Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szia!
Ha érdekel tudok benne segiteni, emailon irj rám ott a többit!
patvaros87@gmail.com

ÜDv
Heló
Egy olyan kérdésem lenne hogy a sport-prom-ba szeretnék rakni 120-as órát! Ez passzol a 200-as óra helyére? Ha igen akkor van valakinek eladó 120-as órája?
üdv Gábor
Sziasztok, nekem szükségem lenne egy jó állapotú bendix-re(kupakostul) és egy lendkerékre :)
160-as polini henger eladó, nicasilos, B-s dugóval, új gyűrűkkel, polini hengerfejjel. Csere érdekel gyári segédkipufogó nyílásos (GILARDON 2 ?) hengerre elsősorban, vagy készpénz.
eladó 123-as blokk henger és gyújtás nélkül. Jó főtengely, új kuplung, működő motorból. 25e
e-mail: czegledizsolt@freemail.hu
én rendelni tudok most csak ! de müködő leprobált alkatrészek ezek!
szia!
par kepet kernek a lendkerekrol es ha le tudnad merni multimeterel a trafot es az alaplapot
be tudom szerezni
aksi nem gyenge?
rotax 123
udv!
rotax lendkerek + alaplap + trafo jo arban, tokoletes allapotban erdekelne! van valakinek elado?
Nekem is repsol 10W40es van benne. Kifogástalan! :) megéri az árát ;)
olyan mintha nem érné el igen.
lehet, hogy a bendix, de az is lehet, hogy a lendkerék fogaskoszorúja van kicsúszva és nem tudja elérni a bendix.
A kuplung ha jól fog, nem csúszik, akkor hagyd úgy, de tudsz rajta állítani fent a karnál és lent a blokknál is. Fent finoman, lent viszont a durvaállító van.
Szia. Bendix megvan? :)
Sziasztok. a kérdésem a következő. HA az önindító olyan mintha egy helyben forogna akkor tuti hogy a bendix ment tönkre?Mert olyan mintha a bendix fogaskereket "nem érnék el" a blokkon a nagyfogaskereket és nem indítja el.A másik. Miért van hogy majdnem teljesen ki kell engednem a kuplunkgot hogy elindúljon a vas? Mi az oka? (első ilyen motorom) szóval ezért nem tudom még mi miért lehet :/ köszönöm a válaszokat és a segítségeket.
hello mindenki minarelli rv6 os blokhoz kellenne nekkem komplett válto,de a kuplung tengely is jo ha van! S.O.S SÜRGÖS NAGYON!
nem kel leszeni a deknit se az olajat leereszteni!
az oldaidomot kel leveni!
elsönek kiszededa kuplungkarbol telesen a bovdent! utána a bovdevédőt kihuzod a dekniből ütközésig! utána megfogod a bovdent kézel és megtolod hátrafele ! és ugy ki kell akadnia a hejéről!
utána kiszeded a olajbeöntő dugaszt és amikor teszed be a jót bedugod a bovden végét és ujal rásegitesz a hejére akadásában! és kész! utána viszateszed a kuplungkarba és kész!
Heló
sport prom-ba kuplung bovdent cserélnék kérdésem az lenne a motort elég megborítanom hogy ne folyjon ki az olaj (most volt cserélve) vagy inkább leeresszem?
A másik meg az hogy elég pasztával visszarakni vagy vegyek tömítést?
És igy néz ki a motor :)
Hello szétbontom aprilia af1 sport pro-mat, ha valamit kihagytam volna irj és megnézem h van e :)
Email: boris.smith05@gmail.com
Henger+dugó 40000 (160cm3 pollini 500-600km mentem vele még bejáratos vigyáztam rá nagyon)
karburátor 10000 (34-es delorto 160-a plinihez átalakitva )
blokk 30000
gyujtás 15000
kipufogó 10000
olaj pumpa 3000
olaj tartály 2000
önindító 5000
kilométer óra 3000
plexi 3000
üllések 10000(frissen börözött uv álló piros )
power mágnes+nyelv 5000
power elektronika 5000
fesz szabályzó 5000
akkumlátor 5000
felnik gumikkal 20000
első fék 10000 (fém fékcsővel brutális fékereje van )
első féktárcsa 3000
hátsó féknyereg+munka henger 5000
idomok frissen fényezve!
far idom 10000
jobb+bal oldal idom 10000 4 idom egybe csak 25000
tank 10000
első teleszkóp 10000 (állitható vissza utal )
frissen polirozott váz 6000
segédváz 3000
első hátsó lánck.+lánc 8000
hátsó teleszkóp 8000 (felijitva levegős és állitható vissza utal )
Küldtem e-mailt címmel!
3000 a kettőért? a csavar meg a bovden?
facebokon megtalálsz! zsolti czeglédi néven 1 fehér sport pronak láco tzr van kint a képen