Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Az egész alatt mit értesz?
heló
az egészért tudok adni majd 40 ezt!
ha érdekel!
Sziasztok! Eladó Aprilia Pegaso 125ös alkatrészek! Szinte minden van. Email, MSN, tel.szám a profilomban. Pár kép....

http://www.vatera.hu/listings/...
hali

most 26-os van rajta amit cserelni akarok nagyobbra. a 40es meg mar kicsit nagy lenne sztem. de azert koszonom. ugy nez ki 28as lesz belole egyenlore.
hali!

van egy újszerű 26os rotax 123ról
vagy van egy 40es 15ért szintén újszerű csonkkal
keresek jo allapotu dellorto 28 vagy 30as karbit.akinek van jelezzen mar! :P
eladó aprilia rotax 123-as alkatrészek!
blokok váltók kuplungok hengerszet,müanyag fogaskerekek főtengej blokfelek, gyujtás alaplap tekercs trafó feszabályzó stb,
elérhetőségeim:
msn:czegledi_zsolt@freemail.hu
tel:063073162
32
Eladó Pitbike 45ezer ft
125ccm, 4t 4sebkós körváltó, félautómata

orozoli2002@yahoo.com

0630-435-1769
Na, ha ezt lehetne "LÁJK"-olni akkor megtenném!
Köszönöm nem kell, annyit most nem ér nekem.........
Hello!
Ha gondolod adok egy e-mail címet, hogy én kitől rendeltem. Szerintem jól teszed, ha felkeresed őket. Tőlük vettem polini dugószettet + tűgörgőt, 35ből megvolt postával, a helyi boltban 39ért kínáltak...ambika? Sose hallottam még róla. Akkor inkább meteor, ahogy előttem is írták 12-15 között jókat lehet már kapni.
Elmondom a vélemyénemet aki akarja megfogadja aki nem akarja az nem.
Először is: Az aprilia az aprilia. Nem Dt meg MZ. Ezt csak azért mondom hogy nem szabad! mz tügörgőt beletenni mintahogy ezt javasolták is lejebb! Rövid időn belül szét fog hullani, nem birja a fordulatott, nem erre van kitalálva. Ajánlom a prox-ot kb 2000ft és az biztosan jó, azok nagyon tartósak! Másrészt: Dugattyú választásnál, megfontolandó hogy milyet tesz az ember vele. Azt garantálom hogy ilyen "ambika" nevezetüvel nem lesz hosszú életű a gép. Gyűrű törik, dugó törik...stb. Amikor ilyen probléma van a géppel általában az ilyen "neves" dugók tesznek galibát...(sajnos nem eggyel találkoztam már ) Sajnos ebbe a motorba nem lehet rajta spórolni mert nem fogja birni a terhelést, nem beszélve hogy mennyivel nehezebb mint mondjuk egy vertex, igy teljesitménybe is alul marad... A blokkot nem illik összerakni használt tömitéssel illik újra cserélni. Ajánlom hogy papirból vágjátok ki, nem lesz gond vele, esetleg összeszerelésnél vékonyan zsírral megkenni. Tilos gumi gyűrűket visszarakni, azokat cserélni kell, lehet venni csapágy boltban nem nagy tétel! Henger alá is szigoruán tömités kell nem pedig sziloplaszt. Saját véleményem! hogy az olajszivattyút kikell kötni, ha keverékkel jár az ember az biztos hogy benne van az olaj, csak full syntetikus olajat szabad beletenni, mással nem. 40-es keverék elég neki normális olajból. Csapágyat,szimeringet márka válogatja hogy milyen árban van, de csapágyból főleg a főtengely csapágyhoz ajánlok normális minőségűt! és akkor nem lesz baj. Gyertyából NGK B10EG vagy B9EG javaslok. Ezeknek áraik kb 2eft/db, de ezekkel normálisan müködik a motor.(sajnos egyre több a hamisitott belőle és azok bedöglenek pár km-er után!)
hello ha néha meg is akarod kergetni a gépet prox vagy vertex dugó kell bele
prox meg hasonlók igenis verseny márkák mivel oda találták ki.persze ,hogy gyártanak utcai motorba is hiszen jóval nagyobb piac mint néhány verseny motor.meg hát van akinek van rá pénze és megveszi.majd hülye lenne nem gyártani ha van rá kereslet.sose montam,hogy a dt meg az aprilia versenymotor.olyan hülyeségeket írtok nekem amihez semmi közöm és soha nem mondtam. nincs sok szakmai tapasztalatom.arra annyit írok.tényleg nem autószerelőként dolgozok.csak azt tanultam az iskolában.hobbim a motorszerelés.kb 200 üzemképtelen blokkot húztam szét és utána raktam össze majd indítottam el a 24 év alatt amióta szerelgetek.nem mondom,hogy órjási szakmai tapasztalatom van,de néhány dologgal hidd el tényleg találkoztam.na mostmár befejezem,mert ennek sok értelme nincs itt vitatkozni.inkább valami okosat írogassatok egymásnak.na üdv.
Kérdez csak meg vki komolyabb emberkét itt a különböző fórumokban megtalálod pl.: GI-t vagy emzolit mit szól az AMBIKÁHOZ már dt fórumba is volt róla szó....eléggé elátkozták mindennek! Te tudod mire és meddig kell lehet jó lesz ezzel pár 1000km et... De tényleg abbafejezem:) Mindenki azt csin amit akar!
Még annyit hozzáfűznék, hogy az én hengeremet (tolómérővel) 54,25mm-re mértem, ja és perselyes, de az oldalára van írva, szerintem megjárta a bontót. A cég, ahol árulják azt az Ambika dugót 54-től 55,5-ig van 0,5-ös leosztásonként. A KP-m megvan, szart én sem akarok venni, a Prox valamiért mindig is szimpatikus volt, körbenézek, hogy mit lenne érdemes. Üdv; Zoli

