Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

eladnám pegaso paripámat. 1994-es, érvényes műszakival. 120 kápéé. futómű makulátlan, blokk: erős, váltókar szimm. minimálisan szivárog, amúgy "pöcc-röff", kis eszt. hibák.
Tudom, köszönöm, hogy segítesz!
nem veszünk össze csak vitázunk.egyébként azt csinálsz a motoroddal amit akarsz.én csak leírtam egy lehetőséget.sok sikert a motorhoz.
Mindenkinek köszönök mindent, ne vesszetek össze! NEM HASZNÁLOK PASZTÁT! Ezt leszögezném... Csak tömítés. Vagyis használok pasztát, de csak a kipufogóhoz, bizonyos illesztésekhez, máshová nem. Ahová kell oda tömítést teszek és ha szétszedem a blokkot, akkor az összeset kicserélem, ez nálam alap. Szimeringet és rossz csapágyat is illik cserélni... Hogy miből milyet veszek, azt még eldöntöm, de jobb ha ismerem a lehetőségeket, máskülönben dönteni sem tudok... A honlapon, amit mondasz ~5000Ft-ért van Ambika dugó, hallottam róla, de nem rosszat. A felső tűgörgőt megveszem méretre, ami a gépembe való, 1200Ft körül van. A különolajozásom pedig ki van kötve, de ahogy járni fog a gép - ha nem még előtte - visszakötöm a különolajzást, nincs azzal semmi baj! Majd fogok még írni, hogy hogy alakultak a dolgok. Használni túl sokat biztosan nem fogom a gépet, miután kész lesz, de azért összedobni sem akarom, ha megcsinálom egyszer; csináljam meg minél jobbra! Üdv; Zoli
99%, hogy kell a szett, előre utalnék, ha neked is jó, de szeretném ha beleférne a postaköltséggel a 3000Ft. A postaköltség, ha ajánlott levélként adod fel. kb. 300Ft. Ha megfelel mondd és írok egy emailt... Üdv és kösz a képet; Zoli!
én is lezárnám.hogy az ambika dugó szar.ez a te véleményed.amit írsz,hogy megreped meg hasonló.azt elhiheted azoknak mind bevolt kötve az olajzás az tuti.nekem is tört már ambika dugóm.be volt kötve az olajzásom.azóta csak kizárólag kikötve használok mindent.és így nincs gond.tapasztalat.és hogy igényesen érdemes csak csinálni.baszhatod ha nincs rá pénzed.és mostmár tényleg hagyjuk.úgyse fogod te fel hiába mondom.
JA és nem cseszegetésnek szántam! Itt én le is zárom! ÜDv!
Szerintem a szegénység nem mentesít senkit az igényesség alól! Hidd a pénz igenis számít nálam is! Viszont ha vminek nekiállsz érdemes "normálisan" megcsinálni,tartósra ,nem pedig kétes megoldásokkal...Az a 6000es dugószett Ambika lehet az egész nem a kenésről szól(korábban írtad) adhatsz te neki akár mien jó minőségű olajat,sajnos ezeknek a szetteknek az anyagminősége a siralmas! Még egy prox,vertex,wössner stb 20-25 000km re van tervezve,addig ezek az olcsó szettek töredékét mennek el! Ráadásul nem 1 példa volt rá,akár itt is oldalon is,hogy a dugattyú palástja megrepedt,szoknya letört stb stb...
ja és a 6000ft-os dugószett?az előző válaszom ugyan az!
nem mindenki akar ezreket fizetni ha fillérekből is megoldható!én nem mondom senkinek,hogy így csinálja.csak azt,hogy így is lehet és így is jó.igényes ember?hát ez sok embernél a pénzről szól.te valószínűleg kurva szerencsés lehetsz ahol a pénz nem számít.örülj neki és ne engem cseszegess.legszívesebben én is úgy csinálnám.vagy még jobb ,kibasznám az egész blokkot és vennék egy újat a boltban.de ez nem így működik.(egyébként tudom mi a neve annak a zöld tömítésnek,de látod így is megértetted)most már kérek mindenkit ne írjon nekem okosakat.
Most olvastam hogy 6000ft-s dugószettet ajánlasz másnak hát igen igények ...
