikai fejegység+behúzómotor+szelep.
A pneumatikusnál az első kettőre nincs szükség, a szelepet pedig egy légzsák mozdítja, ami közvetlenül rajta helyezkedik el.
Mint ZOLI kollega említette, létezik bowdenes kiadás is, ez esetben oda egy bowden megy, amit úgy kell beállítani, hogy a hátsó fékkar lenyomása esetén kapcsoljon, de már akkor húzzon, amikor fékhatás még nincs. Általában 20-25%-os lenyomásra állítjuk.

(Teljes pedállenyomásnál teljesen nyitva kell lennie, azaz majdnem teljesen, hogy a féket SOHA NE HÁTRÁLTASSA.)

A bowden nélküli kiadásnál ilyen értelemszerűen nincs. Ekkor csak egy kis tárcsa áll ki a hengerből (bár ez nagyobb, mint a bowdenes tárcsája, de nem számottevően)

A bowdenes rendszer bowdenbekötés nélkül is működik, az kizárólag tisztítóüzem feladatot lát el.
(l. : értelmes ember fékezés közben nem ad gázt, így terhelésmentes hengernél nyitva van a power, ennek eredményeképp a felszabaduló gázlengések megtisztítják a belsejét. E nélkül néhány ezer km-enként szét kell szedni. Az elektromos powergörbe is olyan, hogy alacsonyon nyitva, közepesen zárt, felül nyitva. )

Remélem valamit tudtam segíteni.

DPR
A pneumatikusat csak fel kell rakni, vagy nem jól tudom? Csak egy bowden van, az pedig a fékre megy, ahogy az elektronikusnál is. Mást nincs is hova kötni. Üdv; Zoli
Tőlem kaptál emailt?
Hát...hogy a pneumatikusnak pontosan hogyan van a bekötése azt nem tudom. Pneumatikus általában az AF1-eken szokott lenni.
Köszi!Nekem egy 91-es pegasom van!Azt hiszem ezen az elektromos volt!A pneomatikust hová kell kötni?
Hogy-hogy nem jó e-mail cím?
A bal elektromágnessel működik, a jobb pedig pneumatikus!
heló ez nem jo email cim!
ez engem is érdekelne
Hali!Bocs,de csak e-mailom van!
gaboca30@citromail.hu
irtam neke d e-mailt !
külgyél már rola több képet is%!
bocs e-mail cím.az a baja,hogy hiányzik.
mi ez a cim?msn?
e-mail?
meg mi a baja a kuplungnak ki van törva a csapok?
haló vegyél fel msn-re!
msn:czegledi_zsolt@freemail.hu