UI: Nem volt még Rotax blokkos motorom, szóval nem tudok róla sokat. Még valami: Rákerestem az Ambikára pár nappal ezelőtt, csak egy hsz-t adott, mely bőőő 3éve íródott, melyben leírja a srác, hogy 14.000 Ft volt a dugó. Az érdekes... http://www.sportmotor.hu/motor...
Rendben, pár perc és írok, köszönöm!
Egyébként állítólag a Meteor(Olasz ) dugattyúszett viszonylag olcsó 13 000,teflonbevonatú 16000 és tartós,megbízható!
Nem lehetsz szakmailag tapasztalt és megint Te leszel ideges! Ilyeneket írsz "vertex,prox ezek mind verseny motorokba gyárt alkatrészt" Akk a pegaso(minden rotax 123,22es blokkal szerelt motor) olasz honda mtx,nsf,crm,nsr,gilera rx,kawasaki kdx stb stb sorolhatnám dt-k vagy bármi más mind mind versenymotorok szerinted? Ki kell ábrándítsalak! Másik AMBIKA végülis nem is ehez a motorhoz való, hogy miért mondom ezt? Gyárilag ezek a motorok nikasilos hengerrel rendelkeznek B,C,D,E túlmérettel lehet csak általad 'verseny" márkáknak hitt dugószetteket kapni! Az ambika 0.25 önként már perselyes hengerekhez gyártja túlméretes szetteit! Szval gagyi márkát gyári hengerhez nem is lehet kapni....
Utána meg vehetsz hengerszettet is rá vagy hüvelyeztetheted jópénzért, ami már koránt sem lesz olyan mint a gyári...
Nem vagyok autószerelő, mellesleg van az ismeretségi körömben aki nem ilyen végzettségű mégis többet ért hozzá mint némelyik ember akinek van papírja róla. Mellesleg gépészmérnök vagyok... Egyébként nem neked írtam az iménti sorokat... A Vertex dugót am sem rakják versenymotorokba, ez egy középkategóriás dugó. Részemről a téma lezárva!
azt,hogy érted,hogy hozzám hasonló ember és sajnálod?figyelj nekem autószerelő a szakmám .neked is?12 éves korom óta szerelek motorokat ,most 36 vagyok.és amit eddig összeraktam nem esett szét!te is így vagy?akkor legyél okos ha ezt elmondhatod magadról.MÉG EGYSZER HANGSÚLYOZOM AMI OLCSÓ NEM BIZTOS?HOGY SZAR IS.EZT CSAK EGY MŰKEDVELŐ AMATŐR MONDJA.vertex,prox ezek mind verseny motorokba gyárt alkatrészt.és ne akarjá okos lenni,hogy ucai motorba is csak azt érdemes tenni vagyonokért.persze aki megteheti tegye leszarom.de aki nem tud annyit költeni had rakjon a motrába azt amit akar.én nem beszéltem rá senkit semmire.olvasd végig a dolgokat utána okoskodj.
Dugóba az olcsóbbak közül a Vertex-et ajánlom inkább, hidd el megéri megvenni... Ez alá ne adj ha teheted...
Oké megoldjuk! A többit mailben... Fent van az adatlapomon!
Az ne vegyen ilyen motort, a kókányolásnak semmi értelme! Komolyan mondom amikor hozzád hasonló emberektől került hozzám motor javításra szó szerint sajnáltam őket...