Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok!Valaki megmondaná milyen karbit érdemes tenni a pegaso 125-re amin rotax 123-as blokk van?És kinek van occoé ?Köszi.
akkor stim, valószinuleg ugyan az a villa elöl a pegaso-ba meg a rallye-ba!
Hogyé adod?
A kerék tuti nemjó bele, de az nem is eladó.A sárvédőt hogy feltudd fogatni kell hogy legyen 4db lyuk az alsó kormánykifliden tehát ahova ez a rallyn volt felcsavarozva. Lásdkép.
akkor én vinném azt az első sárvédőt,persze ha a füratok eggyeznek a kormánynál!továbbá fontos lenne a hátrcsó kerék,és érdekelne hogy bemegy e a pegaso-ba különösebb trükközés nélkül!
Ha igen egybe a kettőt vinném!vmikor...
a blokkot menyiért adod?
Aprilia AF1 Sintesi 123 Rotax cuccok!


orozoli2002@yahoo.com

06304351769
Hali!

A telót megtudod otthol csinálni, csak nem mindegy mennyi olajat teszel bele, célszerszám nemkell egy kis segitség mondjuk nemárt szétrántáskor de amugy nem egy nagy "was ist das"....

Nekem van egy ilyen motorom amiről az összes burkolatot lebontottam, volt rajt olyan sérvédő is ami neked tetszhet és felmegy a gépedre mint a képen is látod egy Tuareg Rally volt az áldozat.

Aki egyben elviszi :15e Ft az egész és adom még egyéb alkatrészeket is mellé.

Ha kell darabonként is adom kinek ami kell.

Az alkatrész fogalom jelen esetben ezeket foglalja magába:

Hátsó sárvédő+lámpafoglalat+búra+far okidom+hátsó kapaszkodók+jobb és bal hátsó oldalidom+ülés+tank+fejidom+mű szerfal+lámpamaszk+lámpatartó konzol+lámpa+első sárvédőtoldat+első sárvédő.


Köszöntem
Tiszteletem uraim!
sok huzavona útán fixálódott a helyzet van egy 96-os 123-as pegaso-n,jó álapotban,imádom...Most is épp indulok turára vele(bp környéki erdők,csömör,pécelstbstbstb)!kb 2 hete húztam szét a blokját,kapott új fag főtengely csapágyakat,elötte SKF volt benne, birt 1000km-t:)azt ne vegyetek!:)
Azt akarom kérdezni hogy első teleszkópot ujitottmár fel valaki? Ha igen kell hozzá célszerszám,vagy valami ami miatt szerelőre kell bízni a dolgot?eddog 8 ezer/db áron találtam felujítást akörnyéken...
Mit javasoltok?Bonyolult lenne ithon eszközölni?
Jameg bontott vki sárvédőt,azt a cross-osabb fajtát,amit föntre jön a lámpához?
THX
Ment a mail
adamkapowwer@citromail.hu

köszönöm szépen!
Alkatrészben nem tudok segíteni már nem pegózom csak néha fórumozok, A power-nak több hibája is lehet : elektromos vezérlő, szelep mozgató mágnestekercs núzóbowden, beállítás, szelep ragadás ráégett olaj miatt. Ha adsz egy e-mail címet küldök egy service manualt abban minden benne van angol tudás szükséges!
Reméltem csak, hogy nem ilyen buta módon van összeköttetésben a két dolog.....pedig milyen jó volt a gumis megoldás is.
Tudnál esetleg valakit, akitől első fékkart vagy esetleg tartállyal együtt egységet tudok venni?

Amikor szarozik az elektromos power, akkor a vezérlő box szokott elromlani, vagy más tipikus hibája van?
Szia, no azért nem ilyen egyszerű,elektromosan számolja ki a gyújtásból a fordulatszámot (nyitási időt) Sajnos szokott is néha vacakolni.
Tegyük fel, hogy nem működik a fordulatszámmérő műszer spirálszakadás miatt, akkor nincs vezérlés se?
Szia ,a Rotax123-as gáznyomásos és elektromos vezérlésű power szeleppel készült.Az elektromost egy vezérlő elektronika mozgatja figyelve a fordulatszámot és a gyújtást. A vezérlő az első lámpaburkolat alá van felszerelve, egy kis fekete doboz +kábelok.
Sziasztok

Érdeklődnék, hátha valaki tudja, hogy hogyan működik a pegaso power-szelepe. Elektromosan működtetett, azt láttam, de mi alapján nyit, mitől kapja a nyitójelet? Nekem régebben volt Tuareg rallym, annak egy gumimembrán mozgatta gáznyomás alapján. Rotax blokk hány féle variációban készült még ezekbe?
15péz
Esetleg 123-ashoz gyújtásalaplapod?
holnap meg próbálom köszi
Ott valami gond van ha annyira szoros, enyémét két ujjal lazán be lehet húzni.
A powerbowdenre irtam
az a kis bütyök szakadt le a végéről,a karnál...........
amúgy is jó szoros a kuplungom, ínhüvely gyulladást kapok.........
amióta megvettem mint az állatorvosi ló, minden előjött.....
mondták japánt vegyek................
Ha maga a a bowden burkolat jó, akkor csinálni kell bel bicikli váltó bowdenból belsőt. Egy kis kézügyességgel megoldható, forrasztani kell.
poverszelep bovdent veszek!