szeretnék segíteni.válaszolok a kérdésedre.arra,hogy a powernél mi az a lyuk.az a lyuk,oda egy bowden megy gyárilag ami rá van kötve a hátsó fékre.hihetetlen de igaz.gyárilag ha fékezel ráhúzza a powert.ez azért van ha vissza engeded a gázt fékezéskor jobb legyen a henger öblítése.ezt sokan nem tudják,mert szinte az összes apriliából ki van kötve.induláshoz semmi köze.valószínű a motorodnak komoly gondja van ha tolásra sem pöfög.
szerintem húzd le a hengert és készülj a dugócserére ha gyári hengerszett van rajta akkor "jól jársz" ha viszont polini mint nekem akkor nyúlhatsz a zsebedbe
Nem hittem volna, hogy egy ilyen patentnek tűnő motornak nagyobb baja is lehet. Ma bele néztem a hengerbe, vagyis most csak a hengerfejet vettem le. A henger már volt fúrva, látszik a körkörös ív, több időm nem volt, holnap leveszem a hengert teljesen... A srác, akié volt kikötötte a keverőt és a benzinbe tette az olajat! A karbinak elég fosbenzin szaga van, talán kiült belőle az olaj, majd kitakarítom azt is, meg visszakötöm a keverőjét. Direkt olcsó motort kerestem, bontásra, de mint utólag kiderült lehet megérné inkább összerakni, csak még nem ismerem a gépet... Ha menne faszán mennyit érne szerinted? 150be elmenne nem?! Üdv; Zoli
Szia! Köszönöm! Úgy értettem, hogyha valakinek kellene róla alkatrész, akkor ha nem vmi kis 500Ft-os, akkor lehet hogy megbontom a motort... Bontottam már párat, tudom, hogy működik, csak azt nem, hogy mennyire van alkatrészigény... Üdv; Zoli
Jól tudod, a blokkba 10w40 es olaj kell. Hajtóműolaj, vagy van aki váltóolajat rak bele. Castrol, agip, valvoline...ilyesmiket pakolj bele, ne azon az 1 literen spórolj, úgysem kell cserélni annyira sűrűn, leghamarabb 4000 km-enként, én 5000 után szoktam cserélni
Na azt én sem tudom, mert voltak olyan gyökerek a kedves előző tulajok és levágták a benzincsapra menő vezetéket, így egy kis rézdrót maradvány van csak meg. Gondolom az a benzinszintjelzővel kapcsolatos lehet, ha a benzincsaphoz megy.
Alkatrész nem kell róla? Mert ha viszik, szétadom!
orulok hogy tudtam segiteni. a keverek olajzashoz mindenfelekepp fullszintetikus olaj hasznalj. mert ha nem az karos a hengerzettre nagyon. en mol dynamicot hasznalok, eddig tokeletesen bevallt. de castrol-t is nagyon dicserik. a lenyeg hogy fullszintetikus legyen. a blokkba ha jol tudom 10w40es hajtomuolaj kel.de ebben nem vagyok teljesen biztos.ide is jo minosegu kell mert a kuplunglamella banja ha rosz az ola ha a viszkozitasa nem is jo akkor max csuszik a kuplung vagy ilyenek. de ha a minose rosz akkor odavagja a kuplungot csapagyakat stb.....
Szia! Jajj... Erről jut eszembe, bal oldalon, azaz az aksi felől mi húztunk szét egyet, az 1ik vezeték a benzincsapra ment, a másik meg mellette lóg... Ez jó úgy?
Alkatrész nem kell róla? Mert ha viszik, szétadom!
Szia! Most voltam kint, megnéztem, befogtam a lyukat és tekertem, nem volt nagy erőfeszítés... De az is érdekes, hogyha kiveszem a gyertyát, akkor is kb. ugyanolyan nehéz tekerni, mint ha benne van. Na jóóó, ha benne van érzem a HP-t, de kb. annyi... Levettem most a karbit, csonkokat, membránt, holnap szerintem leveszem a kipufogót hengerszettet és belenézek, hogy mi van benne, hátha nincs baja, abban bízok, hogy vasperselyes és akár csak gyűrűzni kéne... A szikrája egyébként nagyon szép, a cuccot is kapja a gyertyából ítélve... Nem tudom, mi lehet vele, egy pöffentést nem mutatott eddig...
Valaki legyen már szíves feltenni egy képet 125-ös Pegaso feszszabályzójáról, hogy melyik vezeték hova kell, hogy menjen! Előre is köszönöm!
rotax 123 blokk.
b10EG gyertya elcseppen és elolvasztja a dugót
mitől lehet?
Alkatrész nem kell róla? Mert ha viszik, szétadom! ez mit is akar jelenteni?
Alkatrész nem kell róla? Mert ha viszik, szétadom!
Alkatrész nem kell róla? Mert ha viszik, szétadom!
Alkatrész nem kell róla? Mert ha viszik, szétadom!
1. kép: oda nem megy semmi, legalábbis én nem emlékszem, hogy nekem lenne ott valami.
3. kép: nekem is lóg 2 a bal oldalon (az akksi oldalán), szerintem annak úgy jó.