Szia! Dehogy haragszom...Én is gondolkodtam hogy mi legyen,gyári bontott, vagy egy jó hajtókar. Aztán eldőlt...Prox hajtókar szett. Nem olcsó,de megérdemli a 160-as Polini,a 34-es Dellorto, és az Arrow rezo mellé. Azért gondolkodtam, mert eljött az ideje hogy nagyobb köbcentis motort vegyek,ezt pedig eladjam. Eddig úgy tünik hogy egy 600-as srad lesz a vége. Legalább az új tulajdonosnak nem okozok álmatlan éjszakákat...
Alapból hülyeség 160-as hengert rá rakni amúgy!
Egy 125-ös gyári henger is ott van. Csak alul jobb... Ha megpiszkálják azt a hengert még akkor meg főleg.
Ne haragudj, hogy beleszólok, de hamár 160CC henger... Akkor fogd a meglevő főtengelyed ha nem törött..... Vidd el egy gépműhelybe, rakass rá egy jó minőségű hajtókart, centíroztasd ki. Sokkal többe kerül mint egy bontott, de sokkal többet is kap mint a gyári hengertől. Te tudod....
Keresek rotax123 főtengelyt, Aprilia Af1 Replica-hoz. Csapágy nem kell. Csak Jó állapotú! 160-as polini hengerrel fogom használni,tehát kotyogós,lötyögős méhtelepre való főtengely nem érdekel.
Motorozás közben egyszer csak megállt a gép. Gyertya ki, nincs szikra, másikkal sem, de vagy 10 gyertyával sem. Nagyon kicsi gyertyahézaggal van szikra, de elég lilás, max pöffen egyet a gép és ennyi. Amal Sem trafó-cdi, alaplap le. Kimértem az ellenállásukat. Trafó-cdi az teljesen megfelel az értékeknek, viszont az alaplapnál 170 Ohm (+-1%) helyett, amit a szervízkönyv ír, 149.2 Ohmot mérek.
Szerintetek okozhatja ez a 20 Ohm-os eltérés azt, hogy kicsi a szikra és ez miatt nem indul be? Illetve akinek épp ki van a motorjából szedve az alaplapja, vagy esetleg árul éppen valaki ilyet, kimérné nekem a ZÖLD-FEKETE vezetékek közötti ellenállást? Ha eladó, és megfelelő az ár, akkor vevő is lennék rá!
mindenkinek üzenem: ahol nincs vadveszély tábla, ott is vigyázzatok. ma jöttem haza kreszrôl (8:30körül) tekerek haza ès egyszercsak nekemugrott egy ôz. ìgy is szitkolóztam, de ha mocival lettem volna akkor sokkal jobban.
szèles ès vadmentes utat mindenkinek
üdv: Zsolti
Egy 125-ös gyári henger is ott van. Csak alul jobb... Ha megpiszkálják azt a hengert még akkor meg főleg.
Keresek rotax123 főtengelyt, Aprilia Af1 Replica-hoz. Csapágy nem kell. Csak Jó állapotú! 160-as polini hengerrel fogom használni,tehát kotyogós,lötyögős méhtelepre való főtengely nem érdekel.
Van elado alaplap, Csak. 7.000./
Rotax 123bol
Motorozás közben egyszer csak megállt a gép. Gyertya ki, nincs szikra, másikkal sem, de vagy 10 gyertyával sem. Nagyon kicsi gyertyahézaggal van szikra, de elég lilás, max pöffen egyet a gép és ennyi. Amal Sem trafó-cdi, alaplap le. Kimértem az ellenállásukat. Trafó-cdi az teljesen megfelel az értékeknek, viszont az alaplapnál 170 Ohm (+-1%) helyett, amit a szervízkönyv ír, 149.2 Ohmot mérek.
Szerintetek okozhatja ez a 20 Ohm-os eltérés azt, hogy kicsi a szikra és ez miatt nem indul be? Illetve akinek épp ki van a motorjából szedve az alaplapja, vagy esetleg árul éppen valaki ilyet, kimérné nekem a ZÖLD-FEKETE vezetékek közötti ellenállást? Ha eladó, és megfelelő az ár, akkor vevő is lennék rá!
Köszi előre a segítséget!
Nincsen sajnos!
Engem érdekelne sintesi 125re való benzincsap!
Ha érdekel tudok benne segíteni!
patvaros87@gmail.com
Üdv
Mi lehet a gond alapjáraton felpörög és úgy is marad! :/
szèles ès vadmentes utat mindenkinek
üdv: Zsolti