Tudod vannak igényes emberek! Ha széthúzol egy blokkot illik mindenhova új tömítést rakni! Látom tisztába vagy a dolgokal,ha már így körülírod " henger alatti zöld",tudod hengertalptömítésnek nevezik! Te csak pasztázzál meg vagdossál,aki meg utánad szedi szét u azt a blokkot szencségel...
ha széthúzol egy motort nem kell mindent kicserélni.amiket itt mutogatsz abból szinte semmit.a hengerfej alatti gumi gyűrűt mért kéne?nem igen megy tönkre ,igen ritkaság.a henger alatt az a zöld az sem megy tönkre.szóval nem tudom mit akarsz ebből kihozni.csak a blokk tömbök közé kell esetleg vágni.de belehet kenni pasztával is.a lényeg a hengerfej alá ahova nem lehetne vágni az aprilián gumigyűrű van.úgyhogy ilyen tömítés szettet nem veszek.köszönöm.
A hengerfejhez O gyűrűk mennek, oda nemigen tudsz vágni. Olyan hőálló O gyűrűt ami meg bírja tartósan a 200C körüli hőmérsékletet nem nagyon találsz (a legtöbb 80C ig hőálló). Tapasztalat...
Üdv.! Mellékeltem a képet! Kibontottam h lássad mik vannak benne. A kis zacskóban ott vannak még az o gyűrűk+a powerhez a szimering.
igen ilyenkor szét kell szedni mindenképp,mert belemennek a csapágy közé is a darabok.ezek szerint fúrható a hengered.akkor még szerencséd van az 3000ft körül van.a dugó 6000ft.tűgörgőt vegyél 125-ös mz-jét.az pont jó bele.kb 800ft,tömítést meg belátásod szerint.én nem szoktam venni szettet,inkább vágok vagy veszek hőállótömítő pasztát autós boltba 900ft-ért.főtengely csapágy C3-as 2000ft/db.szimering 300ft/db. tehát a végösszeg kb 15000ft. ez a legolcsóbb változat.persze lehet mindent jó drágán is venni.van dugó 30 ezerért is.a többiről nem is beszélve.én biztos így csinálnám ahogy leírtam.talán segítettem.tégy belátásod szerint.üdv.
Basszus.... Szopás van 1000-rel. Levettük a hengert, dugót rendesen. A felső tűgörgőt szétszórta. A dugón és a hengeren is vannak sérülések. A hengerre kell egy fúrás és adni fogja, de az a cink, hogy akadozik, ahogy forgatom, valszeg benyelte a csapágy is a darabjait. Megszámoltam, 13tűgörgő van meg a 14ből, na meg persze a kosár részei is elmentek valahova, tehát ami a görgők közt van, csak 2 darab van meg... Most akkor szétszedős nem?! Na basszus. Vehetek tömítés garnitúrát, főtengely csapágyakat, tölteni olajjal, na meg kitudja mi jön még elő. A főtengely sem 100-as, de fel-le nem üt. Nincs valami módszer hogy tudnám kitakarítani a csapágyat? ... Áhh, szétszedős...
sziasztok valakit érdekel rotax 123-as alaktrész?
amik vanak: sem amal alaplap , lendkerék,trafó,
blokfelek ,komplet váltó léptető vilák kiegyenlitőtengej! fogaskerekel , van 1 nikacilos hengerem is!stb.
előrrhetőségeim:
msn:czegledi_zsolt@freemail.hu
tel:06307
316232
Szia! Egy képet tudnál dobni? Valszeg kéne a cucc! Üdv; Zoli
heló mien akaltrész volt az?
ird meg és felteszem!
vagy hivj:06307316232
szívesen.remélem másnak is segítettem.nem kell tíz ezreket adni használt dugókért mikor olcsón újat is kapsz.lehet olcsó dugóval is motorozni .ésszel.
Na írtak is, 54-től van felfelé 0,5-össével 55,5-ig. Kösz!
nyugi fognak válaszolni.legyél türelmes.vagy hívd telón őket.a számát megtalálod gondolom a honlapjukon.
Értem, most ki van kötve, ha megy teszek egy próbát, hogy hogy dolgozik...
nem,nem én nem montam,hogy kösd ki.isten őrizz.ez a saját véleményem.csak azt akartam kihozni,hogy az olcsó dugó is jó ha megfelelően használják.